Podstawowy filtr chroniący obiektyw przed uszkodzeniami mechanicznymi i zanieczyszczeniem. Absorbuje promieniowanie ultrafioletowe, przez co w znacznym stopniu likwiduje efekt zamglenia i poprawia kontrast. Seria UX zastępuje podstawową serię HMC, wprowadzając istotne udoskonalenia, które przekładają się na jeszcze większy komfort użytkowania oraz funkcjonalność.
Filtry Nisi z serii L395 SMV UV to konstrukcje o nisko profilowej budowie, w których wykorzystano wysokiej jakości japońskie szkło optyczne o wysokim współczynniku absorpcji światła ultrafioletowego (395NM, podczas gdy większość filtrów utrzymuje poziom 370NM). Szkło pokryte jest w sumie 16 warstwami (7+9) powłokami antyrefleksyjnymi, utwardzaną powłoką hydrofobową oraz na zewnątrz filtra powłoką odporną na tłuste zabrudzenia. Pierścień wykonany jest z anodyzowanego aluminium, co zapobiega korozji, a jego grubość to zaledwie 3mm.
Filtry NiSi z Armor FX
Rewolucyjna technologia ochrony: odkryj przełomową trwałość filtra chroniącego przed promieniowaniem UV NiSi Armor FX PRO Nano L395. Zaprojektowany, aby wytrzymać ekstremalne warunki, filtr wytrzymuje silne uderzenia - zapewniając ochronę obiektywu w najbardziej wymagających warunkach. Idealny dla żądnych przygód fotografów i kamerzystów, którzy wymagają najwyższej ochrony obiektywu.
Filtr UV z powłokami antystatycznymi przeznaczony do pracy w środowisku o wysokim stopniu zapylenia i w trudnych warunkach atmosferycznych. Niskoprofilowa oprawka zapobiega winietowaniu nawet z obiektywami szerokokątnymi.
HOYA FUSION ANTISTATIC NEXT to nowa odsłona bardzo dobrze znanych w świecie fotografii filtrów HOYA FUSION ANTISTATIC, która jest szeroko stosowana przez amatorów i profesjonalnych fotografów na całym świecie.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58 , 62, 67, 72, 77, 82mm
Filtry polaryzacyjne skutecznie eliminują niepożądane odblaski z powierzchni niemetalicznych, takich jak szkło czy woda, zwiększając w ten sposób nasycenie kolorów i podnosząc kontrast na fotografiach. Pozwala to np. wykonać zdjęcie przedmiotu znajdującego się za szybą lub pod powierzchnią wody.
HOYA FUSION ANTISTATIC NEXT to nowa odsłona bardzo dobrze znanych w świecie fotografii filtrów HOYA FUSION ANTISTATIC, która jest szeroko stosowana przez amatorów i profesjonalnych fotografów na całym świecie.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58 , 62, 67, 72, 77, 82mm
HOYA HD NANO MK II UV to nowa odświeżona seria filtrów opartych na najnowszej technologii optycznej HOYA. W filtrach serii HD NANO MK II UV użyte zostały 32-warstwowe powłoki antyrefleksyjne najnowszej generacji odznaczające się zwiększoną odpornością na wodę, tłuste plamy i zarysowania. Dzięki temu utrzymanie ich w czystości jest łatwiejsze niż w przypadku innych filtrów.
HOYA HD NANO MK II CIR-PL to nowa odświeżona seria filtrów opartych na najnowszej technologii optycznej HOYA. Ich celem jest zastąpienie długo sprzedawanej serii HOYA HD NANO CIR-PL, która jest szeroko stosowana przez amatorów i profesjonalnych fotografów na całym świecie.
W filtrach serii HD NANO MK II użyte zostały nowej generacji 16-warstwowe powłoki antyrefleksyjne odznaczające się zwiększoną odpornością na wodę, tłuste plamy oraz zarysowania. Dzięki temu utrzymanie ich w czystości jest dużo łatwiejsze niż w przypadku innych filtrów
HOYA PROND EX 1000 to standardowy filtr szary, który znajdzie wiele zastosowań kreatywnych nie tylko w fotografii, ale i w filmie. Oferuje on dodatkową formę kontroli nad ekspozycją – obniża ją o 10 stopni przysłony, pozwalając na uzyskanie wyjątkowych efektów poprzez dostosowanie pozostałych parametrów obrazu.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
HOYA PROND EX to filtry szare, służące do równomiernego przyciemnienia całego uwiecznianego obrazu. Umożliwiają fotografowanie i filmowanie przy użyciu nawet bardzo jasnych obiektywów z maksymalnie otwartą przysłoną, przy jednoczesnym zachowaniu poprawnej ekspozycji i atrakcyjnej głębi ostrości. Pozwalają także na zmianę czasu otwarcia migawki i nieznaczne wydłużenie go, w celu uzyskania efektu rozmycia ruchu, widocznego szczególnie na zdjęciach krajobrazowych z wodą.
Sprzedawany zestaw zawiera: Filtr HOYA PROND8, Filtr HOYA PROND64, Filtr HOYA PROND1000
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr szary pełny Marumi Super DHG ND1000 redukuje ilość światła docierającego do matrycy o 10 działek przysłony.
