Prawdziwe raty 0% na wszystkie produkty
Obiektywy do bezlusterkowców to zupełnie nowe konstrukcje optyczne i mechaniczne, które zostały zaprojektowane od podstaw do współpracy z nowym typem aparatu cyfrowego czyli bezlusterkowcem. Wyznaczają nowe standardy jakości optycznej, szybkości i komfortu pracy. Obiektywy do bezlusterkowców zostały zaprojektowane z myślą o optymalnej odległości od matrycy, co umożliwia między innymi uzyskanie doskonałej jakości optycznej nawet przy całkowicie otwartej przysłonie, szybszej pracy autofokusa czy lepszej komunikacji między aparatem a obiektywem. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie bardzo małej głębi ostrości, przy zachowaniu wysokiej jakości, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Sprzyja temu także coraz skuteczniejsza stabilizacja obrazu w obiektywach, która współdziała ze stabilizacją w aparacie, potęgując końcowy efekt. Lepsza komunikacja z korpusem pozwala również na sterowanie funkcjami aparatu z poziomu obiektywu.
Aby obiektyw do bezlusterkowca był w pełni kompatybilny z korpusem aparatu należy dopasować go do rodzaju mocowania w aparacie i wielkości matrycy. Producenci aparatów cyfrowych posiadają w poszczególnych modelach różne mocowania. Do najpopularniejszych należą: Canon RF, Fujifilm X, L-Mount, Mikro 4/3, Nikon Z i Sony E.
Należy Pamiętać, że poszczególne obiektywy mimo posiadania pasującego typu mocowania mogą być dedykowane do aparatów z matrycami różnej wielkości. W przypadku zamontowania obiektywu APS-C do pełnoklatkowego korpusu, aparat będzie pracował tylko na odpowiednim wycinku matrycy, natomiast w przypadku użycia obiektywu pełnoklatkowego do aparatu z matrycą APS-C zmieni się kąt widzenia obiektywu i będzie odpowiedni dla ogniskowej pomnożonej przez współczynnik 1,5 lub 1,6. Aby w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych bezlusterkowców najlepiej stosować oryginalną optykę zalecaną przez producentów aparatów. Jednak ze względu na to, że na rynku jest jeszcze bardzo wiele obiektywów do lustrzanek cyfrowych a nawet do aparatów analogowych, producenci bezlusterkowców oferują adaptery umożliwiające stosowanie z nimi starszej optyki. Oprócz oryginalnych obiektywów zalecanych przez producentów bezlusterkowców, jest dostępna na rynku optyka alternatywnych producentów, która jest wyposażona w odpowiednie bagnety i styki, zapewniające kompatybilność z aparatem.
Aby dobrać odpowiedni obiektyw do naszych potrzeb musimy wiedzieć jakie znaczenie w praktyce mają poszczególne cechy i parametry obiektywów, oraz które z nich będziemy chcieli wykorzystać w swojej pracy i twórczości.
Jednym z najważniejszych parametrów obiektywu do bezlusterkowca jest długość ogniskowej. Determinuje ona tak ważne cechy obiektywu jak wielkość przybliżenia, kąt widzenia, głębię ostrości czy nawet jasność obiektywu.
Obiektywy, których długość ogniskowej wynosi około 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) to obiektywy standardowe. Charakteryzują się one doskonałą jakością optyczną, są bardzo jasne, mają niewielkie gabaryt a przy tym są relatywnie niedrogie. Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj obiektywu, pozwalający na wykonywanie profesjonalnej jakości zdjęć i filmów nawet w słabym oświetleniu. Sprawdzi się świetnie w portrecie, reportażu plenerowym, sporcie czy fotografii produktowej. Obiekt widziany przez ten obiektyw jest bardzo naturalny, nie jest oddalony ani przybliżony, a kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do pola widzenia ludzkiego oka.
