Uprzejmie informujemy, że w dniu 18 i 19 kwietnia (piątek i sobota) nasze salony w Krakowie i Katowicach oraz biuro będą nieczynne z powodu przerwy świątecznej. Zamówienia złożone w tym terminie będą realizowane od 22 kwietnia. Za utrudnienia przepraszamy.
Obiektywy do bezlusterkowców to zupełnie nowe konstrukcje optyczne i mechaniczne, które zostały zaprojektowane od podstaw do współpracy z nowym typem aparatu cyfrowego czyli bezlusterkowcem. Wyznaczają nowe standardy jakości optycznej, szybkości i komfortu pracy. Obiektywy do bezlusterkowców zostały zaprojektowane z myślą o optymalnej odległości od matrycy, co umożliwia między innymi uzyskanie doskonałej jakości optycznej nawet przy całkowicie otwartej przysłonie, szybszej pracy autofokusa czy lepszej komunikacji między aparatem a obiektywem. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie bardzo małej głębi ostrości, przy zachowaniu wysokiej jakości, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Sprzyja temu także coraz skuteczniejsza stabilizacja obrazu w obiektywach, która współdziała ze stabilizacją w aparacie, potęgując końcowy efekt. Lepsza komunikacja z korpusem pozwala również na sterowanie funkcjami aparatu z poziomu obiektywu.
Aby obiektyw do bezlusterkowca był w pełni kompatybilny z korpusem aparatu należy dopasować go do rodzaju mocowania w aparacie i wielkości matrycy. Producenci aparatów cyfrowych posiadają w poszczególnych modelach różne mocowania. Do najpopularniejszych należą: Canon RF, Fujifilm X, L-Mount, Mikro 4/3, Nikon Z i Sony E.
Należy Pamiętać, że poszczególne obiektywy mimo posiadania pasującego typu mocowania mogą być dedykowane do aparatów z matrycami różnej wielkości. W przypadku zamontowania obiektywu APS-C do pełnoklatkowego korpusu, aparat będzie pracował tylko na odpowiednim wycinku matrycy, natomiast w przypadku użycia obiektywu pełnoklatkowego do aparatu z matrycą APS-C zmieni się kąt widzenia obiektywu i będzie odpowiedni dla ogniskowej pomnożonej przez współczynnik 1,5 lub 1,6. Aby w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych bezlusterkowców najlepiej stosować oryginalną optykę zalecaną przez producentów aparatów. Jednak ze względu na to, że na rynku jest jeszcze bardzo wiele obiektywów do lustrzanek cyfrowych a nawet do aparatów analogowych, producenci bezlusterkowców oferują adaptery umożliwiające stosowanie z nimi starszej optyki. Oprócz oryginalnych obiektywów zalecanych przez producentów bezlusterkowców, jest dostępna na rynku optyka alternatywnych producentów, która jest wyposażona w odpowiednie bagnety i styki, zapewniające kompatybilność z aparatem.
Aby dobrać odpowiedni obiektyw do naszych potrzeb musimy wiedzieć jakie znaczenie w praktyce mają poszczególne cechy i parametry obiektywów, oraz które z nich będziemy chcieli wykorzystać w swojej pracy i twórczości.
Jednym z najważniejszych parametrów obiektywu do bezlusterkowca jest długość ogniskowej. Determinuje ona tak ważne cechy obiektywu jak wielkość przybliżenia, kąt widzenia, głębię ostrości czy nawet jasność obiektywu.
Obiektywy, których długość ogniskowej wynosi około 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) to obiektywy standardowe. Charakteryzują się one doskonałą jakością optyczną, są bardzo jasne, mają niewielkie gabaryt a przy tym są relatywnie niedrogie. Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj obiektywu, pozwalający na wykonywanie profesjonalnej jakości zdjęć i filmów nawet w słabym oświetleniu. Sprawdzi się świetnie w portrecie, reportażu plenerowym, sporcie czy fotografii produktowej. Obiekt widziany przez ten obiektyw jest bardzo naturalny, nie jest oddalony ani przybliżony, a kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do pola widzenia ludzkiego oka.
