Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 maja (piątek) nasze salony w Krakowie i Katowicach oraz biuro będą nieczynne. Zamówienia złożone w tym terminie będą realizowane od 5 maja. Za utrudnienia przepraszamy.
Większość produktów znajdujących się w naszej ofercie posiada status dostępne od ręki.
Oznacza to, że zamówienie złożone do godziny 14 w dzień roboczy powinno być wysłane jeszcze tego samego dnia i dotrzeć do rąk klienta (w przypadku przesyłki kurierskiej) dnia następnego.
W przypadku przesyłki pocztowej priorytetowej czas dostawy nie powinien przekroczyć trzech dni.
Jeżeli formą płatności jest przedpłata, to zamówienie jest realizowane bezzwłocznie po wpłynięciu pieniędzy na nasz rachunek bankowy.
Odbiór osobisty w naszym salonie firmowym przy ul. Studenckiej 6 w Krakowie, lub Warszawskiej 36 w Katowicach jest możliwy po uprzednim potwierdzeniu przez dział obsługi klienta, zwykle jeszcze tego samego dnia, w którym zostało złożone zamówienie.
Dokładną informację o terminie dostawy przekazuje nasz pracownik pocztą elektroniczną lub telefonicznie w dniu wysyłki.
Dostępność produktów i czas realizacji zamówienia zostały sklasyfikowane następująco: