Filtr Hoya PRO ND16 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 4 działki przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND mają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
OFERTA PROMOCYJNA DOTYCZY ŚREDNICY 55mm.
Filtr Hoya PRO ND 32 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 5 działek przysłony.
Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Promocja dotyczy średnicy 62mm
Filtr szary pełny Hoya PRO ND100 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 6 i 2/3 działki przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
PROMOCJA DOTYCZY ŚREDNIC 52 i 62mm.
Filtr szary pełny Marumi Super DHG ND1000 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 10 działek przysłony.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr szary pełny Hoya PRO ND 500 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 9 działek przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr szary pełny Hoya PRO ND 1000 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 10 działek przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
NiSi Pro Nano Enhance ND-VARIO to nowy filtr o regulowanej gęstości, tzw FADER, który pozwala na redukcję ekspozycji od 1,5 do 5 podziałek. Wbudowane pokrętło sprawia, że sama regulacja jest bezproblemowa, dzięki temu każdy fotograf czy kamerzysta może błyskawicznie dostosować wartość ekspozycji do konkretnej sceny zachowując jednocześnie płynne przejście.
Najważniejszą jednak nowością w tym filtrze, a zarazem największą jego zaletą, jest brak efektu krzyża (z ang. cross), z którym użytkownicy filtrów o zmiennej gęstości nie raz musieli się borykać. Efekt ten najbardziej widoczny był na szerokich obiektywach, a wraz z nim pojawiały się także problemy z ostrością oraz reprodukcją barw, dlatego Nisi postanowiło opracować całkiem nowy FADER.
Dostępne średnice: 46, 49, 52, 55, 58, 62, 67mm
Filtr połówkowy szary ND8 (0,9) o miękkim gradiencie przeznaczony do systemu Cokin P.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter systemu Cokin P. oraz uchwyt (holder) standardowy Cokin P (sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 84 x 100 mm.
Filtr połówkowy szary ND8 (0,9) systemu Cokin P.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter systemu Cokin P. oraz uchwyt (holder) standardowy Cokin P (sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 84 x 100 mm.
Filtr połówkowy szary ND4 (0,5) systemu Cokin P.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter systemu Cokin P. oraz uchwyt (holder) standardowy Cokin P (sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 84 x 100 mm.
Filtr połówkowy szary ND2 (0,5) systemu Cokin P.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter systemu Cokin P. oraz uchwyt (holder) standardowy Cokin P (sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 84 x 100 mm.
Filtr pełny szary ND4 (0,6) systemu Cokin P.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter systemu Cokin P. oraz uchwyt (holder) standardowy Cokin P (sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 84 x 84 mm.
Filtr pełny szary ND8 (0,9) systemu Cokin P.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter systemu Cokin P. oraz uchwyt (holder) standardowy Cokin P (sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 84 x 84 mm.
Filtr szary pełny o gęstości ND8 przeznaczony do uchwytu systemu Cokin Z-Pro. Pozwala na wydłużenie ekspozycji o 3 EV nie wpływając jednocześnie na balans barw.
Wymiary: 100 x 100 x 1,5 mm.
Filtr szary pełny o gęstości ND4 przeznaczony do uchwytu systemu Cokin Z-Pro. Pozwala na wydłużenie ekspozycji o 2 EV nie wpływając jednocześnie na balans barw.
Wymiary: 100 x 100 x 1,5 mm.
Filtr szary połówkowy o gęstości ND2 i płynnym gradiencie przeznaczony do uchwytu systemu Cokin Z-Pro. Pomaga w uzyskaniu prawidłowej ekspozycji kontrastowych motywów. Szara część filtra redukuje ilość światła o 1 EV.
Wymiary: 100 x 150 x 1,5 mm.
Filtr szary połówkowy o gęstości ND8 i płynnym gradiencie rozpoczynającym się w 1/4 wysokości przeznaczony do uchwytu systemu Cokin Z-Pro. Pomaga w uzyskaniu prawidłowej ekspozycji kontrastowych motywów. Szara część filtra redukuje ilość światła o 3 EV.
Wymiary: 100 x 150 x 1,5 mm.
Filtr szary połówkowy o gęstości ND8 i płynnym gradiencie rozpoczynającym się w 3/4 wysokości przeznaczony do uchwytu systemu Cokin Z-Pro. Pomaga w uzyskaniu prawidłowej ekspozycji kontrastowych motywów. Szara część filtra redukuje ilość światła o 3 EV.
Wymiary: 100 x 150 x 1,5 mm.
Zestaw filtrów połówkowych Cokin P (H300-02).
Zawiera trzy rodzaje filtrów połówkowych szarych gradacyjnych: filtr połówkowy szary ND2 G2 Light (P121L), filtr połówkowy szary ND4 G2 Medium (P121M) oraz filtr połówkowy szary ND8 (P121).
Filtr P121L (ND2) w zabarwionej części ogranicza ilość światła wpadającego do obiektywu o 1 stopień przesłony (1EV). Filtr P121M (ND4) w zabarwionej części ogranicza ilość światła wpadającego do obiektywu o 2 stopnie przesłony (2EV). Filtr P121S posiada szary gradient na całej swojej powierzchni, od ND8 (-3EV) przy górnej krawędzi do całkowitego zaniku przy dolnej (0EV).
Filtr pełny szary ND4 (0.6) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND8 (0.9) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND16 (1.2) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND32 (1.5) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND64 (1.8) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.