Wietrzenie magazynu!
Wyprzedajemy dziesiątki produktów w niższych cenach!
Podstawowy filtr chroniący obiektyw przed uszkodzeniami mechanicznymi i zanieczyszczeniem. Absorbuje promieniowanie ultrafioletowe, przez co w znacznym stopniu likwiduje efekt zamglenia i poprawia kontrast. Seria UX zastępuje podstawową serię HMC, wprowadzając istotne udoskonalenia, które przekładają się na jeszcze większy komfort użytkowania oraz funkcjonalność.
Podstawowy filtr chroniący obiektyw przed uszkodzeniami mechanicznymi i zanieczyszczeniem. Absorbuje promieniowanie ultrafioletowe, przez co w znacznym stopniu likwiduje efekt zamglenia i poprawia kontrast. Seria UX zastępuje podstawową serię HMC, wprowadzając istotne udoskonalenia, które przekładają się na jeszcze większy komfort użytkowania oraz funkcjonalność.
Filtry Nisi z serii L395 SMV UV to konstrukcje o nisko profilowej budowie, w których wykorzystano wysokiej jakości japońskie szkło optyczne o wysokim współczynniku absorpcji światła ultrafioletowego (395NM, podczas gdy większość filtrów utrzymuje poziom 370NM). Szkło pokryte jest w sumie 16 warstwami (7+9) powłokami antyrefleksyjnymi, utwardzaną powłoką hydrofobową oraz na zewnątrz filtra powłoką odporną na tłuste zabrudzenia. Pierścień wykonany jest z anodyzowanego aluminium, co zapobiega korozji, a jego grubość to zaledwie 3mm.
Dostępne średnice: 37, 39, 40,5, 43, 46, 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82, 95mm.
Filtr UV z powłokami antystatycznymi przeznaczony do pracy w środowisku o wysokim stopniu zapylenia i w trudnych warunkach atmosferycznych. Niskoprofilowa oprawka zapobiega winietowaniu nawet z obiektywami szerokokątnymi.
HOYA FUSION ANTISTATIC NEXT to nowa odsłona bardzo dobrze znanych w świecie fotografii filtrów HOYA FUSION ANTISTATIC, która jest szeroko stosowana przez amatorów i profesjonalnych fotografów na całym świecie.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58 , 62, 67, 72, 77, 82mm
HOYA FUSION ONE NEXT UV to nowa odświeżona seria filtrów opartych na najnowszej technologii optycznej HOYA. Ich celem jest zastąpienie długo sprzedawanej serii HOYA FUSION ONE, która jest szeroko stosowana przez amatorów i profesjonalnych fotografów na całym świecie. Łączy ona w sobie wszystkie cenione cechy filtrów HOYA, takie jak wielowarstwowa powłoka, ultra wysoka przepuszczalność światła, wysokie jakości szkło optyczne i nisko profilowa rama. Jednocześnie wprowadza hydrofobowość oraz odporność na zabrudzenia, spełniając w ten sposób nowe standardy w przemyśle akcesoriów fotograficznych. Stworzone z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i amatorach.
Dostępne średnice: 37- 82mm
HOYA FUSION ONE NEXT CIR-PL to nowa odświeżona seria filtrów opartych na najnowszej technologii optycznej HOYA. Jego celem jest zastąpienie długo sprzedawanej serii HOYA FUSION ONE, która jest szeroko stosowana przez amatorów i profesjonalnych fotografów na całym świecie. Łączy ona w sobie wszystkie cenione cechy filtrów HOYA, takie jak wielowarstwowa powłoka, ultra wysoka przepuszczalność światła, wysokie jakości szkło optyczne i nisko profilowa rama. Jednocześnie wprowadza hydrofobowość oraz odporność na zabrudzenia, spełniając w ten sposób nowe standardy w przemyśle akcesoriów fotograficznych. Stworzone z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i amatorach.e akcesoriów fotograficznych. Stworzone z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i amatorach.
Dostępne średnice: 37- 82mm
Filtry polaryzacyjne skutecznie eliminują niepożądane odblaski z powierzchni niemetalicznych, takich jak szkło czy woda, zwiększając w ten sposób nasycenie kolorów i podnosząc kontrast na fotografiach. Pozwala to np. wykonać zdjęcie przedmiotu znajdującego się za szybą lub pod powierzchnią wody.
