Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Pierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
ierwsze na świecie obiektywy Cine AF. Seria V-AF to pierwsze na świecie obiektywy dla twórców wideo zaprojektowane tak, aby tworzenie treści wideo było wygodniejsze.
Adapter bagnetowy K&F Concept, umożliwiający stosowanie obiektywów z mocowaniem Canon FD (mocowanie stosowane do 1987 roku) z aparatami fotograficznymi Sony z bagnetem E-mount (serie Sony NEX i Alpha - aparaty A7, A7S, A7R, A5000, A6000 i inne).
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w dobry stanie. Soczewki bez uszkodzeń.
Wysokiej klasy, szerokokątny zoom przeznaczony do współpracy wyłącznie z lustrzankami cyfrowymi z matrycami APS-C. Dostępny jest w wersjach do: Pentaxa.
Obiektyw używany w bardzo dobrym stanie. Gwarancja 3 miesiące.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w dobry stanie. Soczewki bez uszkodzeń.
Wysokiej klasy, szerokokątny zoom przeznaczony do współpracy wyłącznie z lustrzankami cyfrowymi z matrycami APS-C. Dostępny jest w wersjach do: Pentaxa.
Obiektyw używany w bardzo dobrym stanie. Gwarancja 3 miesiące.
Adapter bagnetowy FX umożliwiający podłączenie obiektywów z mocowaniem M42 do aparatów Fuji X, takich jak X-Pro1, X-E1, X-E2 czy X-M1. Nie powoduje blików oraz umożliwia ostrzenie w pełnym zakresie ogniskowej – również na nieskończoność.
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografii przyrodniczej oraz fotografii telemakro. Bardzo duże przybliżenie odpowiadające ogniskowej 1200mm w formacie małoobrazkowym umożliwia fotografowanie dzikiej przyrody z dużej odległości. Wydajna stabilizacja pozwala na obrazowanie z ręki, a dzięki uszczelnionej konstrukcji obiektyw sprawdzi się w każdych warunkach pogodowych.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT marża.
TTArtisan 25mm f/2 Sony E to niskoprofilowy, w pełni manualny obiektyw doskonale nadający się do portretów, scen ulicznych i codziennego fotografowania wymagającego naturalnego pola widzenia. Obiektyw pozwala na pracę z obiektami znajdującymi się nawet w odległości 25 cm, a jego jasna maksymalna przysłona f/2 zapewnia większą kontrolę nad głębią ostrości w celu izolowania obiektów za pomocą technik selektywnego ustawiania ostrości. Dodatkowo, siedmiolistkowa przysłona zapewnia przyjemną jakość bokeh.
Laowa Aurogon FF 10-50x NA 0,5 supermicro APO to obiektyw, który przenosi mikrofotografię na zupełnie nowy poziom. Niezależnie od tego, czy fotografujesz mikroorganizmy, struktury roślinne czy minerały, zapewni doskonałą jakość powiększonego obrazu bez konieczności sięgania po mikroskop. Obiektyw jest kompatybilny z mocowaniem Canon EF i gwarantuje pełnoklatkowe pokrycie obrazem. Stała odległość robocza (20 mm) dla wszystkich poziomów powiększenia gwarantuje wygodę użytkowania. Układ APO eliminuje aberrację chromatyczną, nadając zdjęciom wyjątkową ostrość. Urządzenie zapewnia też 8-stopniową regulację wartości apertury numerycznej, co pozwala na precyzyjne dopasowanie głębi ostrości. W zestawie 4 tubusy powiększające (10x, 20x,. 35x i 50x) oraz profesjonalna walizka transportowa.
Kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy SEL2450G F2.8 jest stworzony do współpracy z korpusami Sony α i sprawia, że codzienne ujęcia stają się jeszcze lepsze. Zapewnia fotografom i kreatorom filmów rozdzielczość i efekt bokeh serii G Lens™ w całym zakresie ogniskowych, od 24 do 50 mm. Zaawansowana optyka, nadzwyczajna ostrość oraz szybki, dokładny system AF będą ważną zaletą w czasie filmowania. Obiektyw wyposażony w silniki liniowe, obsługuje również systemy stabilizacji w korpusie. Śmiało można używać go w gimbalu i na dronie. Odkryj niezwykłe możliwości, jakie zapewnia ten kompaktowy obiektyw w każdych warunkach.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Obiektyw AF 27mm F1.2 Pro jest obiektywem stałoogniskowym o bardzo dużej przysłonie z flagowej serii Pro wprowadzonej przez firmę Viltrox. Kontynuuje niesamowitą ultrawysoką rozdzielczość serii Pro i super dużą przysłonę F1.2, zapewniając niezwykle przyjemny bokeh
Obiektyw AF 27mm F1.2 Pro jest obiektywem stałoogniskowym o bardzo dużej przysłonie z flagowej serii Pro wprowadzonej przez firmę Viltrox. Kontynuuje niesamowitą ultrawysoką rozdzielczość serii Pro i super dużą przysłonę F1.2, zapewniając niezwykle przyjemny bokeh
Adapter pozwala na podpięcie do korpusu aparatu firmy CANON z mocowaniem R [RF] obiektywów z mocowaniem CANON [FD]
Osłona przeciwsłoneczna przeznaczona jest do aparatów Fujifilm Finepix X100, X100S, X100T, X100F, X100V. Model LHJX100VII zastępuje osłonę LH-X100. W zestawie z osłoną znajduje się adapter 49 mm zastępujący orgynalny pierścień na obiektywie Finepix. Po jego zamontowaniu można zaczepić bezpiecznie osłonę przeciwsłoneczną. Adapter wykorzystasz również do montażu filtrów polaryzacyjnych i UV 49 mm.
