Statyw oświetleniowy to niezwykle praktyczne i uniwersalne akcesorium przydatne zarówno w pracy fotografa jak i filmowca. Pozwala na umieszczenie różnych urządzeń nawet na wysokości kilku metrów, gwarantując dużą stabilność. Stawy oświetleniowe możemy wykorzystywać nie tylko do aranżacji oświetlenia składającego się z kilku studyjnych czy reporterskich lamp błyskowych albo paneli ledowych. Można na nich montować również aparaty fotograficzne, kamery, urządzenia do rejestracji dźwięku czy np. blendy oświetleniowe. Łącząc dwa statywy oświetleniowe specjalną porzeczką otrzymujemy system do zawieszania teł.
Znajdujące się w naszej ofercie statywy studyjne, posiadają różny udźwig (nawet powyżej 10kg) i zróżnicowaną wysokość (nawet powyżej 4m), wykonane są ze stali lub z aluminium. Charakteryzują się dużą trwałością i bardzo dobrą stabilnością. Wyposażone są w amortyzatory powietrzne i niezawodne zaciski zabezpieczające przed nagłym obsunięciem się zamontowanego sprzętu. Niektóre statywy wyposażone są w kółka, które znacząco poprawiające komfort pracy. Oświetleniowe statywy są wyposażone w trzpień 16mm z gwintami 1/4" i 3/8" do mocowania różnych akcesoriów w pionie lub poziomie.
Lekkie przenośne statywy oświetleniowe świetnie sprawdza się w plenerze czy w studiu domowym. Ciężkie profesjonalne statywy oświetleniowe doskonale zdadzą egzamin w studio, utrzymując nawet mocne lampy z bardzo dużymi modyfikatorami światła.
Oprócz tradycyjnych statywów studyjnych, dużą popularnością cieszą się statywy oświetleniowe typu boom, które pozwalają na umieszczenie lampy albo aparatu nad obiektem, który fotografujemy lub filmujemy. Ciekawym rozwiązaniem są również statywy typu boom, mogące pełnić rolę zwykłego statywu studyjnego. Innym popularnym typem jest statyw oświetleniowy typu piesek umożliwiający oświetlanie obiektu lub tła od dołu. Do zastosowań profesjonalnych w terenie polecane są zwłaszcza statywy oświetleniowe typu C, które gwarantują większą stabilność, trwałość i niezawodność, Często stosowane są przy produkcjach filmowych gdzie używa się ciężkiego i drogiego sprzętu. Statywy oświetleniowe typu C pozwalają również na lepszą stabilność w nierównym terenie i łączenie ich w większe konstrukcje.
Ważnym elementem wyposażenia studia są również systemy zwieszenia teł, zarówno stacjonarne, pozwalające na montaż wielu teł i sterowanie nimi z pilota, jak i mobilne do aranżacji studia w terenie. Profesjonalne studia fotograficzne i filmowe wyposażamy w sufitowe systemy zawieszeń, które poprawiają komfort pracy i oszczędzają miejsce.
Posiadamy też różnego rodzaju uchwyty, mocowania, adaptery i inne akcesoria bardzo przydatne podczas fotografowania jak i filmowania w studiu.
Metalowy adapter gwintowy typu Spigot , który posiada dwa męskie gwinty 1/4''.
Uniwersalny, aluminiowy uchwyt do zamocowania lampy reporterskiej i parasolki na statywie oświetleniowym. Wyposażony w trzpień z gwintem 1/4 i 3/8 cala. Ruchomy przegub pozwala na pochylenie lampy do 90° w jedną i drugą stronę.
Pokrowiec służący do transportowania sprzętu studyjnego np: statywów, poprzeczki do zawieszania tła, trzpieni do tel kartonowych itp.
Metalowy adapter gwintowy typu Spigot , który posiada dwa męskie gwinty 3/8" i 1/4''.
Jest to adapter męski, czyli posiada dwa gwinty wyjściowe, które wkręcamy w odpowiedni otwór.
Długość redukcji to 20mm.