Obiektywy o ogniskowej 35mm (przy matrycach pełnoklatkowych) i krótszej to obiektywy szerokokątne. Charakteryzuje je, oprócz bardzo dobrych właściwości optycznych i dużej jasności, znacznie większy kąt widzenia, dający szerszą perspektywę. Stałoogniskowe obiektywy szerokokątne do bezlusterkowców idealnie nadają się do fotografii wnętrz, architektury, krajobrazu czy reportażu. Pozwalają na tworzenie urzekających pejzaży, pełnych szczegółów w całym kadrze, nawet przy w pełni otwartej przysłonie. Obiektywy szerokokątne doskonale sprawdzają się zarówno w fotografii jak i podczas filmowania.
Obiektywy, których ogniskowe są znacznie dłuższe niż 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) nazywamy teleobiektywami. Cechują się one zawężonym kątem widzenia i przybliżaniem fotografowanych obiektów. Ponadto obiektywy długoogniskowe skracają perspektywę, posiadają mniejszą głębię ostrości oraz powodują większe rozmycie drugiego planu. Stałoogniskowe teleobiektywy do bezlusterkowców sprawdzają się idealnie w fotografii portretowej (zwłaszcza 85mm, 100mm, 135mm) zapewniając znakomitą plastykę obrazu i piękne rozmycie tła. Podobnie niezastąpione są w fotografii przyrodniczej i sportowej czyli w sytuacjach gdy fotograf nie może zbliżyć się do fotografowanego obiektu i musi zachować duży dystans.
Zmiennoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców czyli zoomy są niezwykle uniwersalne i praktyczne, łącząc w sobie właściwości wielu ogniskowych. Uniwersalne zoomy do bezlusterkowców, czyli takie, które pełnią zarówno funkcję obiektywu szerokokątnego, jak i teleobiektywu, są wręcz nieoceniony podczas podróży i zaspokoją oczekiwania najbardziej wymagających amatorów. Mim to nie da się ukryć, że będą one ustępować stałoogniskowym obiektywom, jakością optyczną i jasnością. Pewnym wyjątkiem są trzy klasyczne profesjonalne zoomy, które łączą uniwersalność obiektywu zmiennoogniskowego z dużą jasnością i doskonałą jakością optyczną porównywalną z obiektywami staroogniskowymi. Należą do nich obiektywy 16-35mm f/2.8, 24-70mm f/2.8 i 70-200mm f/2.8.
Aby sklasyfikować obiektywy dedykowane do aparatów bezusterkowych z ma tracą APS-C, pod kątem funkcjonalności ich ogniskowej należy pomnożyć ją przez współczynnik 1,5 lub 1,6. Na przykład: obiektyw Sony E 35mm f/1,8 do APS-C będzie miał właściwości zbliżone do obiektywu standartowego 52,5mm, obiektyw Nikkor Z DX 16-50mm do APS-C będzie posiadał właściwości uniwersalnego zooma 24-75mm w aparacie pełnoklatkowym.
Jasność to jedna z najważniejszych cech obiektywu, która decyduje o ilości światła wpadającego na matrycę aparatu w określonym czasie. Jaśniejszy obiektyw pozwala na fotografowanie i filmowanie w trudniejszych warunkach oświetleniowych a nawet w półmroku bez użycia dodatkowego oświetlenia. Ponadto większej jasności obiektywu towarzyszy mniejsza głębia ostrości i większe rozmycie tła. Jasne obiektywy oznaczane są minimalną wartością przysłony, która zwykle wynosi: f/2.8, f/1.8, f/1.4 czy nawet f/1.2. Im mniejsza liczba tym obiektyw jest jaśniejszy.
Jasne obiektywy do bezlusterkowców pozwalają fotografom i filmowcom pracować na pełnym otworze przysłony przy zachowaniu znakomitej jakości optycznej w całym obszarze kadru. Dzięki temu można tworzyć profesjonalnej jakości fotografie i filmy operując bardzo małą głębią ostrości, a to doskonały sposób na uwydatnienie obiektu na pięknie rozostrzonym tle.