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
TRUE COLOR ND-VARIO to nowy filtr o regulowanej gęstości, tzw FADER, który pozwala na redukcję ekspozycji od 1 do 5 podziałek. Powoduje przyciemnienie całego obrazu, umożliwiając nastawienie większej przysłony lub dłuższe czasy otwarcia migawki niż zwykle nie powodując przy tym tworzenia się efektu 'X’ (krzyża) w kadrze. Stopień gęstości (zaciemnienia) można łatwo kontrolować, obracając przednim pierścieniem filtra za pomocą srebrną dźwignią.
Filtry Marumi UV linii FS Plus to nowy standard podstawowej ochrony przedniej soczewki obiektywu. Charakteryzuje je grubsze szkło od stosowanego u poprzedników (popularnej serii Marumi Fit + Slim) zachowując przy tym bezkompromisowo wysoką transmisję światła i wierny balans kolorów jakie zapewnia konstrukcja o wielu powłokach antyrefleksyjnych. Efektywnie odcinają one także promienie ultrafioletowe, aby odtworzyć wyraźny obraz odległych widoków.
Dostępne średnice: 37,40,5, 43, 46, 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82 mm
Marumi Super DHG UV to dedykowany do cyfrowego obrazowania wysokiej klasy, filtr niwelujący refleksy świetlne. Zapewnia doskonały balans kolorów. Jego wielopowłokowa konstrukcja gwarantuje doskonałą transmisję światła.
Seria Super DHG to połączenie dziesięciu antyrefleksyjnych powłok zwiększających współczynnik transmisji i minimalizujących niepożądane odblaski z dwiema, dodatkowymi powłokami hydrofobowymi
NiSi Pro nano TRUE COLOR CPL Filtr Polaryzacyjny został zaprojektowany w celu zmniejszenia odblasków i odbić od powierzchni niemetalicznych, zwiększenia nasycenia i jaskrawości nieba i zieleni, zapewniając jednocześnie najlepsze odwzorowanie kolorów, eliminując efekt ocieplenia (zażółcenia) obrazu,
Najwyższej klasy filtr polaryzacyjny pozwala usunąć odblaski z powierzchni niemetalicznych np. wody lub szkła, wzmacnia intensywność kolorów, poprawia kontrast, dzięki czemu można przyciemnić niebo i uwypuklić na jego tle białe chmury. Wykonany jest z wysokiej klasy szkła optycznego pokrytego wielowarstwowymi powłokami anty refleksyjnymi oraz dodatkową powłoką odporną na tłuszcz i wodę. Grubość oprawy wynosi 5 mm. Dostępne średnice: 37, 46, 49, 52, 55, 58, 62, 72, 82, 86, 95, 105 mm
Filtr polaryzacyjny EXUS to dedykowany do cyfrowego obrazowania wysokiej klasy, wielopowłokowy filtr przepuszczający fale o określonej polaryzacji wobec zadanej płaszczyzny. Wygasza niechciane refleksy i odbicia światła na wodzie, niebie, szkle i innych płaszczyznach niemetalicznych
Dostępne średnice: 37, 46, 49,52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82 mm.
EXUS UV to dedykowany do cyfrowego obrazowania wysokiej klasy, wielopowłokowy filtr pochłaniający promieniowanie ultrafioletowe. Dodatkowe powłoki hydrofobowe sprawiają, że woda nagromadzona na powierzchni nie tworzy plam, lecz łatwe do usunięcia krople, a zastosowanie nowej powłoki ASC (Anti-static Coating) sprawia, że brud i kurz nie osadza się na powierzchni filtra. Wykonane są ze szkła (B270), które jest o 2 mm grubsze, jednocześnie oprawionę są w dwustronnie gwintowaną oprawkę typu "Wide"(Slim)
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82.
Filtr o najwyższej jakości, chroniący przed kurzem i wilgocią, bardziej odporny na uszkodzenia i łatwiejszy w utrzymaniu. Exus Lens Protect posiada grubsze szkło ochronne niż konwencjonalne filtry, przy zachowaniu cienkiego pierścienia. Dodatkowo chroni obiektyw przed wilgocią, plamami i elektrycznośćią statyczną
Dostępne średnice: 49, 52, 55, 58, 62, 67, 72, 77, 82, 86, 95mm.
Uchwyt/holder przeznaczony na filtry kwadratowe systemu NISI 100mm
NiSi 100mm V7 TRUE COLOR NC CPL kit to kolejny po V5/V5 Pro, V6 najbardziej zaawansowany uchwyt filtrowy NiSi systemu 100mm. V7 pozwala na łatwe korzystanie z maksymalnie trzech filtrów o szerokości 100mm i grubości 2mm wraz z dołączonym zupełnie nowym kołowym filtrem polaryzacyjnym NiSi True Color, a cała konstrukcja nie powoduje winietowania przy ogniskowej 16mm z obiektywami szerokokątnymi na pełnej klatce.
Nowa, ulepszona wersja filtru do balansu bieli, który teraz działa w całym zakresie widzialnego spektrum światła, a także reaguje na podczerwień. Dzięki nowym dyfuzorom pomiary są szybsze i dokładniejsze. Nowa konstrukcja jest cieńsza i zawiera nowe mocowanie bagnetowe, ułatwiające zakładanie i zdejmowanie z obiektywu. ExpoDisc v3 działa zarówno w przypadku fotografii, jak i wideo. Może być również używany do pomiaru ekspozycji incydentalnej. Każdy egzemplarz jest testowany i certyfikowany w celu potwierdzenia jakości i neutralności.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.