Prawdziwe raty 0% na wszystkie produkty
Na co warto zwrócić uwagę kupując obiektyw?
Wybór odpowiedniego obiektywu tylko pozornie wydaje się prosty. Na wstępie warto zaznaczyć, że obiektywy dzielimy na obiektywy fotograficzne oraz obiektywy filmowe. Obiektywy fotograficzne są wyposażone w moduły auto focusa oraz systemy wewnętrznej stabilizacji, natomiast obiektywy filmowe są konstrukcjami manualnymi pozbawionymi elektroniki. Następną różnicą wśród obiektywów jest podział na obiektywy stałoogniskowe oraz zmiennoogniskowe tzw. "zoomy". Przykładem obiektywu stałoogniskowego jest Canon 50mm f/1.4, natomiast obiektywem zmiennoogniskowym jest Canon 24-70mm f/2.8.
Warto zwrócić jeszcze uwagę na dostosowanie obiektywów do wielkości matrycy w aparacie. Wyróżniamy 3 rodzaje matryc: pełna klatka, APS-C oraz Micro 4/3. Obiektywy pod pełną klatkę będą działać z aparatami wyposażonymi w matrycę APS-C aczkolwiek musimy pamiętać, że długość ogniskowej musimy pomnożyć x 1.6.
Zaczynając poszukiwania obiektywu musimy wiedzieć jakie mocowanie jest nam potrzebne, gdyż niektóre obiektywy występują z wieloma bagnetami.
Rodzaje bagnetów:
Możemy podłączyć obiektywy np. Canon EF do mocowania Sony E za pomocą adapterów.
Sigma 105mm f/2,8 DG DN Macro Art to pierwszy obiektyw makro zaprojektowany od podstaw z myślą o aparatach bezlusterkowych. Obiektyw zapewnia najwyższe osiągi zarówno pod kątem jakości obrazu, jak i doskonałej jakości wykonania. Pełnoklatkowa konstrukcja, która umożliwia fotografowanie z odwzorowaniem 1:1
Sigma 105mm f/2,8 DG DN Macro Art to pierwszy obiektyw makro zaprojektowany od podstaw z myślą o aparatach bezlusterkowych. Obiektyw zapewnia najwyższe osiągi zarówno pod kątem jakości obrazu, jak i doskonałej jakości wykonania. Pełnoklatkowa konstrukcja, która umożliwia fotografowanie z odwzorowaniem 1:1
Tamron 90mm F/2.8 Di III MACRO VXD to wszechstronny obiektyw makro przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Sony E-mount. Oferuje wyjątkową jakość obrazu z powiększeniem 1:1, dzięki czemu idealnie nadaje się do fotografii zbliżeniowej i portretowej.
Obiektyw zapewnia najwyższe osiągi zarówno pod kątem jakości obrazu, jak i doskonałej jakości wykonania.
Tamron 90mm F/2.8 Di III MACRO VXD to wszechstronny obiektyw makro przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Nikon Z. Oferuje wyjątkową jakość obrazu z powiększeniem 1:1, dzięki czemu idealnie nadaje się do fotografii zbliżeniowej i portretowej.
Obiektyw zapewnia najwyższe osiągi zarówno pod kątem jakości obrazu, jak i doskonałej jakości wykonania.
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw makro AF o skali odwzorowania 1:1, który może być stosowany z lustrzankami analogowymi i cyfrowymi.
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw makro AF o skali odwzorowania 1:1, który może być stosowany z lustrzankami analogowymi i cyfrowymi.
Obiektyw Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1 to nowoczesny i wszechstronny teleobiektyw makro zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach cyfrowych. Tym co czyni konstrukcję Irix 150mm f/2.8 prawdziwym obiektywem makro to skala odwzorowania 1:1, która jest już dostępna przy minimalnej odległości 0,345m. Jasna optyka f//2.8 umożliwia skrócenie czasu ekspozycji, a umiarkowanie długa ogniskowa 150 mm zapewnia doskonały kompromis pomiędzy wąskim kątem widzenia. Takie połączenie cech pozwala na pracę w wygodnej odległości w makrofotografii, jak i do fotografii produktowej i portrecie.
Obiektyw Irix 150mm f/2.8 Macro 1:1 to nowoczesny i wszechstronny teleobiektyw makro zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach cyfrowych. Tym co czyni konstrukcję Irix 150mm f/2.8 prawdziwym obiektywem makro to skala odwzorowania 1:1, która jest już dostępna przy minimalnej odległości 0,345m. Jasna optyka f//2.8 umożliwia skrócenie czasu ekspozycji, a umiarkowanie długa ogniskowa 150 mm zapewnia doskonały kompromis pomiędzy wąskim kątem widzenia. Takie połączenie cech pozwala na pracę w wygodnej odległości w makrofotografii, jak i do fotografii produktowej i portrecie.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny typu zoom. Ultraszeroki kąt przy ogniskowej 14mm doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu krajobrazu czy reportażu, a możliwość przybliżenia do ogniskowej 28mm nadaje obiektywowi uniwersalności i umożliwia operowanie perspektywą i poziomem zniekształcenia. Obiektyw nadaje się również do fotografii pół-makro (przy ogniskowej 28mm) i posiada piękny bokeh. Panasonic Lumix S 14-28mm ma lekką, kompaktową konstrukcję, a jego całkowita długość nie zmienia się wraz z ogniskową, dzięki czemu świetnie nadaje się do użytku z gimbalem. Obsługa filtrów o średnicy 77 mm sprawia, że ten ultraszerokokątny obiektyw jest elastycznym rozwiązaniem dla kreatywnych fotografów i filmowców.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA. Obiektyw idealnym stanie technicznym i wizualnym. Brak śladów użytkowania. Stan jak nowy!
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny typu zoom. Ultraszeroki kąt przy ogniskowej 14mm doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu krajobrazu czy reportażu, a możliwość przybliżenia do ogniskowej 28mm nadaje obiektywowi uniwersalności i umożliwia operowanie perspektywą i poziomem zniekształcenia. Obiektyw nadaje się również do fotografii pół-makro (przy ogniskowej 28mm) i posiada piękny bokeh. Panasonic Lumix S 14-28mm ma lekką, kompaktową konstrukcję, a jego całkowita długość nie zmienia się wraz z ogniskową, dzięki czemu świetnie nadaje się do użytku z gimbalem. Obsługa filtrów o średnicy 77 mm sprawia, że ten ultraszerokokątny obiektyw jest elastycznym rozwiązaniem dla kreatywnych fotografów i filmowców.
Uniwersalny obiektyw wysokiej klasy o szerokim zakresie ogniskowych z mocowaniem L-Mount, do stosowania z aparatami Panasonic oraz Leica Camera. Obiektyw posiada optyczną stabilizację obrazu. Niewielka minimalna odległość ostrzenia 30cm umożliwia wykonywanie zdjęć makro.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 120,6 x 81,6 mm. Waga: 710 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 123,1 x 81,6 mm. Waga: 725 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z aparatami wyposażonymi w matryce Mikro 4/3 przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 147,9 x 81.6 mm. Waga: 730 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 121,6 x 81,6 mm. Waga: 715 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 149,1 x 81.6 mm. Waga: 735 g.
GF110mmF5.6 T/S Macro - ten teleobiektyw typu tilt-shift zapewnia bezkompromisowy poziom kontroli, by dostarczać wolne od aberracji i dystorsji obrazy produktów, martwej natury, zdjęcia makro i o wiele więcej. Łącząc w swojej kompaktowej formie jakość obrazowania i funkcjonalność, jest to idealny obiektyw dla wymagających profesjonalistów, którzy oczekują najlepszych rezultatów.