Dzięki dużej jasności lepiej działa autofokus, pozwalając na szybkie i dokładne ustawianie ostrości oraz śledzenie poruszających się obiektów nawet w ekstremalnie trudnych warunkach oświetleniowych.
Duża jasność obiektywu pozwala fotografom na korzystanie z krótkich czasów naświetlania w warunkach słabego oświetlenia, co zmniejsza ryzyko wykonania poruszonych zdjęć.
W zasadzie do wad jasnych obiektywów można zaliczyć jedynie to, że są większe, cięższe i droższe. Poza tym są sytuacje gdy wymagana jest nie mała, ale bardzo duża głębia ostrości, jak to ma miejsce w przypadku obiektywów do makrofotografii.
Ponieważ aparaty bezusterkowe posiadają bardzo zaawansowane funkcje umożliwiające tworzenie profesjonalnej jakości filmów, producenci zadbali również aby oferowane przez nich obiektywy były przystosowane do filmowania. Dlatego bardzo wiele z obiektywów do bezlusterkowców posiada bezskokową regulację przysłony, cichy i płynny system automatycznego ustawiania ostrości, wewnętrzne ogniskowanie oraz wbudowaną stabilizację obrazu.
W filmowaniu bezlusterkowcem najlepiej sprawdzają się jasne obiektywy stałoogniskowe lub jasne zoomy o niedużej krotności. Nie bez znaczenia jest też niewielki rozmiar i waga ułatwiające pracę z gimbalem.
Do filmowania często stosuje się również obiektywy z ręcznym ustawianiem ostrości, przystosowanych do współpracy z follow focusem. Posiadają one bardzo solidną konstrukcję mechaniczną i są dostępne w bardziej przystępnej cenie.
Oprócz uniwersalnych obiektywów fotograficzno - filmowych dostępne są na rynku obiektywy dedykowane specjalnie do filmowania aparatami bezusterkowymi lub kamerami. Zarówno pod względem optycznym, mechanicznym jak i użytkowym są ściśle przystosowane do specyfiki produkcji filmowej, zapewniając doskonałą jakość oraz komfort pracy. Są wśród nich stałoogniskowe obiektywy filmowe, profesjonalne zoomy do filmowania czy obiektywy anamorficzne.
W coraz bardziej powiększającym się portfolio optyki do bezlusterkowców znajdziemy również obiektywy do specjalnych zastosowań. Wśród nich największą popularnością cieszą się obiektywy do makrofotografii, które pozwalają na fotografowanie z bardzo bliska (nawet z kilku centymetrów) dzięki czemu uzyskujemy na zdjęciu powiększenie pokazujące szczegóły nie widoczne gołym okiem. Są to zwykle stałoogniskowe obiektywy szerokokątne, standartowe lub niewielkie tele. Parametrem, który pozwala określić wielkość powiększenia w obiektywie jest skala odwzorowania. Najczęściej w prawdziwych obiektywach makro skala odwzorowania wynosi 1:1, ale bywają też obiektywy pozwalające na jeszcze większe zbliżenie i powiększenie o skali odwzorowania 5:1. Jeśli obiektyw makro ma skalę odwzorowania 1:2 to umożliwia mniejsze powiększenie niż obiektyw ze skalą 1:1. Fotografowaniu z bardzo bliskiej odległości towarzyszy drastyczny spadek głębi ostrości, dlatego obiektywy makro dysponują możliwością dużego przymknięcia przysłony ( nawet do f/32) dzięki czemu możemy uzyskać znaczące zwiększenie głębi ostrości. Wiele z pośród obiektywów do makrofotografii można wykorzystywać z powodzeniem również jako wysokiej klasy obiektywy szerokokątne lub teleobiektywy.