Obiektywy o ogniskowej 35mm (przy matrycach pełnoklatkowych) i krótszej to obiektywy szerokokątne. Charakteryzuje je, oprócz bardzo dobrych właściwości optycznych i dużej jasności, znacznie większy kąt widzenia, dający szerszą perspektywę. Stałoogniskowe obiektywy szerokokątne do bezlusterkowców idealnie nadają się do fotografii wnętrz, architektury, krajobrazu czy reportażu. Pozwalają na tworzenie urzekających pejzaży, pełnych szczegółów w całym kadrze, nawet przy w pełni otwartej przysłonie. Obiektywy szerokokątne doskonale sprawdzają się zarówno w fotografii jak i podczas filmowania.
Obiektywy, których ogniskowe są znacznie dłuższe niż 50mm (przy matrycach pełnoklatkowych) nazywamy teleobiektywami. Cechują się one zawężonym kątem widzenia i przybliżaniem fotografowanych obiektów. Ponadto obiektywy długoogniskowe skracają perspektywę, posiadają mniejszą głębię ostrości oraz powodują większe rozmycie drugiego planu. Stałoogniskowe teleobiektywy do bezlusterkowców sprawdzają się idealnie w fotografii portretowej (zwłaszcza 85mm, 100mm, 135mm) zapewniając znakomitą plastykę obrazu i piękne rozmycie tła. Podobnie niezastąpione są w fotografii przyrodniczej i sportowej czyli w sytuacjach gdy fotograf nie może zbliżyć się do fotografowanego obiektu i musi zachować duży dystans.
Zmiennoogniskowe obiektywy do bezlusterkowców czyli zoomy są niezwykle uniwersalne i praktyczne, łącząc w sobie właściwości wielu ogniskowych. Uniwersalne zoomy do bezlusterkowców, czyli takie, które pełnią zarówno funkcję obiektywu szerokokątnego, jak i teleobiektywu, są wręcz nieoceniony podczas podróży i zaspokoją oczekiwania najbardziej wymagających amatorów. Mim to nie da się ukryć, że będą one ustępować stałoogniskowym obiektywom, jakością optyczną i jasnością. Pewnym wyjątkiem są trzy klasyczne profesjonalne zoomy, które łączą uniwersalność obiektywu zmiennoogniskowego z dużą jasnością i doskonałą jakością optyczną porównywalną z obiektywami staroogniskowymi. Należą do nich obiektywy 16-35mm f/2.8, 24-70mm f/2.8 i 70-200mm f/2.8.
Aby sklasyfikować obiektywy dedykowane do aparatów bezusterkowych z ma tracą APS-C, pod kątem funkcjonalności ich ogniskowej należy pomnożyć ją przez współczynnik 1,5 lub 1,6. Na przykład: obiektyw Sony E 35mm f/1,8 do APS-C będzie miał właściwości zbliżone do obiektywu standartowego 52,5mm, obiektyw Nikkor Z DX 16-50mm do APS-C będzie posiadał właściwości uniwersalnego zooma 24-75mm w aparacie pełnoklatkowym.
Jasność to jedna z najważniejszych cech obiektywu, która decyduje o ilości światła wpadającego na matrycę aparatu w określonym czasie. Jaśniejszy obiektyw pozwala na fotografowanie i filmowanie w trudniejszych warunkach oświetleniowych a nawet w półmroku bez użycia dodatkowego oświetlenia. Ponadto większej jasności obiektywu towarzyszy mniejsza głębia ostrości i większe rozmycie tła. Jasne obiektywy oznaczane są minimalną wartością przysłony, która zwykle wynosi: f/2.8, f/1.8, f/1.4 czy nawet f/1.2. Im mniejsza liczba tym obiektyw jest jaśniejszy.
Jasne obiektywy do bezlusterkowców pozwalają fotografom i filmowcom pracować na pełnym otworze przysłony przy zachowaniu znakomitej jakości optycznej w całym obszarze kadru. Dzięki temu można tworzyć profesjonalnej jakości fotografie i filmy operując bardzo małą głębią ostrości, a to doskonały sposób na uwydatnienie obiektu na pięknie rozostrzonym tle.
Dzięki dużej jasności lepiej działa autofokus, pozwalając na szybkie i dokładne ustawianie ostrości oraz śledzenie poruszających się obiektów nawet w ekstremalnie trudnych warunkach oświetleniowych.
