Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Ultraszerokokątny zoom do aparatów bezlusterkowych systemu micro 4/3. Zakres ogniskowych 7-14 mm (odpowiednik 14-24 mm w formacie 35 mm). Duży otwór względny f/2,8. Wbudowana osłona przeciwsłoneczna.
Wymiary: 78,9 x 105,8 mm. Waga: 534 g.
Szerokokątny obiektyw typu zoom łączący mobilność systemu Mikro 4/3 z jakością obrazowania LEICA. Odpowiednik ogniskowych 16-36mm (dla formatu małoobrazkowego) idealnie nadaje się do fotografii krajobrazowej, podróżniczej czy reportażowej. Obiektyw charakteryzuje się doskonałą rozdzielczością obrazu w całym kadrze w całym zakresie ogniskowych, a jego konstrukcja została uszczelniona przeciw kurzowi i wilgoci.
Panasonic LEICA DG Vario-Summilux 10-25mm f/1.7 ASPH. to najwyższej klasy, uniwersalny obiektyw typu zoom (odpowiednik ogniskowych 20-50mm dla formatu małoobrazkowego) przeznaczony dla aparatów systemu Mikro 4/3. Doskonale sprawdzi się między innymi w fotografii i filmach podróżniczych, reportażowych, edytorialu czy krajobrazie. Stały i jasny otwór przysłony f/1.7mm dla całego zakresu ogniskowych gwarantuje niską głębię ostrości i piękny efekt bokeh, jak również możliwość filmowania z efektem zoom bez konieczności korekcji ekspozycji. Obiektyw został uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci zapewniając możliwość pracy bez względu na warunki atmosferyczne.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA. Obiektyw w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym praktycznie, brak śladów użytkowania. Pierwotnie kupiony w naszym salonie, nadal na gwarancji producenta, która trwa do 8-8-2026
Kompaktowy, lekki zmiennoogniskowy obiektyw standardu Mikro Cztery Trzecie. Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Panasonic LUMIX G i Olympus PEN.
Wymiary: 73,8 x 67,6 mm. Waga: 305 g.
Olympus M.Zuiko Digital ED 12-45mm f/4.0 PRO to niezwykle lekki i mobilny, uniwersalny obiektyw typu zoom. Kompaktowe rozmiary oraz uszczelniana obudowa pozwala na wygodne używanie obiektywu w każdych warunkach. Stałe światło f/4 umożliwia swobodne korzystanie z zoomu bez konieczności zmiany parametrów ekspozycji. Obiektyw charakteryzuje się doskonałą jakością optyczną z której znana jest seria obiektywów Olympus PRO.
Olympus M.Zuiko Digital ED 12-45mm f/4.0 PRO to niezwykle lekki i mobilny, uniwersalny obiektyw typu zoom. Kompaktowe rozmiary oraz uszczelniana obudowa pozwala na wygodne używanie obiektywu w każdych warunkach. Stałe światło f/4 umożliwia swobodne korzystanie z zoomu bez konieczności zmiany parametrów ekspozycji. Obiektyw charakteryzuje się doskonałą jakością optyczną z której znana jest seria obiektywów Olympus PRO.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Obiektyw o zakresie ogniskowej 12–60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: 24-120 mm) zapewnia swobodę kadrowania, umożliwiając fotografowanie zarówno zapierających dech w piersiach krajobrazów, jak i pięknych portretów przy ogniskowej 60 mm. Oszałamiająca rozdzielczość tego obiektywu LEICA LG wiernie odwzorowuje obraz w całym kadrze
Obiektyw o zakresie ogniskowej 12–60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: 24-120 mm) zapewnia swobodę kadrowania, umożliwiając fotografowanie zarówno zapierających dech w piersiach krajobrazów, jak i pięknych portretów przy ogniskowej 60 mm. Oszałamiająca rozdzielczość tego obiektywu LEICA LG wiernie odwzorowuje obraz w całym kadrze
Uniwersalny zoom, Lumix G 12-60 mm f/3.5-5.6 ASPH. POWER O.I.S. Na jego budowę optyczną składa się 11 soczewek ułożonych w 9 grupach. Wśród nich 3 elementy są asferyczne, a jedno ze szkła ED.