Innymi specjalistycznymi obiektywami są super szerokokątne obiektywy rybie oko (fisheye) charakteryzujące się wyjątkowo szerokimi kątami widzenia, sięgającymi nawet 210°. Wykorzystywane są międzyinnymi podczas tworzenia wirtualnych spacerów, filmowania przy użyciu dronów czy jako narzędzie w kreatywnej twórczości.
Obiektywy Tilt-shift pozwalają na niezależne przesunięcie osi optycznej i pochylenie płaszczyzny ostrości. Stosuje się je najczęściej podczas fotografowania architektury aby skorygować, zjawisko nienaturalnego pochylenia ścian budynków, co jest typowe w przypadku użycia tradycyjnej optyki. Korekcja perspektywy jest również możliwa za pomocą programów do obróbki graficznej, ale dzieje się to kosztem utraty jakości zdjęcia. Dzięki obiektywom Tilt-shift można też w znacznym stopniu kontrolować głębię ostrości, uzyskując bardzo duże rozmycie tła oraz skupienie ostrości na pojedynczych obiektach w wybranym fragmencie kadru.
Obiektyw Sony FE 50mm f/1.8 to jasny obiektyw do fotografii portretowej o ogniskowej 50 mm (odpowiednik formatu małoobrazkowego 35 mm: ok. 75 mm), odznaczający się bardzo wysoką jakością. Przeznaczony tylko do aparatów z mocowaniem FE (pełna klatka). Wymiary: 68,6 x 59,5 mm . Waga: 186 g.
Stałoogniskowy obiektyw standardowy o ogniskowej 50mm z lini G charakteryzującej się wysoką jakością obrazu oraz pożądanym efektem bokeh. Małe wymiary oraz niewielka waga sprawiają, że obiektyw znajduje szerokie zastosowanie zarówno przy zdjęciach jak i filmie. Obiektyw dedykowany pod pełnoklatkowe bezlusterkowce z możliwością wykorzystania do bezlusterkowców z matrycą APS-C. dokładny i cichy system AF pozwoli uchwycić najważniejsze chwile na zdjęciach i filmach.
Wszechstronny, standardowy makroobiektyw stałoogniskowy 50 mm przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi przetwornikami obrazu nadaje się idealnie do codziennej fotografii oraz do wykonywania imponujących makrofotografii w skali 1:1.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA. Obiektyw pierwotnie kupiony w naszym salonie 29-4-2021. Obiektyw w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, sprzedawany w zestawie z filtrem UV
Wszechstronny, standardowy makroobiektyw stałoogniskowy 50 mm przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi przetwornikami obrazu nadaje się idealnie do codziennej fotografii oraz do wykonywania imponujących makrofotografii w skali 1:1.
Pełnoklatkowy, stałoogniskowy obiektyw standardowy G Master ze stałą przysłoną F1.4. Obiektyw daje ogromne możliwości twórcze, wysoką rozdzielczość, piękne rozmycie tła (bokeh) i większą dokładność ustawiania ostrości. Wyposażony w mocowanie SONY E. SEL50F14GM to nadzwyczajny obiektyw Sony G Master do różnych gatunków fotografii, zwłaszcza ślubnej, portretowej i studyjnej, a także do filmowania. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga płynnie, szybko i stabilnie działający system AF oraz zredukowane "oddychanie" obiektywu (zmiana kąta widzenia podczas ustawiania ostrości).
Nowe twórcze możliwości w fotografii i sztuce dzięki obiektywowi zapewniającemu dużą rozdzielczość i doskonały efekt bokeh, nawet przy ustawieniu wartości przysłony f/1,2. Ogniskowa 50mm doskonale sprawdza się przy portrecie, street-foto, ale nie tylko. Wyróżnia się też szybkim, cichym i precyzyjnym napędem AF. Konstrukcja jest odporna na pył i wilgoć, zapewne docenione zostanie to przez profesjonalistów wymagających od swojego sprzętu znacznie więcej. Przeznaczony zarówno do fotografii jak i filmu.