Duża jasność obiektywu pozwala fotografom na korzystanie z krótkich czasów naświetlania w warunkach słabego oświetlenia, co zmniejsza ryzyko wykonania poruszonych zdjęć.
W zasadzie do wad jasnych obiektywów można zaliczyć jedynie to, że są większe, cięższe i droższe. Poza tym są sytuacje gdy wymagana jest nie mała, ale bardzo duża głębia ostrości, jak to ma miejsce w przypadku obiektywów do makrofotografii.
Ponieważ aparaty bezusterkowe posiadają bardzo zaawansowane funkcje umożliwiające tworzenie profesjonalnej jakości filmów, producenci zadbali również aby oferowane przez nich obiektywy były przystosowane do filmowania. Dlatego bardzo wiele z obiektywów do bezlusterkowców posiada bezskokową regulację przysłony, cichy i płynny system automatycznego ustawiania ostrości, wewnętrzne ogniskowanie oraz wbudowaną stabilizację obrazu.
W filmowaniu bezlusterkowcem najlepiej sprawdzają się jasne obiektywy stałoogniskowe lub jasne zoomy o niedużej krotności. Nie bez znaczenia jest też niewielki rozmiar i waga ułatwiające pracę z gimbalem.
Do filmowania często stosuje się również obiektywy z ręcznym ustawianiem ostrości, przystosowanych do współpracy z follow focusem. Posiadają one bardzo solidną konstrukcję mechaniczną i są dostępne w bardziej przystępnej cenie.
Oprócz uniwersalnych obiektywów fotograficzno - filmowych dostępne są na rynku obiektywy dedykowane specjalnie do filmowania aparatami bezusterkowymi lub kamerami. Zarówno pod względem optycznym, mechanicznym jak i użytkowym są ściśle przystosowane do specyfiki produkcji filmowej, zapewniając doskonałą jakość oraz komfort pracy. Są wśród nich stałoogniskowe obiektywy filmowe, profesjonalne zoomy do filmowania czy obiektywy anamorficzne.
W coraz bardziej powiększającym się portfolio optyki do bezlusterkowców znajdziemy również obiektywy do specjalnych zastosowań. Wśród nich największą popularnością cieszą się obiektywy do makrofotografii, które pozwalają na fotografowanie z bardzo bliska (nawet z kilku centymetrów) dzięki czemu uzyskujemy na zdjęciu powiększenie pokazujące szczegóły nie widoczne gołym okiem. Są to zwykle stałoogniskowe obiektywy szerokokątne, standartowe lub niewielkie tele. Parametrem, który pozwala określić wielkość powiększenia w obiektywie jest skala odwzorowania. Najczęściej w prawdziwych obiektywach makro skala odwzorowania wynosi 1:1, ale bywają też obiektywy pozwalające na jeszcze większe zbliżenie i powiększenie o skali odwzorowania 5:1. Jeśli obiektyw makro ma skalę odwzorowania 1:2 to umożliwia mniejsze powiększenie niż obiektyw ze skalą 1:1. Fotografowaniu z bardzo bliskiej odległości towarzyszy drastyczny spadek głębi ostrości, dlatego obiektywy makro dysponują możliwością dużego przymknięcia przysłony ( nawet do f/32) dzięki czemu możemy uzyskać znaczące zwiększenie głębi ostrości. Wiele z pośród obiektywów do makrofotografii można wykorzystywać z powodzeniem również jako wysokiej klasy obiektywy szerokokątne lub teleobiektywy.
Innymi specjalistycznymi obiektywami są super szerokokątne obiektywy rybie oko (fisheye) charakteryzujące się wyjątkowo szerokimi kątami widzenia, sięgającymi nawet 210°. Wykorzystywane są międzyinnymi podczas tworzenia wirtualnych spacerów, filmowania przy użyciu dronów czy jako narzędzie w kreatywnej twórczości.
Obiektywy Tilt-shift pozwalają na niezależne przesunięcie osi optycznej i pochylenie płaszczyzny ostrości. Stosuje się je najczęściej podczas fotografowania architektury aby skorygować, zjawisko nienaturalnego pochylenia ścian budynków, co jest typowe w przypadku użycia tradycyjnej optyki. Korekcja perspektywy jest również możliwa za pomocą programów do obróbki graficznej, ale dzieje się to kosztem utraty jakości zdjęcia. Dzięki obiektywom Tilt-shift można też w znacznym stopniu kontrolować głębię ostrości, uzyskując bardzo duże rozmycie tła oraz skupienie ostrości na pojedynczych obiektach w wybranym fragmencie kadru.
