Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Jasny, manualny obiektyw typu rybie oko o kącie widzenia 180° przeznaczony do filmowania aparatami z matrycami pełnoklatkowymi oraz APS-C.
Wymiary: 98,7 x 81,6 mm. Waga: 535 g.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny zaprojektowany do filmowania bezlusterkowcami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C lub pełnoklatkową.
Wymiary: 122.1 x 87 mm. Waga: 640 g.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 24 mm, maks. otwór względny T1.5. Mocowanie: Sony E
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1180 g.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Stałoogniskowy, standardowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 50 mm, maks. otwór względny T1.5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1160 g.
Stałoogniskowy, klasyczny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Wysokiej jakości obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do aparatów wyposażonych w matrycę APS-C.
Konstrukcja obiektywu opiera się na 9 soczewkach w 7 grupach optycznych z funkcją wewnętrznego ogniskowania przy czym jedna soczewka jest asferyczna.
Wysokiej jakości obiektyw przeznaczony dla osób szukających możliwie najlepszych parametrów obrazu. Konstrukcja obiektywu opiera się na 9 soczewkach w 7 grupach optycznych z funkcją wewnętrznego ogniskowania przy czym jedna soczewka jest asferyczna. Zastosowano tutaj również ośmiolistkową przysłonę dzięki czemu można otrzymać niezwykle plastyczne rozmycie tła.
Wymiary: 100,7 x 78 mm. Waga: 605g.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1245 g.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 149,1 x 81.6 mm. Waga: 735 g.
Stałoogniskowy manualny teleobiektyw zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę pozwalającą na zamontowanie follow focusa i pierścień przysłony pracujący bezstopniowo.
Wymiary: 148,1 x 82 mm. Waga: ok. 845 g.
Ultraszerokokątny obiektyw dla systemu Sony E. Klasyczna, kompaktowa budowa i dobrze dopasowane elementy pozwalają na uzyskanie obrazu praktycznie bez zniekształceń. Obiektyw zapewnia najwyższą jakość zdjęć oraz filmów. - Ostatnia sztuka. 100% sprawny + pełna gwarancja.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 15mm T2.6 to ultraszerokokątny obiektyw filmowy, gotowy do pracy w rozdzielczości 8K UHD. Kombinacja wysokiej transmisji światła T2.6 z możliwością instalacji filtrów sprawia, że produkt ten doskonale sprawdzi się w różnorodnych warunkach oświetleniowych.
Klasyczna, kompaktowa budowa i dobrze dopasowane elementy pozwalają na uzyskanie obrazu praktycznie bez zniekształceń. Ogniskowa 15 mm sprawia, że jest to idealny obiektyw do zdjęć krajobrazowych, architektury oraz nocnego nieba
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA. Obiektyw w stanie niemal idealnym. Praktycznie nie nosi żadnych śladów użytkowania. Obiektyw pierwotnie krupinio 17-08-2022 nadal na gwarancji producenta do 17-08-2024
Voigtlander Nokton 21 mm f/1,4 to jasny, wszechstronny obiektyw szerokokątny, który zaskakuje fenomenalną jakością obrazu oraz niezwykle płytką głębią ostrości. Konstrukcja optyczna wywodzi się z Ultrona 21 mm f/1,8. Dokonano w niej jednak kilku istotnych modyfikacji, dzięki którym obiektyw zyskał na jakości obrazowania i jasności.
Voigtlander Color Skopar 21mm f/3.5 to obiektyw zdecydowanie wart polecenia. Dzięki bardzo dobrej jakości obrazu zapracował już na miano kultowego. Bardzo ostry i kontrastowy obraz w połączeniu z perspektywą obiektywu 21mm sprawiły, iż jest to jedno z ciekawszych szkieł systemu zbudowanego przez Voigtlandera. - Ostatnia sztuka.
Nowe twórcze możliwości w fotografii i sztuce dzięki obiektywowi zapewniającemu dużą rozdzielczość i doskonały efekt bokeh, nawet przy ustawieniu wartości przysłony f/1,4. Obiektyw ma stosunkowo niewielkie rozmiary i jest najlżejszy w swej klasie. Wyróżnia się też szybkim, cichym i precyzyjnym napędem AF. Konstrukcja jest odporna na pył i wilgoć, zapewne docenione zostanie to przez profesjonalistów wymagających od swojego sprzętu znacznie więcej.
Oparty na klasycznej konstrukcji optycznej, Lydith 30mm f/3.5 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to kompaktowy, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do aparatów Sony z mocowaniem Sony E.
Nowe twórcze możliwości w fotografii i sztuce dzięki obiektywowi zapewniającemu dużą rozdzielczość i doskonały efekt bokeh, nawet przy ustawieniu wartości przysłony f/1,4. Ogniskowa 35mm doskonale sprawdza się przy portrecie, street-foto, ale nie tylko. Obiektyw ma stosunkowo niewielkie rozmiary i jest jednym z najlżejszych w swej klasie. Wyróżnia się też szybkim, cichym i precyzyjnym napędem AF. Konstrukcja jest odporna na pył i wilgoć, zapewne docenione zostanie to przez profesjonalistów wymagających od swojego sprzętu znacznie więcej. Przeznaczony zarówno do fotografii jak i filmu.