Teleobiektyw do średnioformatowego systemu Fujifilm. Ogniskowa 120 mm. Światłosiła: f/4. Średnica filtra 72 mm. Min. odległość ostrzenia: 45 cm
Wymiary: 89,2 x 152,5 mm
Waga: 980 g
Pierścień pośredni do fotografii makro przeznaczony do zastosowania z aparatami średnioformatowymi Fujifilm GFX 100, 100S, 50R oraz 50S wraz obiektywami z mocowaniem Fuji G Mount. Wyposażony w styki umożliwiające użycie autofokusa i ustawianie przysłony z korpusu aparatu.
Pierścień pośredni do fotografii makro przeznaczony do zastosowania z aparatami średnioformatowymi Fujifilm GFX 100, 100S, 50R oraz 50S wraz obiektywami z mocowaniem Fuji G Mount. Wyposażony w styki umożliwiające użycie autofokusa i ustawianie przysłony z korpusu aparatu.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to unikalny obiektyw, który otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości filmowania i fotografowania w skali makro. Niespotykany kształt i dwukrotne przybliżenie pozwolą zanurzyć się w świecie małych owadów, zwierząt i roślin. Z Periprobe odkryjesz też nowe sposoby na zdjęcia produktowe i zrewolucjonizujesz schematy pracy w studiu. Oryginalna konstrukcja pozwali spojrzeć na świat z bliska – nie tylko w tradycyjny sposób, ale także pod kątem 90º, zupełnie jak za pomocą peryskopu! Wbudowane diody LED zapewnią odpowiednie światło wszędzie tam, gdzie nie zmieści się tradycyjna lampa. Filmowcy z pewnością docenią zębatki kompatybilne z systemami follow focus. W zestawie nie zabrakło profesjonalnej walizki zabezpieczonej zamkami szyfrowymi.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to unikalny obiektyw, który otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości filmowania i fotografowania w skali makro. Niespotykany kształt i dwukrotne przybliżenie pozwolą zanurzyć się w świecie małych owadów, zwierząt i roślin. Z Periprobe odkryjesz też nowe sposoby na zdjęcia produktowe i zrewolucjonizujesz schematy pracy w studiu. Oryginalna konstrukcja pozwali spojrzeć na świat z bliska – nie tylko w tradycyjny sposób, ale także pod kątem 90º, zupełnie jak za pomocą peryskopu! Wbudowane diody LED zapewnią odpowiednie światło wszędzie tam, gdzie nie zmieści się tradycyjna lampa. Filmowcy z pewnością docenią zębatki kompatybilne z systemami follow focus. W zestawie nie zabrakło profesjonalnej walizki zabezpieczonej zamkami szyfrowymi.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to unikalny obiektyw, który otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości filmowania i fotografowania w skali makro. Niespotykany kształt i dwukrotne przybliżenie pozwolą zanurzyć się w świecie małych owadów, zwierząt i roślin. Z Periprobe odkryjesz też nowe sposoby na zdjęcia produktowe i zrewolucjonizujesz schematy pracy w studiu. Oryginalna konstrukcja pozwali spojrzeć na świat z bliska – nie tylko w tradycyjny sposób, ale także pod kątem 90º, zupełnie jak za pomocą peryskopu! Wbudowane diody LED zapewnią odpowiednie światło wszędzie tam, gdzie nie zmieści się tradycyjna lampa. Filmowcy z pewnością docenią zębatki kompatybilne z systemami follow focus. W zestawie nie zabrakło profesjonalnej walizki zabezpieczonej zamkami szyfrowymi.
TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.
TTArtisan 100mm f/2.8 Makro x2 Tilt-Shift to idealny wybór do makrofotografii. Budowa optyczna składa się z 14 elementów w 10 grupach, w tym 6 soczewek o wysokim indeksie refrakcyjnym. Dzięki temu udało się zminimalizować występowanie aberracji i zniekształceń obrazu. Można go traktować jako średni teleobiektyw z funkcją pokłonów i przesunięcia, idealny do makrofotografii, fotografii produktów, portretów itp.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.