Obiektyw Sigma 50mm f/1.2 DG DN Art Sony E najlżejszy w swojej klasie stałoogniskowy obiektyw z przysłoną F1.2, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezusterkowych.
Cichy, precyzyjny i błyskawiczny autofocus, podwójny liniowy napęd HLA , konstrukcja odporna na pył i wilgoć.
Przeznaczony zarówno do fotografii jak i filmu.
Jasny obiektyw do fotografii portretowej o ogniskowej 50 mm (odpowiednik formatu małoobrazkowego 35 mm: ok. 75 mm), odznaczający się bardzo wysoką jakością Przeznaczony tylko do aparatów z mocowaniem E (FE pełna klatka)
Obiektywy typu tilt pozwalają nam pochylić płaszczyznę ostrości w stosunku do matrycy aparatu lub kamery. Dzięki temu można bardzo kreatywnie wykorzystać tą cechę uzyskując efekty, o które jest bardzo trudno, bez posiadania takiego instrumentu optycznego. Jednym z najbardziej popularnych jest efekt miniatury, który teraz dzięki obiektywowi firmy TTArtisan jest dostępny właściwie dla każdego.
Oczywiście poza tym można go używać jak każdego, w pełni manualnego obiektywu o ogniskowej 50mm f/1,4
Voigtlander 50 mm f/1,2 posiada mocowanie typu Sony E i skierowany jest do świadomych fotografów i operatorów, poszukujących obiektywu o wybitnej jakości optycznej. Wbudowana w obiektyw elektronika przesyła do aparatu dane EXIF oraz zapewnia wsparcie dla pięcioosiowej stabilizacji obrazu i systemu potwierdzenia ostrości.
Nowy obiektyw należy do serii APO-LANTHAR wyrafinowanych optycznie soczewek apochromatycznych. Seria anomalnych częściowych dyspersji i elementów asferycznych pomaga tłumić praktycznie wszystkie aberracje, zapewniając szczególnie wysoką ostrość i dokładność kolorów, a system elementów pływających utrzymuje stałą wydajność w całym zakresie ogniskowania.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA. Obiektyw w stanie niemal idealnym. Praktycznie nie nosi żadnych śladów użytkowania. Obiektyw pierwotnie krupinio 11-10-2022 nadal na gwarancji producenta do 11-10-2024
Nowy obiektyw należy do serii APO-LANTHAR wyrafinowanych optycznie soczewek apochromatycznych. Seria anomalnych częściowych dyspersji i elementów asferycznych pomaga tłumić praktycznie wszystkie aberracje, zapewniając szczególnie wysoką ostrość i dokładność kolorów, a system elementów pływających utrzymuje stałą wydajność w całym zakresie ogniskowania.
Jasny, stałoogniskowy obiektyw standardowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Sony E, zarówno pełnoklatkowych, jak i z matrycą APS-C. Ogniskowa 55 mm, maks. otwór przysłony f/1,8. Obiektyw wyposażony w powłoki przeciwodblaskowe T*. Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć.
Wymiary: 64,4 x 70,5 mm Waga: 281 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Jasny, stałoogniskowy obiektyw standardowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Sony E, zarówno pełnoklatkowych, jak i z matrycą APS-C. Ogniskowa 55 mm, maks. otwór przysłony f/1,8. Obiektyw wyposażony w powłoki przeciwodblaskowe T*. Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć.
Wymiary: 64,4 x 70,5 mm Waga: 281 g.