Uniwersalny obiektyw typu telezoom do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Canon, który charakteryzuje się najwyższej jakości parametrami optycznymi i mechanicznymi. Ten profesjonalny obiektyw o ogniskowej 70-200mm doskonale sprawdzi się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy portretowej. Wyjątkowo małe gabaryty i waga sprawiają, że jest on idealny do zabrania w podróż czy na spacer. Obiektyw posiada stabilizację obrazu o efektywności 5 EV oraz uszczelnianą konstrukcję.
Jasny teleobiektyw o zakresie ogniskowych 70-200mm ze światłem f/2,8 w całym zakresie ogniskowych. Ze względu na zakres ogniskowych, zaawansowaną konstrukcję optyczną i dokładne zabezpieczenie obudowy przed czynnikami atmosferycznymi, ten jasny, pełnoklatkowy obiektyw do aparatów bezlusterkowych gwarantuje pełną uniwersalność. Niezależnie od tego, czy fotografujesz sport, wydarzenia, czy zajmujesz się fotografią reportażową, wyjątkowo kompaktowa konstrukcja obiektywu pozwala wykonać każde zadanie.
Panasonic 70-200mm f/2.8 O.I.S to profesjonalny teleobiektyw typu zoom oferujący doskonałą jakość obrazu w całym zakresie przysłon i ogniskowych. Idealne rozwiązanie dla najbardziej wymagających fotografów i filmowców sportowych, przyrodniczych czy portretowych. Stałe światło f/2.8 oraz stabilizacja obrazu o efektywności 7 EV ułatwiają pracę w trudnych warunkach oświetlenia. Cichy mechanizm AF oraz płynna przysłona sprawiają, że obiektyw doskonale nadaje się do fotografii jak i filmowania. Dzięki uszczelnianej konstrukcji obiektyw doskonale sprawdza się w każdych warunkach.
Profesjonalny obiektyw najwyższej klasy typu telezoom o szerokim zakresie ogniskowych z mocowaniem L-Mount, do stosowania z aparatami Panasonic oraz Leica Camera. Obiektyw posiada optyczną stabilizację obrazu o efektywności 6 EV. Uszczelniona obudowa chroni obiektyw przed kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami. Panasonic Lumix S PRO 70-200mm f/4 O.I.S. spełnia rygorystyczne standardy Leica, gwarantując najwyższą rozdzielczość optyczną od środka po brzegi kadru, w całym zakresie ogniskowych. Obiektyw doskonale sprawdzi się w fotografii ślubnej, przyrodniczej, sportowej czy reportażu.
Obiektyw Sony FE 70-200mm f/4 G OSS to teleobiektyw zoom przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Zakres ogniskowych 70-200 mm. Maks. otwór przysłony f/4. Napęd AF przy użyciu 2 silników liniowych. Obiektyw wyposażony w stabilizację obrazu Optical SteadyShot oraz demontowalne mocowanie statywowe. Uszczelniona konstrukcja odporna na kurz i wilgoć. Średnica filtra 72 mm.
Wymiary: 80 x 175 mm. Waga: 840 g.
Obiektyw Sony FE GM 70-200mm f/2,8 OSS, zmiennoogniskowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony, zarówno wyposażonych w matryce APS-C, jak i pełnoklatkowych. Zakres ogniskowych 70-200 mm. Maks. otwór przysłony f/2,8. Min. odległość ostrzenia 96 cm. Średnica filtra 77 mm. Dwa silniki odpowiadające za ustawianie ostrości.
Wymiary: 88 x 200 mm. Waga: 1480 g.
Obiektyw Fujinon XF 70-300mmF4-5.6 R LM OIS WR to kompaktowych rozmiarów teleobiektyw oferujący fotografom szeroki zakres długości ogniskowych w zakresie od 70 mm do 300 mm (odpowiednik przedziału od 107 mm do 457 mm dla pełnoklatkowego formatu 35 mm), o lekkiej konstrukcji, z szybkim silnikiem liniowym napędzającym układ autofokusu, 5,5 stopniową optyczną stabilizacją obrazu, charakteryzujący się podwyższoną odpornością na warunki atmosferyczne.
rozmiar: xØ75mm x 132.5mm waga:580g
Obiektyw Sony 70-300mm to pierwszy, pełnoklatkowy obiektyw z mocowaniem typu E gwarantujący wyjątkową rozdzielczość w całym kadrze, pozwalając również rejestrować szczegółowe obrazy z minimalnej odległości 0,9 metra.