Verso 200 CF to statyw wykonany z włókna węglowego, stanowi uzupełnienie obecnych do tej pory statywów aluminiowych Quadralite Air, które charakteryzowały się klasyczną konstrukcją, a które niejednokrotnie są zbyt duże i zbyt ciężkie aby swobodnie z nimi podróżować. Verso 200 CF z powodu swoich kompaktowych rozmiarów jest idealnym narzędziem dla tych fotografów, którzy często pracują w plenerze i korzystają z niewielkich, przenośnych lamp reporterskich. Verso 200 CF będzie idealną podstawą do lamp Quadralite Stroboss czy też Reporter 200 TTL/360 TTL.
Reporter S2-holder to lekki i poręczny uchwyt do lamp reporterskich typu speedlite i
reporter, zaprojektowany w oparciu o swojego poprzednika, uchwyt typu S.
Ulepszenie uchwytu pozwoliło na możliwość montażu lamp z okrągłą głowicą,
umożliwiający korzystanie z modyfikatorów światła do lamp studyjnych z
mocowaniem Bowens.
Uchwyt S2 speedlite został zaprojektowany w oparciu o swój poprzednik, uchwyt typu S. Przystosowany do tego, aby pasował do większej liczby lamp błyskowych, takich jak lampa błyskowa Godox V1 z okrągłą głowicą, seria V860II, seria TT350 oraz do lamp plenerowych serii AD, takich jak AD400Pro, AD200Pro itd.
Adapter Godox AD-AB jest wymagany do zamontowania jakichkolwiek pierścieni innych mocowań do lampy Godox AD300PRO.
Adapter umożliwia stosowanie modyfikatorów z mocowaniem Bowens, do lampy można zamontować produkty firmy Godox, ale także także modyfikatory innych producentów, którzy używają tego popularnego mocowania.
Reporter S-holder to lekki i poręczny uchwyt do lamp reporterskich typu speedlite, który pozwala korzystać z modyfikatorów światła do lamp studyjnych z mocowaniem Bowens.
Uchwyt mocowania lampa reporterskich do softboxów Profoto
Wysięgnik ścienny do zawieszania lamp studyjnych (wall boom). Teleskopowa konstrukcja boomu umożliwia regulację długości w zakresie 70-130cm. Wysięgnik pozwala również na dużą swobodę ruchu w pionie (+/- 80°), oraz poziomie (+/- 90°). Zamontowany na ścianie studia pozwala skierować oświetlenie w dowolnie wybranym kierunku. Boom pozwala na zamontowanie lamp o wadze do 7 kg.
Głowica kulowa / adapter 1/4" pozwalająca na montaż dodatkowych akcesoriów na statywach oświetleniowych z trzpieniem 1/4"
Zdalnie sterowany elektryczny system zawieszania, pozwalający na zawieszenie do 3 teł. Wyposażony w uchwyty pozwalające na zamontowanie go na ścianie, suficie lub statywach oświetleniowych.
Zdalnie sterowany elektryczny system zawieszania, pozwalający na zawieszenie do 6 teł. Wyposażony w uchwyty pozwalające na zamontowanie go na ścianie lub suficie.
Statyw studyjny typu C-Stand 290 przeznaczony jest do pracy ze sprzętem oświetleniowym o większej wadze. Jego konstrukcja oraz materiał, z jakiego jest wykonany pozwala na bezpieczne obciążenie zestawami o masie do 20 kg (10 kg przy użyciu ramienia typu boom). Kolumna centralna posiada 3 sekcje wyposażone w system amortyzacji i odpowiednio dobrane zaciski pozwalające pracować pod dużym obciążeniem. W zestawie znajduje się również ramię typu boom oraz 2 kołowrotki pozwalające na regulację konta nachylenia ramienia. Końcówki booma wyposażono w gwinty montażowe o typowych średnicach 1/4" i 3/8".
Uchwyt statywowy Stand Adapter Pro dedykowany do Fresnel Small.
Szczególnie zalecany przy stosowaniu z lampami serii B10.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.