Venus Optics Laowa 58 mm f/2,8 2x Ultra Macro APO to pełnoklatkowy obiektyw makro zapewniający pole widzenia 40,9º. Prezentowany model jest kompatybilny z aparatami bezusterkowymi. Obiektyw oferuje układ apochromatyczny (APO) minimalizujący aberrację chromatyczną i zniekształcenia, zarówno w punktach ostrości, jak i poza nimi. Wykorzystano w nim 3 wysokiej jakości soczewki o niskim poziomem dyspersji (ED) oraz 3 o ultrawysokim poziomie refrakcji (Ultra-High Refractive Index). Pozwala regulować ostrość od dwukrotnego przybliżenia, aż do nieskończoności. To świetny wybór do makrofotografii, fotografii produktowej lub portretów. Obiektyw zapewnia niezrównaną ostrość nawet przy dwukrotnym powiększeniu.
Stałoogniskowy obiektyw Sigma 65mm f/2 DG DN to krótki teleobiektyw. Oferuje nieco bardziej skompresowaną perspektywę niż inne obiektywy standardowe, dając tym samym nowe, kreatywne możliwości w fotografii i filmowaniu. Niezwykle ostry, potrafi uchwycić bardzo drobne szczegóły nawet przy maksymalnym otworze przysłony f/2. Czyni go to doskonałym narzędziem do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych. Przyjemny, okrągły bokeh uatrakcyjni każdy portret. Matelaowa obudowa i uszczelnione, pyło i bryzgoszczelne mocowanie zapewnia najwyższą jakość pracy.
Bardzo jasny, manualny obiektyw portretowy dla systemu Sony E. Macro APO Lanthar 65 mm f/2.0 posiada wbudowany mikroprocesor umożliwiający wykorzystanie 5-osiowej stabilizacji. Rewelacyjne wykonanie obudowy i bagnetu z metalu gwarantuje ponadprzeciętną wytrzymałość oraz płynność obrotu pierścienia ostrości. - Ostatnia sztuka.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA.
Wysokiej klasy obiektyw makro z prestiżowej serii Art o skali odwzorowania 1:1. Został zaprojektowany do współpracy z pełnolalkowymi aparatami bezlusterkowymi firmy Sony z możliwością stosowania w aparatach wyposażonych w matrycę APS-C. Obiektyw jest uszczelniony i odporny na zachlapania oraz przenikanie kurzu.
Samyang badał wiele ogniskowych, aby opracować najbardziej odpowiedni obiektyw kompaktowy przeznaczony do imponujących portretów. Ogniskowa 75 mm była w przeszłości legendą portretów, a Samyang jest pierwszą marką, która przywróciła ją do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Portretowy obiektyw wyposażony w autofokus, zaprojektowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E (np. α7). Ogniskowa 85 mm. Maks. otwór przysłony f/1,8. Min. odległość ostrzenia 0,8 m. Średnica filtra 67 mm. Wyświetlacz OLED pokazujący ustawioną odległość i zakres głębi ostrości. Uszczelniony tubus.
Wymiary: 81 x 92 mm. Waga: 475 g.
Venus Optics Laowa 85 mm f/5,6 2x Ultra Macro APO to najmniejszy na świecie pełnoklatkowy obiektyw makro o skali odwzorowania 2:1, przeznaczony do pracy z aparatami bezlusterkowymi. Ultralekkość i kompaktowe wymiary urządzenia to cechy, które z pewnością docenią osoby, filmujące lub fotografujące niewielkie obiekty w terenie. Apochromatyczny układ obiektywu, który składa się z 13 elementów w 9 grupach, minimalizuje aberracją chromatyczną i zniekształcenia. Zdjęcia wykonywane tym szkłem charakteryzują się wyjątkową ostrością, kontrastem i pełnią szczegółów. Możliwość ostrzenia od dwukrotnego powiększenia aż do nieskończoności zapewnia wspaniałą jakość obrazka, zarówno w fotografii makro, jak i w portretach. Prezentowany model przeznaczony jest do pracy z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi.