Tamron 70-300mm f/4.5-6.3 Di III RXD to pierwszy model opracowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych Nikon Z – najmniejszy i najlżejszy teleobiektyw do pełnoklatkowych aparatów marki Nikon.
To wszechstronny, uniwersalny obiektyw odpowiedni dla wielu zastosowań. Doskonale sprawdzi się w zdjęciach sportowych, dzikiej przyrody czy portretach.
Zoptymalizowany optyczna i mechaniczna konstrukcja zapewniająca wyjątkową wydajność teleobiektywu z korpusami Sony z serii Axxxx, wyposażonymi w matrycę APS-C. Ogniskowa 70-350 (odpowiednik 105-525 mm) z 5-krotny zoomem oraz wbudowaną stabilizacją obrazu sprawiają, że obiektyw doskonale sprawdzi się jako Super-teleobiektyw. A wszystko to w kompaktowej konstrukcji o niewielkich wymiarach.
Lekki i kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy z mocowaniem Canon RF. Zakres 100–400mm doskonale sprawdzi się w fotografii przyrodniczej, sportowej, portretowej czy astrofotografii. Niewielka odległość ostrzenia umożliwia wykonywanie zdjęć typu telemakro. Obiektyw posiada wydajny 5,5 stopniowy stabilizator obrazu oraz silnik Nano USM zapewniający cichą i precyzyjną pracę podczas fotografowania i filmowania.
Uniwersalny teleobiektyw zmiennoogniskowy o szerokim zakresie ogniskowych i otworze względnym f/4.5-5.6. Ze względu na zakres ogniskowych 100–400 mm, zaawansowaną konstrukcję optyczną i dokładne zabezpieczenie obudowy przed czynnikami atmosferycznymi, ten jasny, pełnoklatkowy obiektyw do aparatów bezlusterkowych gwarantuje wszechstronność, jakiej potrzebujesz. Doskonałe parametry optyczne przy dowolnej odległości gwarantują, że sprostasz każdej sytuacji. Poznaj swoje nowe narzędzie do pracy.
Wydajność super telefoto w kompaktowym i lekkim obiektywie zoom. Ogniskowa 100‑400mm (odpowiednik 200-800mm dla formatu małoobrazkowego) pozwala na sesje zarówno telefoto, jak i telemakro. Dodatkowe telekonwertery MC‑14 i MC‑20 pozwalają na uzyskanie ogniskowej 800 mm (odpowiednik 1600mm). Obiektyw posiada wbudowaną stabilizację obrazu oraz system uszczelnień, dzięki któremu możesz z niego korzystać w każdych warunkach.
Obiektyw Sony FE GM 100-400mm f/4,5-5,6 OSS jest przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi matrycami obrazu. Odznacza się wysoką rozdzielczością optyczną, będącą cechą charakterystyczną wszystkich obiektywów z flagowej rodziny Sony G Master™. Do jego wyróżników należy ponadto niezwykła szybkość i precyzyjność napędu AF, lekka i poręczna konstrukcja oraz szereg profesjonalnych rozwiązań i możliwości personalizacji. Olbrzymi potencjał tego wyjątkowego narzędzia docenią zwłaszcza fotografowie, którzy często fotografują sport lub dziką przyrodę — zarówno hobbystycznie, jak i zawodowo.
Model XF150-600mmF5.6-8 R LM OIS WR to super-teleobiektyw zmiennoogniskowy, którego najdłuższa ogniskowa osiąga 600 mm (ekwiwalent 914 mm dla formatu pełnej klatki 35 mm). Jest to lekka konstrukcja o niewysuwającym się tubusie obiektywu oraz o bardzo szybkim autofokusie, wyposażona w system stabilizacji obrazu o wydajności 5EV.
