Prawdziwe raty 0% na wszystkie produkty
Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Szerokokątny obiektyw stałoogniskowy z autofokusem przeznaczony do pełnoklatkowego bezlusterkowca Sony. Obsługuje stabilizację obiektywu IS, transmisję informacji EXIF i aktualizację USB.
Obiektyw dedykowany do pracy pełnoklatkowymi bezlusterkowcami z bagnetem Nikon Z, wyposażony w szybki i cichy AF.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw o ogniskowej 25 mm i maks. otworze względnym f/1,4. To świetna propozycja dla fotografów krajobrazu oraz architektury. Obiektyw spodobać się także powinien fotoreporterom oraz miłośnikom filmowania.
Metalowy, uszczelniany korpus. Średnica filtra 82 mm. Mocowanie Nikon (ZF.2).
Wymiary: 122,5 x 95,2 mm. Waga: 1255 g.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw o ogniskowej 25 mm i maks. otworze względnym f/1,4. To świetna propozycja dla fotografów krajobrazu oraz architektury. Obiektyw spodobać się także powinien fotoreporterom oraz miłośnikom filmowania.
Metalowy, uszczelniany korpus. Średnica filtra 82 mm. Mocowanie do Canon (ZE)
Wymiary: 122,5 x 95,2 mm. Waga: 1255 g.
Szerokokątny obiektyw wyposażony w autofokus, zaprojektowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E (np. α7). Ogniskowa 25 mm. Maks. otwór przysłony f/2. Min. odległość ostrzenia 0,2 m. Średnica filtra 67 mm. Wyświetlacz OLED pokazujący ustawioną odległość i zakres głębi ostrości. Uszczelniony tubus.
Wymiary: 81 x 78 mm. Waga: 335 g.
Argus 25 mm to kolejny apochromatyczny obiektyw w rodzinie ultrajasnych szkieł od Venus Optics. Prezentowany model oferuje skalę odwzorowania 0,17:1 i jest przeznaczony do pracy z aparatami bezusterkowymi wyposażonymi w matrycę APS-C. Obiektyw posiada układ APO, który minimalizuje zniekształcenia i aberracją chromatyczną. Ostrzenie z minimalnej odległości wynoszącej jedynie 25 cm pozwala maksymalnie zbliżyć się do fotografowanych lub filmowanych obiektów. Wewnętrzny system regulacji ostrości nie wpływa na długość obiektywu podczas zmieniania ustawień. Szkło pozwala również uzyskać piękne rozmycie tła i miękki krągły bokeh.
Argus 25 mm to kolejny apochromatyczny obiektyw w rodzinie ultrajasnych szkieł od Venus Optics. Prezentowany model oferuje skalę odwzorowania 0,17:1 i jest przeznaczony do pracy z aparatami bezusterkowymi wyposażonymi w matrycę APS-C. Obiektyw posiada układ APO, który minimalizuje zniekształcenia i aberracją chromatyczną. Ostrzenie z minimalnej odległości wynoszącej jedynie 25 cm pozwala maksymalnie zbliżyć się do fotografowanych lub filmowanych obiektów. Wewnętrzny system regulacji ostrości nie wpływa na długość obiektywu podczas zmieniania ustawień. Szkło pozwala również uzyskać piękne rozmycie tła i miękki krągły bokeh.
Obiektyw Argus 25 mm to kolejny apochromatyczny obiektyw w rodzinie ultrajasnych szkieł od Venus Optics. Prezentowany model oferuje skalę odwzorowania 0,17:1 i jest przeznaczony do pracy z systemami Micro 4/3. Wyposażono go w układ APO, który minimalizuje zniekształcenia i aberracją chromatyczną. Ostrzenie z minimalnej odległości wynoszącej jedynie 25 cm pozwala maksymalnie zbliżyć się do fotografowanych lub filmowanych obiektów. Wewnętrzny system regulacji ostrości nie wpływa na długość obiektywu podczas zmieniania ustawień. Szkło pozwala również uzyskać piękne rozmycie tła i miękki krągły bokeh.
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Sony E) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Canon RF) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Leica L) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Venus Optics Laowa 25 mm f/2.8 2.5–5X Ultra Macro (Nikon Z) to obiektyw makro przeznaczony dla pełnoklatkowych matryc. Oferuje powiększenie w zakresie 2.5:1–5:1
Jasny, stałoogniskowy obiektyw standardowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Mikro Cztery Trzecie. Ogniskowa 25 mm (odpowiednik 50 mm w aparacie małoobrazkowym). Światło f/1,8. Min. odległość ostrzenia 24 cm.
Wymiary: 55,9 x 40,6 mm. Waga: 136 g.
