Prawdziwe raty 0% - Na wybrane produkty!
WRZEŚNIOWA SUPER PROMOCJA! SPRAWDŹ!
Filtr Marumi PRO ND16 DHG SUPER redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 4 działki przysłony.
Dlatego zastosowanie filtra Marumi Super DHG ND16 umożliwia wydłużenie czasu naświetlania przy zachowaniu ustawienia przysłony danej ekspozycji, dzięki czemu uzyskamy większą dynamikę obrazu i uwydatnimy efektu ruchu na zdjęciu. Takie zastosowanie doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu naturalnej scenerii jak np. krajobraz nad rzeką czy wodospadem. Z kolei użycie filtra Marumi Super DHG ND16 w silnym nasłonecznieniu umożliwi mocniejsze otwarcie przysłony przy zachowaniu ustawienia czasu naświetlania danej ekspozycji. Takie zastosowanie z umożliwia entuzjastom fotografii portretowej korzystania z jasnych obiektywów i ich minimalnej głębi ostrości. Filtry neutralnie szare serii Super DHG to także znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki.
Filtr Marumi PRO ND8 DHG SUPER redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 3 działki przysłony.
Dlatego zastosowanie filtra Marumi Super DHG ND8 umożliwia wydłużenie czasu naświetlania przy zachowaniu ustawienia przysłony danej ekspozycji, dzięki czemu uzyskamy większą dynamikę obrazu i uwydatnimy efektu ruchu na zdjęciu. Takie zastosowanie doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu naturalnej scenerii jak np. krajobraz nad rzeką czy wodospadem. Z kolei użycie filtra Marumi Super DHG ND8 w silnym nasłonecznieniu umożliwi mocniejsze otwarcie przysłony przy zachowaniu ustawienia czasu naświetlania danej ekspozycji. Takie zastosowanie z umożliwia entuzjastom fotografii portretowej korzystania z jasnych obiektywów i ich minimalnej głębi ostrości. Filtry neutralnie szare serii Super DHG to także znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki.
Filtr Hoya HD MKII IRND ND64 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 10 działek przysłony.
Filtry neutralnie szare (ND) są jednym z najbardziej pożądanych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. To co wyróżnia tą rodzinę filtrów to technologia odcięcia widma IR - ACCU-ND firmy HOYA, która zapewnia równomierną redukcję światła w całym spektrum światła widzialnego i podczerwieni oraz gwarantuje brak zanieczyszczeń IR, które mogą spowodować niezamierzoną zmianę koloru obrazu. Filtry HD Mk II IRND mają również właściwości hydrofobowe i olejoodporne oraz nisko-profilową ramkę.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr Hoya HD MKII IRND ND64 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 6 działki przysłony.
Filtry neutralnie szare (ND) są jednym z najbardziej pożądanych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. To co wyróżnia tą rodzinę filtrów to technologia odcięcia widma IR - ACCU-ND firmy HOYA, która zapewnia równomierną redukcję światła w całym spektrum światła widzialnego i podczerwieni oraz gwarantuje brak zanieczyszczeń IR, które mogą spowodować niezamierzoną zmianę koloru obrazu. Filtry HD Mk II IRND mają również właściwości hydrofobowe i olejoodporne oraz nisko-profilową ramkę.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr Hoya HD MKII IRND ND64 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 3 działki przysłony.
Filtry neutralnie szare (ND) są jednym z najbardziej pożądanych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. To co wyróżnia tą rodzinę filtrów to technologia odcięcia widma IR - ACCU-ND firmy HOYA, która zapewnia równomierną redukcję światła w całym spektrum światła widzialnego i podczerwieni oraz gwarantuje brak zanieczyszczeń IR, które mogą spowodować niezamierzoną zmianę koloru obrazu. Filtry HD Mk II IRND mają również właściwości hydrofobowe i olejoodporne oraz nisko-profilową ramkę.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr Hoya PRO ND16 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 4 działki przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND mają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 72
Filtr szary pełny Hoya PRO ND100 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 6 i 2/3 działki przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 52
Filtr szary pełny Marumi Super DHG ND1000 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 10 działek przysłony.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr neutralny szary jest jednym z najbardziej przydatnych i wszechstronnych filtrów fotograficznych. Wersja ND128 o gęstości optycznej 2.1 pozwala wydłużyć czas naświetlania o 7 stopni przysłony. Filtry szare Irix Edge ND posiadają lekkie, niskoprofilowe oprawki z charakterystycznym ząbkowaniem krawędzi, które nawiązuje do klasycznego wzornictwa obiektywów Irix. Każdy filtr szary serii Edge wyposażony jest w dodatkowy gwint w górnej części ramki, pozwalający na zamocowanie dekielka, zapewniając dodatkową ochronę obiektywu w czasie transportu.