Profesjonalny, jasny teleobiektyw zoom przeznaczony do aparatów bezlusterkowych systemu Mikro Cztery Trzecie. Ogniskowa 40-150 mm (odpowiednik zakresu 80-300 mm w formacie małoobrazkowym). Światło f/2,8. Średnica filtra 72 mm.
Wymiary: 79,4 x 160 mm. Waga: 880 g.
Panasonic Lumix G Vario 45-150mm f/4-5.6 ASPH. MEGA O.I.S. to kompaktowych rozmiarów teleobiektyw typu zoom (odpowiednik ogniskowej 90-300mm w formacie małoobrazkowym). Tak duży zakres ogniskowych doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej, przyrodniczej czy sportowej. Obiektyw posiada system stabilizacji obrazu MEGA O.I.S., który dodatkowo ułatwia obrazowanie w słabym świetle oraz przy wykorzystaniu dłuższych ogniskowych.
Panasonic Lumix G X Vario PZ 45-175mm f/4-5.6 ASPH. POWER O.I.S. to kompaktowy i lekki obiektyw typu telezoom (odpowiednik ogniskowej 90-350mm w aparacie małobrazkowym). Taki zakres ogniskowych doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej, przyrodniczej czy sportowej. Dedykowany przycisk Power Zoom pozwala na płynną regulację przybliżenia. Obiektyw posiada również stabilizację obrazu POWER O.I.S. która umożliwia fotografowanie "z ręki" przy fotografowaniu w słabym świetle lub korzystaniu z dłuższych ogniskowych.
Kompaktowy, zmiennoogniskowy teleobiektyw standardu Mikro Cztery Trzecie. Przeznaczony do współpracy z aparatami cyfrowymi Panasonic LUMIX G i Olympus PEN.
Wymiary: 100 x 70 mm. Waga: 380 g.
Kompaktowy teleobiektyw zmiennoogniskowy ze standardem Mikro Cztery Trzecie 50–200 mm / 100–400 mm (odpowiednik w aparacie 35 mm) Dzięki wbudowanej stabilizacji POWER O.I.S. Doskonale sprawdzi się przy fotografii dynamicznych scen. kompaktowa obudowa pozwala na fotografowanie "z ręki" co umożliwia bycie mobilnym i podążanie za akcją. Wartość przesłony f/2.8-4.0 zapewnia efekt bokeh i pozwala na wykonywanie ostrych zdjęć nawet przy słabym oświetleniu. Osoby filmujące docenią płynną zmianę przysłony bez nagłych skoków ekspozycji.
Teleobiektyw zoom przeznaczony do kompaktowych aparatów z wymienną optyką systemu Mikro Cztery Trzecie. Zakres ogniskowych: 100-300 mm (odpowiednik 200-600 mm w formacie 35 mm), światło: f/4-5,6. MEGA O.I.S. - optyczny stabilizator obrazu kompensujący drgania. Średnica filtra: 67 mm.
Wymiary: ok. 73,4 x 126 mm. Waga: 520 g.
Najwyższej klasy uniwersalny zoom systemu Mikro 4/3 z ogniskową 25-50mm (odpowiednik 50-100mm dla formatu pełnoklatkowego). Doskonale nadaje się zarówno do fotografii jak i filmowania. Bardzo szybka przysłona f/1.7 dla całego zakresu ogniskowych gwarantuje niską głębię ostrości i piękny efekt bokeh, jak również możliwość filmowania z efektem zoom bez konieczności korekcji ekspozycji. Uszczelniana konstrukcja umożliwia korzystanie z obiektywu w każdych warunkach.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Niewielki i lekki telezoom z serii obiektywów PRO, które cechuje najwyższej klasy jakość obrazowania i wykonania. Ogniskowa 80-300mm (odpowiednik dla formatu małoobrazkowego) doskonale nadaje się do fotografii przyrodniczej, sportowej, podróżniczej czy portretu. Uszczelnienie na poziomie IP53 zapewnia ochronę przed kurzem i wilgocią.