OLYMPUS M. Zuiko DIGITAL ED 25 mm f/1,2 PRO to obiektyw z wyjątkowo szybkim AF, który precyzyjnie ustawia ostrość w każdej sytuacji. jest odporny na kurz, mróz oraz zachlapania, pozwala uzyskać piękny efekt bokeh i doskonale radzi sobie nawet w słabych warunkach oświetleniowych.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA.
OLYMPUS M. Zuiko DIGITAL ED 25 mm f/1,2 PRO to obiektyw z wyjątkowo szybkim AF, który precyzyjnie ustawia ostrość w każdej sytuacji. jest odporny na kurz, mróz oraz zachlapania, pozwala uzyskać piękny efekt bokeh i doskonale radzi sobie nawet w słabych warunkach oświetleniowych.
Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH. to obiektyw o standardowej ogniskowej 25mm (odpowiednik 50mm dla formatu małoobrazkowego). Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąta widzenia ludzkiego oka, dzięki temu obiektyw doskonale sprawdza się w wielu dziedzinach fotografii obrazując rzeczywistość w naturalny sposób. Jasny otwór przysłony f/1.7 zapewnia możliwość pracy w słabym świetle oraz możliwość zastosowania niskiej głębi ostrości. Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH. jest przystosowany do filmowania dzięki cichemu, krokowemu silnikowi autofocusa oraz płynnej przysłonie.
Najjaśniejszy obiektyw standardowy (ekwiwalent obiektywu 50mm w aparatach małoobrazkowych) przeznaczony dla systemu Mikro 4/3. Idealny do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych, kiedy nie można użyć lampy błyskowej. Średnica filtra: 52 mm.
Wymiary: 58 x 70 mm. Waga: 410 g.
Ten jasny, pełnoklatkowy, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy pomimo małych wymiarów pozwala realizować wspaniałe pomysły. Kreatywnie wykorzystaj każdą okazję i uchwycić smukłym obiektywem NIKKOR Z 26mm f/2.8 wyjątkowe ujęcia z własnej, niepowtarzalnej perspektywy.
Nowa wersja popularnego i kompaktowego obiektyw XF 27mm f.2.8. Obiektyw jest uszczelniony, posiada wbudowany pierścień przysłony. Mocowanie Fujifilm X Mount o ogniskowej 27 mm (odpowiednik formatu małoobrazkowego 35 mm: 41 mm). Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Fujifilm.
Wymiary: 23 x 61,2 mm. Waga: 84 g.
TTArtisan 27mm f/2,8 to obiektyw tzw. standardowy, co oznacza, że jego ogniskowa jest zbliżona do przekątnej sensora APS-C, pod który jest zaprojektowany (ekwiwalent ok 40mm na pełnej klatce). Taka ogniskowa pozwala nam na dużą swobodę jeśli chodzi o fotografię różnych obiektów, a niewielka odległość ostrzenia sprawia, że możemy nawet pokusić się o namiastkę makrofotografii.
TTArtisan 27mm f/2,8 to obiektyw tzw. standardowy, co oznacza, że jego ogniskowa jest zbliżona do przekątnej sensora APS-C, pod który jest zaprojektowany (ekwiwalent ok 40mm na pełnej klatce). Taka ogniskowa pozwala nam na dużą swobodę jeśli chodzi o fotografię różnych obiektów, a niewielka odległość ostrzenia sprawia, że możemy nawet pokusić się o namiastkę makrofotografii.
TTArtisan 27mm f/2,8 to obiektyw tzw. standardowy, co oznacza, że jego ogniskowa jest zbliżona do przekątnej sensora APS-C, pod który jest zaprojektowany (ekwiwalent ok 40mm na pełnej klatce). Taka ogniskowa pozwala nam na dużą swobodę jeśli chodzi o fotografię różnych obiektów, a niewielka odległość ostrzenia sprawia, że możemy nawet pokusić się o namiastkę makrofotografii.
TTArtisan 27mm f/2,8 to obiektyw tzw. standardowy, co oznacza, że jego ogniskowa jest zbliżona do przekątnej sensora APS-C, pod który jest zaprojektowany (ekwiwalent ok 40mm na pełnej klatce). Taka ogniskowa pozwala nam na dużą swobodę jeśli chodzi o fotografię różnych obiektów, a niewielka odległość ostrzenia sprawia, że możemy nawet pokusić się o namiastkę makrofotografii.
Manualny, jasny obiektyw szerokokątny przeznaczony do lustrzanek Canon. Duży otwór względny f/1,4. Konstrukcja optyczna typu Distagon. Powłoki przeciwodblaskowe T*. Metalowa konstrukcja. Min. odległość ostrzenia 30 cm. Średnica mocowania filtra 95 mm.
Waga: 1390 g.
Manualny, jasny obiektyw szerokokątny przeznaczony do lustrzanek Nikon. Duży otwór względny f/1,4. Konstrukcja optyczna typu Distagon. Powłoki przeciwodblaskowe T*. Metalowa konstrukcja. Min. odległość ostrzenia 30 cm. Średnica mocowania filtra 95 mm.