Obiektyw SIGMA 85 mm F1.4 DG DN | Art to doskonały obiektyw portretowy, który łączy w sobie niespotykaną ostrość i kontrastowość, z pięknym efektem bokeh, co z pewnością zadowoli zarówno fotografów profesjonalnych, jak i zaawansowanych amatorów. Ogniskowa 85mm i piękny efekt bokeh przy jasności f/1.4 pozwalają na wyróżnianie fotografowanego obiektu z tła, co jest jedną z esencji robienia zdjęć portretowych.
To zupełnie nowa, lekka konstrukcja, niespokrewniona z lustrzankowym modelem o identycznych parametrach.
Obiektyw Sony FE 85mm f/1.8 to jasny obiektyw portretowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony, zarówno wyposażonych w matrycę APS-C, jak i pełnoklatkowych. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,8. Min. odległość ostrzenia 80 cm. Średnica filtra 67 mm.
Wymiary: 78 x 82mm. Waga: 371 g.
Jasny obiektyw portretowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony, zarówno wyposażonych w matrycę APS-C, jak i pełnoklatkowych. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,4. Min. odległość ostrzenia 80 cm. Średnica filtra 77 mm.
Wymiary: 89 x 107,5 mm. Waga: 820 g.
Jasny obiektyw portretowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony, zarówno wyposażonych w matrycę APS-C, jak i pełnoklatkowych. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,4. Min. odległość ostrzenia 80 cm. Średnica filtra 77 mm.
Wymiary: 89 x 107,5 mm. Waga: 820 g.
Obiektyw Sony FE 85 mm F1.4 GM II pozwoli Ci odkryć w sobie twórczego portrecistę. Ten innowacyjny, stałoogniskowy model G Master z dużym otworem przysłony łączy wyjątkową rozdzielczość z lekkością konstrukcji. Najnowsza technologia obiektywów Sony zapewnia piękne przejścia od ostrości do rozmycia oraz krągłość efektu bokeh, co eksponuje główne motywy. Dzięki niezwykle szybkiemu i cichemu systemowi AF, niezawodnej konstrukcji i intuicyjnej obsłudze obiektyw jest idealny dla zawodowych fotografów portretowych i ślubnych, a także filmowców pragnących uzyskać perspektywę obiektywu 85 mm.
Viltrox AF 85mm f1.8 Mark II FE to odświeżona i poprawiona wersja bardzo dobrze przyjętej portretówki Viltroxa pod Sony FE.
Laowa 90mm f/2.8 2x Ultra Macro APO został zaprojektowany specjalnie do aparatów bezlusterkowych z matrycami o rozmiarze pełnej klatki. Dzięki fascynującej zdolności powiększania 2:1 i możliwości ustawiania ostrości na nieskończoność, obiektyw może uchwycić obiekty w dowolnym rozmiarze, co czyni go bardzo uniwersalnym do różnych zastosowań, w tym do fotografii makro, komercyjnej i portretowej. Jest super kompaktowy i lekki, rozmiar obiektywu jest znacznie mniejszy niż inne odpowiedniki dostępne na rynku. Charakterystyka apochromatyczna (APO) sprawia, że w przypadku makrofotografii nie będziemy się musieli martwić aberacjami, a pozostanie nam się cieszyć niesamowitą jakością obrazu.
Sigma 90mm f/2.8 DG DN I Contemporary to nowy obiektyw stałoogniskowy z tzw. serii „I”, zaprojektowany specjalnie do aparatów bezusterkowychj. Niezwykle kompaktowa Sigma 90mm f/2 DG DN I Contemporary jest doskonale wykonanym obiektywem o oszałamiającej jakości obrazu, idealnym do fotografii portretowej, ślubnej czy eventowej.
Średni teleobiektyw makro z mocowaniem Sony E wyposażony w optyczną stabilizację obrazu (OSS). Ogniskowa 90 mm, maks. otwór przysłony f/2,8. Maks. skala odwzorowania 1:1. Kompatybilny z aparatami wyposażonymi zarówno w matrycę pełnoklatkową, jak i w formacie APS-C. Średnica filtra 62 mm.
