Świąteczna promocja!
Ten kompaktowy i solidny obiektyw jest wykonany ze stopu aluminium wykorzystywanego w lotnictwie. Ma długość 126 mm i waży 780 g. Pierścień ostrości działa naprawdę płynnie i umożliwia regulację w zakresie 189,6 stopni.
Za pomocą tego anamorficznego obiektywu Sirui 75mm f/1,8 1,33x Anamorphic możesz uzyskać niesamowity obraz oraz rewelacyjne flary świetlne, zarezerwowany do tej pory tylko dla drogich obiektywów anamorfotycznych.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 75mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 46mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 150mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 94mm.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.