HOYA FUSION ANTISTATIC NEXT to nowa odsłona bardzo dobrze znanych w świecie fotografii filtrów HOYA FUSION ANTISTATIC, która jest szeroko stosowana przez amatorów i profesjonalnych fotografów na całym świecie.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58 , 62, 67, 72, 77, 82mm
Filtr Irix Edge UV odcina niepożądane promieniowanie UV mogące powodować spadek kontrastu na zdjęciach krajobrazowych wykonywanych w górach i na dużej wysokości. Lekka, niskoprofilowa oprawka filtra zaprojektowana została specjalnie do obiektywów Irix, ale z powodzeniem może być stosowana także z innymi obiektywami szerokokątnymi. Dodatkowy gwint w górnej części filtra pozwala zamocować dekielek, stanowiąc tym samym dodatkową ochronę obiektywu w czasie transportu.
Filtr polaryzacyjny kołowy z powłokami antystatycznymi przeznaczony do pracy w środowisku o wysokim stopniu zapylenia i w trudnych warunkach atmosferycznych. Niskoprofilowa ramka zapobiega winietowaniu nawet z szerokokątnymi obiektywami.
Dostępne średnice: 46, 49, 52, 55, 62, 67, 86, 95mm.
Filtr polaryzacyjny Irix Edge CPL to niezwykle przydatne narzędzie pracy fotografa architektury i krajobrazu. Dzięki redukcji odblasków od niemetalicznych powierzchni zapewnia lepszą separację kolorów, zwiększa ich nasycenie oraz zmniejsza kontrast przy zdjęciach wykonywanych pod światło. Lekka, niskoprofilowa oprawka filtra zaprojektowana została specjalnie do obiektywów Irix, ale z powodzeniem może być stosowana także z innymi obiektywami szerokokątnymi. Dodatkowy gwint na filtrze pozwala na zamocowanie dekielka, stanowiąc dodatkową ochronę obiektywu w czasie transportu.
Filtr Hoya PRO ND4 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 2 działki przysłony.
Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr Hoya PRO ND8 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 3 działki przysłony.
Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Promocja dotyczy średnicy 82mm.
Filtr Marumi PRO ND8 DHG SUPER redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 3 działki przysłony.
Dlatego zastosowanie filtra Marumi Super DHG ND8 umożliwia wydłużenie czasu naświetlania przy zachowaniu ustawienia przysłony danej ekspozycji, dzięki czemu uzyskamy większą dynamikę obrazu i uwydatnimy efektu ruchu na zdjęciu. Takie zastosowanie doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu naturalnej scenerii jak np. krajobraz nad rzeką czy wodospadem. Z kolei użycie filtra Marumi Super DHG ND8 w silnym nasłonecznieniu umożliwi mocniejsze otwarcie przysłony przy zachowaniu ustawienia czasu naświetlania danej ekspozycji. Takie zastosowanie z umożliwia entuzjastom fotografii portretowej korzystania z jasnych obiektywów i ich minimalnej głębi ostrości. Filtry neutralnie szare serii Super DHG to także znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki.
Filtr Marumi PRO ND16 DHG SUPER redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 4 działki przysłony.
Dlatego zastosowanie filtra Marumi Super DHG ND16 umożliwia wydłużenie czasu naświetlania przy zachowaniu ustawienia przysłony danej ekspozycji, dzięki czemu uzyskamy większą dynamikę obrazu i uwydatnimy efektu ruchu na zdjęciu. Takie zastosowanie doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu naturalnej scenerii jak np. krajobraz nad rzeką czy wodospadem. Z kolei użycie filtra Marumi Super DHG ND16 w silnym nasłonecznieniu umożliwi mocniejsze otwarcie przysłony przy zachowaniu ustawienia czasu naświetlania danej ekspozycji. Takie zastosowanie z umożliwia entuzjastom fotografii portretowej korzystania z jasnych obiektywów i ich minimalnej głębi ostrości. Filtry neutralnie szare serii Super DHG to także znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki.
Filtr Hoya PRO ND16 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 4 działki przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND mają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
OFERTA PROMOCYJNA DOTYCZY ŚREDNICY 55mm.
Filtr Hoya PRO ND 32 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 5 działek przysłony.
Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Promocja dotyczy średnicy 62mm
Filtr szary pełny Hoya PRO ND100 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 6 i 2/3 działki przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
PROMOCJA DOTYCZY ŚREDNIC 52 i 62mm.
Filtr szary pełny Hoya PRO ND 1000 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 10 działek przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr szary pełny Hoya PRO ND 500 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 9 działek przysłony. Do produkcji filtrów wykorzystano metodę polegającą na obustronnym pokryciu filtra powłoką antyrefleksyjną. Dzięki temu rejestrowany obraz wiernie zachowuje kolorystykę. Filtry przeznaczone są nie tylko dla fotografów – sprawdzą się też na rynku video HDSLR.
Filtry serii PRO ND posiadają cienką aluminiową oprawkę typu Low-Profile Frame o szerokości ok. 5 mm. Pozwala to uniknąć zjawiska winietowania. Filtry mogą współpracować nawet z obiektywami super szerokokątnymi.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr neutralny szary jest jednym z najbardziej przydatnych i wszechstronnych filtrów fotograficznych. Wersja ND1000 o gęstości optycznej 3.0 pozwala wydłużyć czas naświetlania o 10 stopni przysłony. Filtry szare Irix Edge ND posiadają lekkie, niskoprofilowe oprawki z charakterystycznym ząbkowaniem krawędzi, które nawiązuje do klasycznego wzornictwa obiektywów Irix. Każdy filtr szary serii Edge wyposażony jest w dodatkowy gwint w górnej części ramki, pozwalający na zamocowanie dekielka zapewniając dodatkową ochronę obiektywu w czasie transportu.
Dostępne średnice: 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82, 86, 95mm
Filtr neutralny szary jest jednym z najbardziej przydatnych i wszechstronnych filtrów fotograficznych. Wersja ND128 o gęstości optycznej 2.1 pozwala wydłużyć czas naświetlania o 7 stopni przysłony. Filtry szare Irix Edge ND posiadają lekkie, niskoprofilowe oprawki z charakterystycznym ząbkowaniem krawędzi, które nawiązuje do klasycznego wzornictwa obiektywów Irix. Każdy filtr szary serii Edge wyposażony jest w dodatkowy gwint w górnej części ramki, pozwalający na zamocowanie dekielka, zapewniając dodatkową ochronę obiektywu w czasie transportu.
Dostępne średnice: 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82, 95mm
Filtr szary pełny Marumi Super DHG ND1000 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 10 działek przysłony.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr o zmiennej przepuszczalności światła. Konstrukcja oparta została na dwóch polaryzatorach, których wzajemne ustawienie za pomocą obrotowego pierścienia pozwala płynnie regulować ilość światła przechodzącą przez filtr. W zależności od ustawienia, filtr ogranicza ilość światła docierającego do matrycy o 1,5 do 9 stopni przysłony.
Na oprawce filtra znajdują się dwie wartości oznaczone jako MIN oraz MAX określające zakres pracy filtra. Szerokość oprawki: ok. 9 mm.
Dostępne średnice: 52
Filtry neutralnie szare serii CREATION pozwalają na płynne kontrolowanie ilości światła przepuszczanego do matrycy z zachowaniem poprawności ekspozycji i bez wpływu na balans kolorów. Zastosowanie filtra Vari ND BASIC 2.5-500 umożliwia m.in. regulowanie czasu naświetlania bez zmiany przysłony i zachowaniu danej ekspozycji lub też regulację głębi ostrości poprzez zmiany ustawień przysłony bez korekty czasu otwarcia migawki. Filtry neutralnie szare serii CREATION Vari ND to także znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki. Wówczas dzięki płynnej regulacji gęstości możemy kontrolować ekspozycję w relacji do oczekiwanej głębi ostrości regulowanej przysłoną.
Dostępne średnice: 58, 67,77,82
Filtry neutralnie szare serii CREATION pozwalają na płynne kontrolowanie ilości światła przepuszczanego do matrycy z zachowaniem poprawności ekspozycji i bez wpływu na balans kolorów. Zastosowanie filtra Vari ND VIDEO 2.5-256 to znakomite narzędzie podczas filmowania, w czasie którego nie możemy swobodnie regulować czasu otwarcia migawki. Wówczas dzięki płynnej regulacji gęstości możemy kontrolować ekspozycję w relacji do oczekiwanej głębi ostrości regulowanej przysłoną. Ponadto, filtry te umożliwiają m.in. regulowanie czasu naświetlania bez zmiany przysłony i zachowaniu danej ekspozycji lub też regulację głębi ostrości poprzez zmiany ustawień przysłony bez korekty czasu otwarcia migawki
Dostępne średnice: 67,77,82
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.