Wymiary: 79 x 130,5 mm. Waga: 602 g.
Jest to pierwszy na świecie obiektyw makro o powiększeniu 2:1 i najbardziej popularnej ogniskowej makro 100mm.
Makroobiektyw: doskonały do wykonywania szczegółowych, wysokiej jakości zbliżeń małych obiektów. Połączenie rozdzielczości serii G Master z nowatorską optyką STF (Smooth Trans Focus) pozwala uzyskać wspaniały efekt bokeh. Oferuje szybki i dokładny system AF DDSSM oraz zbliżenia do 0,25 x. Wbudowany stabilizator obrazu Optical SteadyShot minimalizuje nieostrość przy słabym oświetleniu lub w trybie makro. Wymiary: 85,2 x 118,1mm. Waga: 700 g.
Obiektyw Tokina Firin 100mm f/2.8 FE to nowa, zmodyfikowana wersja znanej i lubianej przez fotografów konstrukcji marki Tokina, dostosowana specjalnie do współpracy z aparatami marki Sony wyposażonymi w mocowanie typu E. Obiektyw osiąga skalę odwzorowania 1:1 z odległości 30 cm. Ze względu na specyfikacje makro, udało się uzyskać niezwykle wysoką rozdzielczość, niskie zniekształcenia obrazu oraz niski poziom winietowania. Szeroki otwór przysłony f/2.8 zapewnia doskonałą wydajność w warunkach słabego oświetlenia. Piękny, miękki bokeh czyni ten obiektyw niezwykle atrakcyjnym narzędziem do makrofotografii ale również portretów, pejzaży, reprodukcji dzieł sztuki czy fotografowania w celach komercyjnych.
Sigma 105mm f/2,8 DG DN Macro Art to pierwszy obiektyw makro zaprojektowany od podstaw z myślą o aparatach bezlusterkowych. Obiektyw zapewnia najwyższe osiągi zarówno pod kątem jakości obrazu, jak i doskonałej jakości wykonania. Pełnoklatkowa konstrukcja, która umożliwia fotografowanie z odwzorowaniem 1:1
Tamron 90mm F/2.8 Di III MACRO VXD to wszechstronny obiektyw makro przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Sony E-mount. Oferuje wyjątkową jakość obrazu z powiększeniem 1:1, dzięki czemu idealnie nadaje się do fotografii zbliżeniowej i portretowej.
Obiektyw zapewnia najwyższe osiągi zarówno pod kątem jakości obrazu, jak i doskonałej jakości wykonania.
Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 to obiektyw makro z odwzorowaniem 1:1 ale również jasny teleobiektyw, który idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, produktowej czy krajobrazowej. Nienaganne wykonanie, niezwykle zaawansowana konstrukcja optyczna oraz odpowiednio wyselekcjonowane soczewki czynią z niego jeden z najostrzejszych obiektywów do systemu Sony E.
Obiektyw wyposażony w autofokus, zaprojektowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E (np. α7). Ogniskowa 135 mm. Maks. otwór przysłony f/2,8. Min. odległość ostrzenia 0,87 m. Średnica filtra 67 mm. Uszczelniony tubus.
Wymiary: 133 x 98 mm. Waga: 614 g
Nowy obiektyw Samyang dedykowany do pełnej klatki.
Obiektyw Sony FE GM 135mm f/1.8 to zaawansowany technologicznie teleobiektyw o jasności f/1.8 który pozwala uzyskać zachwycającą rozdzielczość na obszarze całego kadru oraz wspaniały efekt bokeh. Elementy XA i Super ED zapewniają wysoką rozdzielczość. Podwójne silniki liniowe XD z przodu i z tyłu zapewniają szybki, precyzyjny i cichy autofokus. Mechanizm nastawiania ostrości z „szybującymi” soczewkami
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.