Osłona przeciwsłoneczna JJC LH-82- odpowiednik Canon EW-82 przeznaczonej dla obiektywu Canon EF 16-35mm f/4L IS USM. Mocowana na zewnętrznej części obiektywu nie utrudnia montażu filtrów. Pozwala skutecznie uniknąć flar i blików wynikających z ostrego światła słonecznego. Nie powoduje winietowania obrazu.
Niezwykle kompaktowy i lekki zoom o bardzo szerokim zakresie ogniskowych oraz skali odwzorowania makro 1:2. Ten niezwykle wszechstronny obiektyw sprawdzi się zarówno w fotografii jak i filmowaniu. Idealny na spacery czy do zabrania w podróż, został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz posiada wydajną stabilizację obrazu.
Stałoogniskowy teleobiektyw Voigtlander APO Skopar ze światłem f/2,8 dedykowany dla aparatów z bagnetem Nikon F
Voigtlander Heliar 40 mm f/2,8 to kompaktowy obiektyw semi-szerokokątny. Stworzony w oparciu o tradycyjną heliarowską konstrukcję oraz najnowsze technologie optyczne dla zapewnienia niezwykle precyzyjnego obrazowania.
Nokton D23 mm f/1,2 to super-jasny obiektyw manualny marki Voigtlander zaprojektowany do współpracy z wysokorozdzielczymi matrycami APS-C aparatów Nikon Z.
Nokton D35 mm f/1,2 to manualny obiektyw o klasycznej ogniskowej zaprojektowany do współpracy z bezlusterkowcami wyposażonymi w matryce formatu APS-C. Obiektyw cechuje duża jasność oraz charakterystyczna dla Noktonów plastyka obrazu. Natywne mocowanie systemu Nikon Z.
Voigtlander Nokton II 50 mm f/1,5 to druga, odświeżona i uwspółcześniona wersja legendarnego obiektywu o niepowtarzalnej plastyce i charakterze. Obiektyw łączy wysoką jakość optyczną z duchem analogowych konstrukcji i wyjątkową pracą pod światło.
Dodaj indywidualności i artystycznego wyrazu fotografując przez kryształy i specjalnie zaprojektowane do tworzenia profesjonalnych efektów w aparacie. Pasuje do większości dostępnych na rynku obiektywów stałoogniskowych i zmiennoogniskowych. Zarówno automatyczne, jak i ręczne ustawianie ostrości. Kompatybilne również z obiektywami Lensbaby Velvet 56, Velvet 85 i Burnside 35.
Dodaj indywidualności i artystycznego wyrazu fotografując przez kryształy i specjalnie zaprojektowane do tworzenia profesjonalnych efektów w aparacie. Pasuje do większości dostępnych na rynku obiektywów stałoogniskowych i zmiennoogniskowych. Zarówno automatyczne, jak i ręczne ustawianie ostrości. Kompatybilne również z obiektywami Lensbaby Velvet 56, Velvet 85 i Burnside 35.
Voigtlander Nokton II 50 mm f/1,5 to druga, odświeżona i uwspółcześniona wersja legendarnego obiektywu o niepowtarzalnej plastyce i charakterze. Obiektyw łączy wysoką jakość optyczną z duchem analogowych konstrukcji i wyjątkową pracą pod światło.
Irix 15mm f/2.4 to wyjątkowy obiektyw, który w wersji przeznaczonej dla lustrzanek DSLR zdobył już uznanie wielu profesjonalistów i entuzjastów fotografii. Przede wszystkim ze względu na swoje wyjątkowe cechy, doskonałą jakość wykonania i obrazu. Jego najnowsza wersja przeznaczona do bezlusterkowców Sony, to konstrukcja jeszcze bardziej udoskonalona.
Obiektyw Irix 150mm macro 1:1 to potężne narzędzie dla entuzjastów fotografii makro. Wyposażony w zaawansowane technologie, obiektyw ten oferuje niezrównaną jakość obrazu i precyzję, umożliwiając uwiecznienie najdrobniejszych szczegółów z niezwykłą ostrością
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie. Dowiedz się więcej