SIGMA 150-600mm F5-6.3 DG DN OS Sports to pierwszy zmiennoogniskowy ultra teleobiektyw SIGMA z linii Sports, zaprojektowany do podstaw do aparatów bezlusterkowych. Spełnia on wszystkie oczekiwania jakie stawiane są obiektywom z serii Sports tj. wyjątkowy poziom jakości optycznej, wysoki poziom funkcjonalności oraz wykonanie z najwyższej jakości materiałów. Dodatkowo, szybki i precyzyjny autofokus wyposażony w nowy sensor magnetyczny, zapewnia doskonałą pracę mechanizmu automatycznego ustawiania ostrości, także w trybie śledzenia szybko poruszających się obiektów.
SIGMA 70-200mm F2.8 DG DN OS | Sports został opracowany z myślą o profesjonalistach i bardzo wymagających amatorach. Oferuje nie tylko wysoką jakość optyczną, ale także bardzo szybki AF, z zastosowanym po raz pierwszy podwójnym napędem liniowym HLA oraz niezwykle wydajną stabilizację obrazu o wydajności dochodzącej do 7,5 EV. Wykorzystując najbardziej zaawansowane technologię w SIGMA, stworzony został prawdziwie flagowy model teleobiektywu z linii Sports.
Sony 200-600 mm to superteleobiektyw typu zoom zapewniający najwyższą jakość obrazu. Wbudowana stabilizacja optyczna umożliwia nieporuszone fotografowanie "z ręki". Zaawansowany system ustawiania ostrości DDSSM jest cichy, szybki i precyzyjny. Sony FE 200-600mm jest idealny do fotografii sportowej i przyrodniczej. Zapewnia wysoką rozdzielczość optyczną w całym kadrze oraz piękny efekt rozmycia bokeh.
Adapter do mocowania FTZ II drugiej generacji sprawia, że używanie aparatu Z firmy Nikon z zamontowanym obiektywem z mocowaniem F jest wygodniejsze Dzięki udoskonalonej ergonomii.
Obiektyw ten posiada najszerszy kąt widzenia (102° - 18mm, do 130° - 10mm)spośród wszystkich zmiennoogniskowych obiektywów dostępnych do aparatów Sony FE. Stworzony przede wszystkim do fotografii podróżniczej, dlatego rozmiary jego są naprawdę niewielkie - waga to tylko 496g.
Smukły i lekki obiektyw typu "pancake". Doskonały do vloggowania, zdjęć selfie, fotografii ulicznej i podróżniczej.
Viltrox AF 16mm f1.8 to szerokokątny i jasny obiektyw dedykowany aparatom bezlusterkowym z mocowanie Sony FE.
Viltrox AF 16mm f1.8 to szerokokątny i jasny obiektyw dedykowany aparatom bezlusterkowym z mocowanie Nikon Z.
TTArtisan 32mm f/2.8 to obiektyw, który zapewnia kąt widzenia około 69 stopni na pełnej klatce. Jest to klasyczna perspektywa filmowa, która sprawia, że zdjęcia uliczne są pełne wizualnego napięcia i artyzmu. Bardzo szybki i cichy silnik krokowy typu STM współpracuje z funkcjami śledzenia oka, zaimplementowanymi w bezlusterkowcach.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Obiektyw AF 27mm F1.2 Pro jest obiektywem stałoogniskowym o bardzo dużej przysłonie z flagowej serii Pro wprowadzonej przez firmę Viltrox. Kontynuuje niesamowitą ultrawysoką rozdzielczość serii Pro i super dużą przysłonę F1.2, zapewniając niezwykle przyjemny bokeh
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT marża - Fujinon XF 56mm f/1,2 R - Używany. Obiektyw praktycznie w idealnym stanie. Pierścienie pracują gładko gumy są na swoim miejscu, szkła bez zarysowań. Obiektyw kupimy w naszym salonie dnia 3-9-2024 nadal na gwarancji producenta.
Obiektyw typu zoom do uniwersalnego zastosowania, od ultra-szerokiego kąta 20mm idealnego do krajobrazów oraz zdjęć makro do krótkiej teleogniskowej 60mm, która sprawdzi się w portrecie i podróży. Niewielkie wymiary i waga zapewniają mobilność natomiast uszczelnienie przeciw kurzowi i wilgoci pozwoli używać obiektywu w każdych warunkach.