Dostępne średnice: 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82, 95mm
Filtr neutralny szary jest jednym z najbardziej przydatnych i wszechstronnych filtrów fotograficznych. Wersja ND1000 o gęstości optycznej 3.0 pozwala wydłużyć czas naświetlania o 10 stopni przysłony. Filtry szare Irix Edge ND posiadają lekkie, niskoprofilowe oprawki z charakterystycznym ząbkowaniem krawędzi, które nawiązuje do klasycznego wzornictwa obiektywów Irix. Każdy filtr szary serii Edge wyposażony jest w dodatkowy gwint w górnej części ramki, pozwalający na zamocowanie dekielka zapewniając dodatkową ochronę obiektywu w czasie transportu.
Dostępne średnice: 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82, 86, 95mm
HOYA PROND EX to filtry szare, służące do równomiernego przyciemnienia całego uwiecznianego obrazu. Umożliwiają fotografowanie i filmowanie przy użyciu nawet bardzo jasnych obiektywów z maksymalnie otwartą przysłoną, przy jednoczesnym zachowaniu poprawnej ekspozycji i atrakcyjnej głębi ostrości. Pozwalają także na zmianę czasu otwarcia migawki i nieznaczne wydłużenie go, w celu uzyskania efektu rozmycia ruchu, widocznego szczególnie na zdjęciach krajobrazowych z wodą.
Sprzedawany zestaw zawiera: Filtr HOYA PROND8, Filtr HOYA PROND64, Filtr HOYA PROND1000
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
HOYA PROND EX 1000 to standardowy filtr szary, który znajdzie wiele zastosowań kreatywnych nie tylko w fotografii, ale i w filmie. Oferuje on dodatkową formę kontroli nad ekspozycją – obniża ją o 10 stopni przysłony, pozwalając na uzyskanie wyjątkowych efektów poprzez dostosowanie pozostałych parametrów obrazu.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
TRUE COLOR ND-VARIO to nowy filtr o regulowanej gęstości, tzw FADER, który pozwala na redukcję ekspozycji od 1 do 5 podziałek. Powoduje przyciemnienie całego obrazu, umożliwiając nastawienie większej przysłony lub dłuższe czasy otwarcia migawki niż zwykle nie powodując przy tym tworzenia się efektu 'X’ (krzyża) w kadrze. Stopień gęstości (zaciemnienia) można łatwo kontrolować, obracając przednim pierścieniem filtra za pomocą srebrną dźwignią.
Marumi StarScape to filtr dedykowany do astrofotografii. Skutecznie odcina określone długości fal w zakresie 580-590 nm charakterystycznym dla miejskiego i przemysłowego oświetlenia sztucznym źródłem światła (takim jakim są np. lampy sodowe). Pozwala to na oddanie prawdziwego piękna gwiaździstego nieba bez zanieczyszczenia żółtą poświatą. Filtr StarScape posiada powłoki oleo i hydrofobowe, które sprawiają, że jego powierzchnia jest zaimpregnowana na tłuste odciski palców, a woda nagromadzona na nim nie tworzy plam, lecz łatwe do usunięcia krople. Dzięki temu filtry Marumi StarScape zachowując swą wysoką jakość są niezwykle łatwe w utrzymaniu w nienagannej czystości. Filtr oprawiony jest w cienki pierścień typu slim/wide, dzięki czemu zdjęcia wykonane obiektywami ultra-szerokokątnymi nie są narażone na uboczny efekt winietowania. Filtr dostępny jest w oryginalnym japońskim opakowaniu.