Waga: 1390 g.
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny o imponującym otworze przysłony F/1.4. Sprawdzi się doskonale, gdy potrzebna jest elastyczność w zróżnicowanych warunkach oświetleniowych. Odległość ostrzenia od 28cm. Wymiary Około 83,0 mm (maksymalna średnica) x 100,5 mm (odległość od kołnierza mocowania obiektywu). Masa Około 645 g
Wysokiej klasy, jasny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny. Może być stosowany z lustrzankami Nikona z matrycą formatu DX lub FX.
Wymiary: 73 x 80,5 mm. Waga: 330 g.
Obiektyw Nikkor Z 28/2.8 SE został Zaprojektowany tak, aby pasował do aparatu bezlusterkowego Z fc formatu DX, łączy najnowszą konstrukcję optyczną z klasycznym wyglądem i sposobem obsługiwania. Połącz ten obiektyw z aparatem Z fc, a uzyskasz kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 42 mm przy kadrowaniu w formacie DX, idealny do wykonywania niepozowanych portretów i żywych ujęć podczas nagrywania wideoblogów. Gdy użyjesz go z pełnoklatkowym aparatem z serii Z firmy Nikon, uzyskasz szeroki kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 28 mm.
Obiektyw Nikkor Z 28/2.8 został Zaprojektowany tak, aby pasował do aparatu bezlusterkowego Z fc formatu DX, łączy najnowszą konstrukcję optyczną z klasycznym wyglądem i sposobem obsługiwania. Połącz ten obiektyw z aparatem Z fc, a uzyskasz kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 42 mm przy kadrowaniu w formacie DX, idealny do wykonywania niepozowanych portretów i żywych ujęć podczas nagrywania wideoblogów. Gdy użyjesz go z pełnoklatkowym aparatem z serii Z firmy Nikon, uzyskasz szeroki kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 28 mm.
Stałoogniskowy obiektyw 28mm f/1,4 DG HSM Art -długo oczekiwany szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw o klasycznej ogniskowej, którego maksymalne otwarcie przysłony wynosi f/1.4. Za doskonałą jakość obrazu odpowiada zaawansowany i skomplikowany układ optyczny, opracowany przez inżynierów firmy Sigma. Uszczelniona obudowa i hydro oraz olefobowa soczewka zapewnia komfortową pracę w każdych warunkach.
Jasny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony - zarówno wyposażonych w matrycę pełnoklatkową, jak i formatu APS-C. Ogniskowa 28 mm, maks. otwór przysłony f/2. Średnica filtra 49 mm. Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć.
Wymiary: 64 x 60 mm. Waga: 200 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Jasny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony - zarówno wyposażonych w matrycę pełnoklatkową, jak i formatu APS-C. Ogniskowa 28 mm, maks. otwór przysłony f/2. Średnica filtra 49 mm. Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć.
Wymiary: 64 x 60 mm. Waga: 200 g.
Jasny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony - zarówno wyposażonych w matrycę pełnoklatkową, jak i formatu APS-C. Ogniskowa 28 mm, maks. otwór przysłony f/2. Średnica filtra 49 mm. Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć.
Wymiary: 64 x 60 mm. Waga: 200 g.
AF 28mm f/1,8 to najnowszy obiektyw stałoogniskowy marki Viltrox. Uniwersalna i szerokokątna ogniskowa w połączeniu z jasnym maksymalnym otworem przysłony f1.8 pozwala pracować w trudnych warunkach oświetleniowych i umożliwia lepszą kontrolę nad głębią ostrości.
Jasny, manualny obiektyw szerokokątny dla systemu Leica M. Średnica filtra: 46 mm. Dostępny z bagnetem Leica M albo w zestawie z adapterem mocującym do aparatów Sony NEX lub do systemu Mikro 4/3.
Wymiary: 55 x 51,2 mm. Waga: 244 g.
Fujinon XF30mmF2.8 R LM WR Macro to stałoogniskowy obiektyw o standardowej długości ogniskowej 30 mm (ekwiwalent 46 mm w formacie pełnej klatki 35 mm). W porównaniu z konwencjonalnymi obiektywami standardowymi produkt ten cechuje niezwykle skrócona minimalna odległość ostrzenia, co zapewnia znacznie poprawione osiągi w fotografii zbliżeniowej i umożliwia wykonywanie zdjęć makro w skali odwzorowania 1:1. Obiektyw jest w pełni uszczelniony oraz jest wyposażony w bardzo szybki autofokus.
Oparty na klasycznej konstrukcji optycznej, Lydith 30mm f/3.5 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to kompaktowy, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do aparatów Canon z mocowaniem EF.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.