Pełnoklatkowy, stałoogniskowy obiektyw standardowy G Master ze stałą przysłoną F1.4. Obiektyw daje ogromne możliwości twórcze, wysoką rozdzielczość, piękne rozmycie tła (bokeh) i większą dokładność ustawiania ostrości. Wyposażony w mocowanie SONY E. SEL50F14GM to nadzwyczajny obiektyw Sony G Master do różnych gatunków fotografii, zwłaszcza ślubnej, portretowej i studyjnej, a także do filmowania. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga płynnie, szybko i stabilnie działający system AF oraz zredukowane "oddychanie" obiektywu (zmiana kąta widzenia podczas ustawiania ostrości).
Obiektyw Sigma 50mm f/1.2 DG DN Art Sony E najlżejszy w swojej klasie stałoogniskowy obiektyw z przysłoną F1.2, dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezusterkowych.
Cichy, precyzyjny i błyskawiczny autofocus, podwójny liniowy napęd HLA , konstrukcja odporna na pył i wilgoć.
Przeznaczony zarówno do fotografii jak i filmu.
Nowe twórcze możliwości w fotografii i sztuce dzięki obiektywowi zapewniającemu dużą rozdzielczość i doskonały efekt bokeh, nawet przy ustawieniu wartości przysłony f/1,2. Ogniskowa 50mm doskonale sprawdza się przy portrecie, street-foto, ale nie tylko. Wyróżnia się też szybkim, cichym i precyzyjnym napędem AF. Konstrukcja jest odporna na pył i wilgoć, zapewne docenione zostanie to przez profesjonalistów wymagających od swojego sprzętu znacznie więcej. Przeznaczony zarówno do fotografii jak i filmu.
Obiektyw Nokton 40/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni. Z tego powodu świetnie nadaje się do fotografii krajobrazowej, portretowej, reporterskiej czy tzw. streetu.
Układ optyczny Voigtlandera Nokton 40 mm f/1,2 składa się z ośmiu soczewek rozmieszczonych w sześciu grupach. Zastosowanie najwyższej jakości japońskiego szkła optycznego pozwala na uzyskanie niezwykle ostrych i barwnych obrazów. - Ostatnia sztuka.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Voigtlander 50 mm f/1,2 posiada mocowanie typu Sony E i skierowany jest do świadomych fotografów i operatorów, poszukujących obiektywu o wybitnej jakości optycznej. Wbudowana w obiektyw elektronika przesyła do aparatu dane EXIF oraz zapewnia wsparcie dla pięcioosiowej stabilizacji obrazu i systemu potwierdzenia ostrości.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA. Obiektyw w stanie niemal idealnym. Praktycznie nie nosi żadnych śladów użytkowania. Obiektyw pierwotnie krupinio 11-10-2022 nadal na gwarancji producenta do 11-10-2024
Nowy obiektyw należy do serii APO-LANTHAR wyrafinowanych optycznie soczewek apochromatycznych. Seria anomalnych częściowych dyspersji i elementów asferycznych pomaga tłumić praktycznie wszystkie aberracje, zapewniając szczególnie wysoką ostrość i dokładność kolorów, a system elementów pływających utrzymuje stałą wydajność w całym zakresie ogniskowania.
Nowy obiektyw należy do serii APO-LANTHAR wyrafinowanych optycznie soczewek apochromatycznych. Seria anomalnych częściowych dyspersji i elementów asferycznych pomaga tłumić praktycznie wszystkie aberracje, zapewniając szczególnie wysoką ostrość i dokładność kolorów, a system elementów pływających utrzymuje stałą wydajność w całym zakresie ogniskowania.
Bardzo jasny, manualny obiektyw portretowy dla systemu Sony E. Macro APO Lanthar 65 mm f/2.0 posiada wbudowany mikroprocesor umożliwiający wykorzystanie 5-osiowej stabilizacji. Rewelacyjne wykonanie obudowy i bagnetu z metalu gwarantuje ponadprzeciętną wytrzymałość oraz płynność obrotu pierścienia ostrości. - Ostatnia sztuka.
Makroobiektyw: doskonały do wykonywania szczegółowych, wysokiej jakości zbliżeń małych obiektów. Połączenie rozdzielczości serii G Master z nowatorską optyką STF (Smooth Trans Focus) pozwala uzyskać wspaniały efekt bokeh. Oferuje szybki i dokładny system AF DDSSM oraz zbliżenia do 0,25 x. Wbudowany stabilizator obrazu Optical SteadyShot minimalizuje nieostrość przy słabym oświetleniu lub w trybie makro. Wymiary: 85,2 x 118,1mm. Waga: 700 g.
Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 to obiektyw makro z odwzorowaniem 1:1 ale również jasny teleobiektyw, który idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, produktowej czy krajobrazowej. Nienaganne wykonanie, niezwykle zaawansowana konstrukcja optyczna oraz odpowiednio wyselekcjonowane soczewki czynią z niego jeden z najostrzejszych obiektywów do systemu Sony E.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
W tym superteleobiektywie zastosowano wiele najdoskonalszych technologii Sony, takich jak nowo opracowany silnik liniowy XD (extreme dynamic) pozwalający na uzyskanie szybkiego, precyzyjnego i cichego autofokusu. Trzy fluorytowe elementy minimalizują aberrację chromatyczną. Aberracja sferyczna jest precyzyjnie korygowana na etapie projektowania i produkcji, co daje doskonały efekt bokeh. Konstrukcja odporna na pył i wilgoć zapewnia niezawodność w trudnych warunkach na zewnątrz. Co więcej, model SEL400F28GM to najlżejszy superteleobiektyw w swojej klasie (wg. stanu na czerwiec 2018, na podstawie ankiety Sony).
Profesjonalny model łączy niezrównane parametry optyczne, błyskawiczne działanie systemu AF i wyjątkową uniwersalność z kompaktową formą. Zaawansowana technologia produkcji zapewnia wysoką rozdzielczość, zmniejsza aberrację chromatyczną i do minimum ogranicza odblaski i tzw. duszki. Obiektyw jest doskonały do fotografowania i filmowania sportu i dzikiej przyrody. Dwa silniki liniowe XD gwarantują wydajność systemu AF i sprawne śledzenie, a funkcja kompensacji „oddychania” przeciwdziała zmianom kąta widzenia podczas regulacji ostrości. Ten najmniejszy i najlżejszy teleobiektyw w swojej klasie, odznacza się wyjątkową poręcznością, ergonomią i wyważeniem. Korzystaj z pełniejszej kontroli, a także większej niezawodności, którą zapewnia konstrukcja odporna na pył i wilgoć oraz fluorowa powłoka.
Superteleobiektyw o stałej ogniskowej 600mm ze światłem f/4 należący do flagowej serii obiektywów Sony G Master. Zastosowanie najnowszych soczewek i technologii zapewnia znakomitą jakość i rozdzielczość obrazu od środka kadru aż po krawędzie. Dwa silniki liniowe "XD" odpowiadają za niezwykle szybką, cichą i precyzyjną pracę autofokusa. Przysłona 11-listkowa odpowiada za piękny efekt rozmycia "bokeh". Obiektyw Sony FE 600mm f/4 współpracuje z telekonwerterami Sony z mocowaniem typu E, dzięki czemu możemy uzyskać jeszcze większe powiększenie.
Stałoogniskowy obiektyw standardowy o ogniskowej 50mm z lini G charakteryzującej się wysoką jakością obrazu oraz pożądanym efektem bokeh. Małe wymiary oraz niewielka waga sprawiają, że obiektyw znajduje szerokie zastosowanie zarówno przy zdjęciach jak i filmie. Obiektyw dedykowany pod pełnoklatkowe bezlusterkowce z możliwością wykorzystania do bezlusterkowców z matrycą APS-C. dokładny i cichy system AF pozwoli uchwycić najważniejsze chwile na zdjęciach i filmach.
Niezwykle lekki, uniwersalny obiektyw szerokokątny z elektryczną regulacją zoomu
Dzięki ogromnemu doświadczeniu Sony, powstał najlżejszy na świecie pełnoklatkowy obiektyw szerokokątny F4 z elektryczną regulacją zoomu, łączący finezję i ekspresję obrazu z łatwą obsługą. Nowy system elektrycznej regulacji zoomu ułatwi pracę jednej osobie lub małemu zespołowi. Piękny obraz z obiektywu typu G i świetny system AF będą atutami także dla fotografa.
Obiektyw superszerokokątny z przysłoną F1.8. Bardzo funkcjonalny i zapewniający wysoką jakość obrazu zarówno podczas fotografii jak i filmu. Zaawansowana konstrukcja optyczna z trzema soczewkami ED (o bardzo małej dyspersji) i trzema asferycznymi zapewnia wyjątkową rozdzielczość obiektywu APS-C z maksymalną przysłoną f/1.8. 7-listkowa przysłona kołowa tworzy pięknie wyglądające, miękko rozmyte tło, pożądany efekt (bokeh). Dwa silniki liniowe szybko i dokładnie ustawiają ostrość podczas fotografowania jak i filmowania.
Stałoogniskowy obiektyw standardowy o ogniskowej 40mm z lini G charakteryzującej się wysoką jakością obrazu oraz pożądanym efektem bokeh. Małe wymiary oraz niewielka waga sprawiają, że obiektyw znajduje szerokie zastosowanie zarówno przy zdjęciach jak i filmie. Obiektyw dedykowany pod pełnoklatkowe bezlusterkowce z możliwością wykorzystania do bezlusterkowców z matrycą APS-C. dokładny i cichy system AF pozwoli uchwycić najważniejsze chwile na zdjęciach i filmach.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.