Filtry neutralnie szare serii CREATION pozwalają na płynne kontrolowanie ilości światła przepuszczanego do matrycy z zachowaniem poprawności ekspozycji i bez wpływu na balans kolorów. Zastosowanie filtra Vari ND PRO 400-4000 umożliwia m.in. regulowanie czasu naświetlania bez zmiany przysłony i zachowaniu danej ekspozycji lub też regulację głębi ostrości poprzez zmiany ustawień przysłony bez korekty czasu otwarcia migawki. Filtry neutralnie szare serii CREATION Vari ND to także znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki. Wówczas dzięki płynnej regulacji gęstości możemy kontrolować ekspozycję w relacji do oczekiwanej głębi ostrości regulowanej przysłoną
Dostępne średnice: 67,77,82
Filtry neutralnie szare serii CREATION pozwalają na płynne kontrolowanie ilości światła przepuszczanego do matrycy z zachowaniem poprawności ekspozycji i bez wpływu na balans kolorów. Zastosowanie filtra Vari ND VIDEO 2.5-256 to znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki. Wówczas dzięki płynnej regulacji gęstości możemy kontrolować ekspozycję w relacji do oczekiwanej głębi ostrości regulowanej przysłoną. Ponadto, filtry te umożliwiają m.in. regulowanie czasu naświetlania bez zmiany przysłony i zachowaniu danej ekspozycji lub też regulację głębi ostrości poprzez zmiany ustawień przysłony bez korekty czasu otwarcia migawki
Dostępne średnice: 67,77,82
Filtry neutralnie szare serii CREATION pozwalają na płynne kontrolowanie ilości światła przepuszczanego do matrycy z zachowaniem poprawności ekspozycji i bez wpływu na balans kolorów. Zastosowanie filtra Vari ND BASIC 2.5-500 umożliwia m.in. regulowanie czasu naświetlania bez zmiany przysłony i zachowaniu danej ekspozycji lub też regulację głębi ostrości poprzez zmiany ustawień przysłony bez korekty czasu otwarcia migawki. Filtry neutralnie szare serii CREATION Vari ND to także znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki. Wówczas dzięki płynnej regulacji gęstości możemy kontrolować ekspozycję w relacji do oczekiwanej głębi ostrości regulowanej przysłoną.
Dostępne średnice: 58, 67,77,82
VARIABLE DENSITY II to nowa odświeżona seria filtrów o zmiennej przepuszczalności światła. Konstrukcja oparta została na dwóch polaryzatorach, których wzajemne ustawienie za pomocą obrotowego pierścienia pozwala płynnie regulować ilość światła przechodzącą przez filtr. W zależności od ustawienia, filtr ogranicza ilość światła docierającego do matrycy o 1,5 do 9 stopni przysłony. Na oprawce filtra znajdują się dwie wartości oznaczone jako MIN oraz MAX określające zakres pracy filtra.
Szerokość oprawki: ok. 9 mm.
Dostępne średnice: 52,55,58,62,72,77,82mm
Filtr pełny szary ND4 (0.6) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND8 (0.9) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND16 (1.2) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND32 (1.5) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND64 (1.8) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND128 (2.1) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Filtr pełny szary ND256 (2.4) systemu 100mm.
Do zamocowania filtra do obiektywu niezbędny jest adapter uchwyt (holder)/(sprzedawane oddzielnie).
Wymiary: 100x100 mm.
Filtry NISI NANO IR są specjalnie zaprojektowane dla fotografów krajobrazu. Wykonane są z wysokiej jakości japońskiego szkła optycznego (H-K9L) z powłokami NANO, które zapobiegają utracie nawet pojedynczego, najmniejszego szczegółu, a co ważnie nie posiadają dominaty kolorystycznej. Filtry NISI są dwustronne szlifowanie i polerowane zapewniając doskonałą ostrość obrazu oraz niwelują refleksy. Najnowsza technologia nanoszenia powłok w wysokiej temperaturze zapewnia zapewnia doskonale łagodne przejścia gradientu. Filtry posiadają też warstwy antystatyczną, hydrofobową, oraz odporną na tłuste zabrudzenia powłokę ochronną, jednocześnie są bardzo łatwe w czyszczeniu.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.