Pełnoklatkowy obiektyw z mocowaniem L-Mount do uniwersalnego zastosowania, od ultra-szerokiego kąta 18mm idealnego do krajobrazów do 40mm, która sprawdzi się w portrecie i podróży. Wyjątkowo małe wymiary i waga zapewniają mobilność natomiast uszczelnienie przeciw kurzowi i wilgoci pozwoli używać obiektywu w każdych warunkach.
Ten niezwykle mały i lekki obiektyw (ważący zaledwie 150g) jest idealnym towarzyszem podróży. Przeznaczony do bezlusterkowców Canon z matrycą APS-C. Doskonale sprawdza się zarówno w przypadku zdjęć, jak i wideo. Sprawdzi się w reportażu, krajobrazie, fotografii ulicznej czy do vloggowania. Obiektyw posiada optyczną stabilizację obrazu na poziomie 4 EV (6 EV w połączeniu ze stabilizacją matrycy).
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Obiektywy Sirui Sniper Series APS-C Autofocus to seria obiektywów o dużym otworze przysłony i kompaktowej konstrukcji, kompatybilna z najnowszą funkcją śledzenia ostrości aparatu. Każdy z obiektywów w tej serii posiada gniazdo USB-C, które umożliwia aktualizację oprogramowania obiektywu. 11-listkowa przysłona zapewnia bardzo przyjemne rozmycie tła.
Wysokiej jakości telezoom, który mieści uznane rozwiązania optyczne Canon w praktycznym obiektywie z mocowaniem Canon RF. Zapewnia elastyczny zakres zoomu 200-800mm, idealny do fotografowania sportu, przyrody i dzikich zwierząt z bardzo dużej odległości. Obiektyw posiada stabilizację oraz uszczelnienie przeciw kurzowi i wilgoci.
Viltrox AF 20mm F2.8 to wyjątkowy obiektyw który otwiera przed fotografem zupełnie nowe możliwości. Dzięki swoim cechom technicznym stanie się towarzyszem do eksploracji fotografii krajobrazowej, astrofotografii, fotografii wnętrz i architektury.
Viltrox AF 20mm F2.8 to wyjątkowy obiektyw który otwiera przed fotografem zupełnie nowe możliwości. Dzięki swoim cechom technicznym stanie się towarzyszem do eksploracji fotografii krajobrazowej, astrofotografii, fotografii wnętrz i architektury.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy SEL2450G F2.8 jest stworzony do współpracy z korpusami Sony α i sprawia, że codzienne ujęcia stają się jeszcze lepsze. Zapewnia fotografom i kreatorom filmów rozdzielczość i efekt bokeh serii G Lens™ w całym zakresie ogniskowych, od 24 do 50 mm. Zaawansowana optyka, nadzwyczajna ostrość oraz szybki, dokładny system AF będą ważną zaletą w czasie filmowania. Obiektyw wyposażony w silniki liniowe, obsługuje również systemy stabilizacji w korpusie. Śmiało można używać go w gimbalu i na dronie. Odkryj niezwykłe możliwości, jakie zapewnia ten kompaktowy obiektyw w każdych warunkach.
Obiektyw AF 27mm F1.2 Pro jest obiektywem stałoogniskowym o bardzo dużej przysłonie z flagowej serii Pro wprowadzonej przez firmę Viltrox. Kontynuuje niesamowitą ultrawysoką rozdzielczość serii Pro i super dużą przysłonę F1.2, zapewniając niezwykle przyjemny bokeh
Kompaktowy, lekki telezoom LEICA DG ze stałym światłem f/2.8. Zaprojektowany z myślą o optymalnej mobilności doskonale nadaje się do portretów, reportażu, fotografii sportowej i przyrodniczej. Odpowiednik obiektywu 70-200mm f/2.8 w formacie małoobrazkowym. Szybki autofokus, wydajna stabilizacja oraz płynna przysłona sprawiają, że Panasonic LEICA 35-100mm f/2.8 jest idealny zarówno do fotografii jak i do nagrywania filmów. Dodatkowo obiektyw jest uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Viltrox 56mm f1.7 XF to kolejny instrument optyczny z serii lekkich, kompaktowych i tanich obiektywów marki Viltrox. Dedykowany do aparatów z matrycą APS-c, ze względu na swoją ogniskową i wartość przysłony, jest wprost stworzony do fotografii portretowej.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.