Lekki i kompaktowy, uniwersalny zoom z serii obiektywów PRO, które cechuje najwyższej klasy jakość obrazowania i wykonania. Doskonale nadaje się do fotografii krajobrazu, reportażu czy portretu. Uszczelnienie na poziomie IP53 zapewnia ochronę przed kurzem i wilgocią
Lekki i niewielki, uniwersalny obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do widzenia ludzkiego oka. Doskonały do fotografii ulicznej, reportażowej, portretowej czy obrazowania w podróży. Jasność f/1.4 umożliwia fotografowanie w słabym świetle oraz zapewnia niską głębię ostrości z pięknym efektem bokeh. Obiektyw z serii PRO, doskonale wykonany oraz uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Ultraszerokokątny obiektyw systemu Mikro 4/3. Należy do serii LEICA DG charakteryzującej się najwyższą jakością optyki i wykonania. Panasonic LEICA DG Summilux 9mm f/1.7 ASPH. doskonale nadaje się do reportażu, fotografii krajobrazowej lub podróżniczej, a dodatkowo umożliwia wykonywanie zdjęć makro (skala odwzorowania 1:4). Obiektyw jest uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Ultraszerokokątny obiektyw systemu Mikro 4/3. Należy do serii LEICA DG charakteryzującej się najwyższą jakością optyki i wykonania. Panasonic LEICA DG Summilux 9mm f/1.7 ASPH. doskonale nadaje się do reportażu, fotografii krajobrazowej lub podróżniczej, a dodatkowo umożliwia wykonywanie zdjęć makro (skala odwzorowania 1:4). Obiektyw jest uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Wszechstronny obiektyw typu zoom 12-35mm (odpowiednik 24-70mm w formacie małoobrazkowym) o stałej przysłonie f/2.8. Należy do serii Leica DG i spełnia rygorystyczne standardy jakości. Obiektyw jest doskonały do filmowania dzięki płynnej przysłonie i doskonałej kontroli zjawiska focus breathing. Panasonic Leica DG 12-35mm posiada także stabilizację Power OIS oraz kompaktową, uszczelnianą konstrukcję.
Najwyższej klasy obiektyw makro o ogromnych możliwościach. Odpowiednik ogniskowej 180mm zapewnia możliwość nawet 8-krotnego powiększenia. Obiektyw doskonale współpracuje z aparatami OM System dzięki funkcji automatycznego stackowania - przesunięcia pola ostrości oraz połączenia wielu obrazów w jedno zdjęcie o dużej głębii ostrości.
Irix Cine 30mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy zaprojektowany z myślą o pracy w standardzie Ultra HD 8K. Obiektyw idealnie sprawdzi się podczas wywiadów, reportaży czy po prostu do tworzenia szerokich ujęć filmowych. Jego format obrazu, 43,3 mm (po przekątnej) całkowicie pokrywa każdy rozmiar matrycy od pełnoklatkowej 35 do matrycy 1/3′′.
Irix 21mm jest naszym najszerszym obiektywem, który idealnie dopełnia linię obiektywów Irix Cine z przysłoną T1.5, dzięki czemu masz możliwość spójnego filmowania całym zestawem, również przy szeroko otwartej przysłonie. Z tak szerokim obiektywem, możesz w łatwy sposób osiągnąć niesamowity bokeh mając jednocześnie zapewnione takie same kolory, kontrast oraz jasność jak przy zastosowaniu obiektywów Irix Cine 30mm i 45mm.
