Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 120,6 x 81,6 mm. Waga: 710 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 123,1 x 81,6 mm. Waga: 725 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z aparatami wyposażonymi w matryce Mikro 4/3 przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 147,9 x 81.6 mm. Waga: 730 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 121,6 x 81,6 mm. Waga: 715 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 149,1 x 81.6 mm. Waga: 735 g.
Panasonic Lumix G Macro 30mm f/2.8 ASPH. MEGA O.I.S. to obiektyw makro systemu Micro 4/3. Skala odwzorowania 1:1 oraz minimalna odległość ostrzenia 10.5cm pozwala na zobrazowanie niewielkich detali otaczającego świata z niezwykłą wyrazistością. Ogniskowa 30mm (odpowiednik 60mm dla formatu małoobrazkowego) sprawdzi się także w tradycyjnej fotografii portretowej, a dzięki płynnej przysłonie i cichemu krokowemu silnikowi autofocusa sprawdzi się również w filmowaniu. Dodatkowo obiektyw posiada stabilizację MEGA O.I.S. która pozwala na uzyskanie nieporuszonego obrazu nawet w trudnych warunkach oświetlenia.
Doskonały optycznie, uniwersalny, jasny obiektyw portretowy umożliwiający fotografowie z bardzo małej odległości. Posiada optyczną stabilizację obrazu o skuteczności 5 EV oraz szybki, cichy i niezawodny autofokus. Przeznaczony jest do współpracy z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami Canon serii EOS R. Doskonale sprawdza się w różnych rodzajach portretu oraz fotografii makro.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Uniwersalny obiektyw wysokiej klasy o szerokim zakresie ogniskowych z mocowaniem L-Mount, do stosowania z aparatami Panasonic oraz Leica Camera. Obiektyw posiada optyczną stabilizację obrazu. Niewielka minimalna odległość ostrzenia 30cm umożliwia wykonywanie zdjęć makro.
Wszechstronny, profesjonalny obiektyw stałoogniskowy typu makro ze skalą odwzorowania 1,4:1. Dzięki niewielkiej odległości ostrzenia 26 cm możemy fotografować nawet najdrobniejsze detale, praktycznie niewidoczne ludzkim okiem. Dodatkowo, dzięki świetnej kontroli zniekształceń, Canon RF 100mm f/2.8L sprawdzi się doskonale również w fotografii portretowej oraz beauty. Obiektyw wyposażono również w pierścień kontroli aberracji sferycznej (SA), co w połączeniu z 9-cio listkową przysłoną f/2.8 zapewnia bardzo dużą kontrolę nad wielkością i charakterem efektu bokeh (rozmycia).
Najwyższej klasy obiektyw makro o ogromnych możliwościach. Odpowiednik ogniskowej 180mm zapewnia możliwość nawet 8-krotnego powiększenia. Obiektyw doskonale współpracuje z aparatami OM System dzięki funkcji automatycznego stackowania - przesunięcia pola ostrości oraz połączenia wielu obrazów w jedno zdjęcie o dużej głębii ostrości.
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny typu zoom. Ultraszeroki kąt przy ogniskowej 14mm doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu krajobrazu czy reportażu, a możliwość przybliżenia do ogniskowej 28mm nadaje obiektywowi uniwersalności i umożliwia operowanie perspektywą i poziomem zniekształcenia. Obiektyw nadaje się również do fotografii pół-makro (przy ogniskowej 28mm) i posiada piękny bokeh. Panasonic Lumix S 14-28mm ma lekką, kompaktową konstrukcję, a jego całkowita długość nie zmienia się wraz z ogniskową, dzięki czemu świetnie nadaje się do użytku z gimbalem. Obsługa filtrów o średnicy 77 mm sprawia, że ten ultraszerokokątny obiektyw jest elastycznym rozwiązaniem dla kreatywnych fotografów i filmowców.
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny typu zoom. Ultraszeroki kąt przy ogniskowej 14mm doskonale sprawdzi się przy fotografowaniu krajobrazu czy reportażu, a możliwość przybliżenia do ogniskowej 28mm nadaje obiektywowi uniwersalności i umożliwia operowanie perspektywą i poziomem zniekształcenia. Obiektyw nadaje się również do fotografii pół-makro (przy ogniskowej 28mm) i posiada piękny bokeh. Panasonic Lumix S 14-28mm ma lekką, kompaktową konstrukcję, a jego całkowita długość nie zmienia się wraz z ogniskową, dzięki czemu świetnie nadaje się do użytku z gimbalem. Obsługa filtrów o średnicy 77 mm sprawia, że ten ultraszerokokątny obiektyw jest elastycznym rozwiązaniem dla kreatywnych fotografów i filmowców.
Niezwykle mały i lekki, pełnoklatkowy obiektyw 100mm typu makro o powiększeniu 1x oraz minimalnej odległości ogniskowania 20,4 cm. Obiektyw posiada uszczelnianą konstrukcję, limiter zakresu odległości ostrzenia oraz płynny mechanizm przysłony.
Niezwykle kompaktowy i lekki zoom o bardzo szerokim zakresie ogniskowych oraz skali odwzorowania makro 1:2. Ten wszechstronny obiektyw sprawdzi się zarówno w fotografii jak i filmowaniu. Idealny na spacery czy do zabrania w podróż, został dodatkowo uszczelniony przeciw kurzowi i wilgoci oraz posiada wydajną stabilizację obrazu. Lumix S 28-200mm charakteryzuje się wysoką rozdzielczością optyczną, płynnym efektem bokeh i pięknym efektem "gwiazdy" przy zamkniętej przysłonie oraz bardzo wydajną stabilizacją.
Bardzo jasny obiektyw makro przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych serii EOS R. Wyposażony jest w szybki silnik Nano USM i mechanizm ostrości VCM umożliwiający szybkie i ciche działanie AF.
Szerokokątny, jasny obiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych serii EOS R. Wyposażony jest w szybki silnik Nano USM i mechanizm ostrości VCM umożliwiający szybkie i ciche działanie AF.
Model RF 20mm F1.4L VCM to pierwszy ultraszerokokątny obiektyw serii L w rodzinie profesjonalnych obiektywów hybrydowych firmy Canon – przeznaczony do fotografowania krajobrazów i architektury oraz do filmowania.
Szerokokątny, jasny obiektyw makro przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych serii EOS R. Wyposażony jest w szybki silnik Nano USM i mechanizm ostrości VCM umożliwiający szybkie i ciche działanie AF.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.