Irix Cine 150mm T3.0 Tele jest bratem bliźniakiem obiektywu Irix Cine 150mm T3.0 Macro, ale został zaprojektowany specjalnie do pracy przy dłuższych odległościach od filmowanego obiektu. Charakteryzuje się przede wszystkim przeprojektowanym mechanizmem ustawiania ostrości - pozwalającym na znacznie większą precyzję w zakresie od 2 metrów do nieskończoności.
Obiektywy z serii T1.5. pozwolą Ci rozpocząć filmowanie tu i teraz. Zestaw składa się z trzech najpopularniejszych ogniskowych, które świetnie sprawdzą się zarówno na pełnoklatkowych matrycach, jak i cropach typu Super35. Dzięki wartości transmisji T1.5 będziesz mógł pracować w każdych warunkach, niezależnie od panującego oświetlenia. Każdy z obiektywów różni się polem widzenia o około 20 stopni. Dzięki temu świetnie ze sobą współpracują pokrywając idealnie zakres od ~80 do ~40 stopni.
Zestaw produkcyjny pozwoli Ci z łatwością rozpocząć pracę na każdym planie
filmowym. Wszystkie obiektywy stanowią podstawę do realizacji każdej produkcji,
sprawdzając się idealnie podczas ujęć otwierających scenę aż po ekstremalne zbliżenia
na planie filmowym. Obiektywy posiadają standard Irix Cine, dzięki czemu zapewniają
spójny wygląd w całym zakresie, który nie tylko się wyróżnia, ale także ułatwia
postprodukcję. Stwórz vintage’owy wygląd wraz z unikalnym efektem bokeh zachowując
kolory oraz detale dzięki obiektywom Irix.
Zestaw, który z łatwością pozwoli Ci zrealizować pracę na każdym planie filmowym. Wszystkie pięć obiektywów pozwolą Ci nakręcić wszystko, czego będzie potrzebował Twój klient, od niesamowitych ujęć nieruchomości po ekstremalne zbliżenia. Wszystkie obiektywy pasują do siebie zapewniając spójny wygląd w całej gamie, który nie tylko się wyróżnia, ale także znacznie ułatwia postprodukcję. Stwórz vintage’owy wygląd wraz z unikalnym efektem bokeh zachowując kolory oraz detale dzięki obiektywom Irix.
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografii przyrodniczej oraz fotografii telemakro. Bardzo duże przybliżenie odpowiadające ogniskowej 1200mm w formacie małoobrazkowym umożliwia fotografowanie dzikiej przyrody z dużej odległości. Wydajna stabilizacja pozwala na obrazowanie z ręki, a dzięki uszczelnionej konstrukcji obiektyw sprawdzi się w każdych warunkach pogodowych.
Irix 65mm to krótki teleobiektyw filmowy, który jest niezbędny dla filmowców. Doskonale sprawdzi się w kinowych portretach, filmach narracyjnych oraz dokumentalnych. Dzięki jasność T1.5 umożliwia uzyskanie kinowego wyglądu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Wysokiej jakości telezoom LEICA DG. Zaprojektowany z myślą o optymalnej mobilności doskonale nadaje się do, fotografii podróżniczej, sportowej i przyrodniczej. Odpowiednik obiektywu 200-800mm w formacie małoobrazkowym. Szybki autofokus, wydajna stabilizacja oraz płynna przysłona sprawiają, że Panasonic LEICA 100-400mm jest idealny zarówno do fotografii jak i do nagrywania filmów. Dodatkowo obiektyw jest uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Kompaktowy, lekki telezoom LEICA DG ze stałym światłem f/2.8. Zaprojektowany z myślą o optymalnej mobilności doskonale nadaje się do portretów, reportażu, fotografii sportowej i przyrodniczej. Odpowiednik obiektywu 70-200mm f/2.8 w formacie małoobrazkowym. Szybki autofokus, wydajna stabilizacja oraz płynna przysłona sprawiają, że Panasonic LEICA 35-100mm f/2.8 jest idealny zarówno do fotografii jak i do nagrywania filmów. Dodatkowo obiektyw jest uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.