Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Ultraszerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania aparatami z matrycą APS-C. Ogniskowa 10 mm (odpowiednik 16 mm w aparacie małoobrazkowym). Nanokrystaliczne powłoki przeciwodblaskowe.
Wymiary: 106,1 x 87 mm. Waga: 600 g.
Jasny, manualny obiektyw typu rybie oko o kącie widzenia 180° przeznaczony do filmowania aparatami z matrycami pełnoklatkowymi oraz APS-C.
Wymiary: 72,7 x 81,6 mm. Waga: 525 g.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny zaprojektowany do filmowania lustrzankami. Przeznaczony jest do aparatów z matrycą APS-C lub pełnoklatkową.
Wymiary: 96,1 x 87 mm. Waga: 620 g.
Ultraszerokokątny, jasny obiektyw Samyang 16mm T2,2 ED AS UMC CS II jest przeznaczony do lustrzanek cyfrowych oraz aparatów kompaktowych z wymienną optyką wyposażonych w matrycę APS-C.
Wymiary: 89 ,4 x 83 mm. Waga produktu: 583 g.
Najwyższej klasy, bardzo jasny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny, przeznaczony do kamer Cinema EOS, kompatybilny również ze standardowymi aparatami 35 mm, a także aparatami APS-C. Typ mocowania: EF.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 24mm, maks. otwór względny T1.5. Mocowanie: Canon EF.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1180 g.
Stałoogniskowy, szerokokątny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Najwyższej klasy, bardzo jasny, stałoogniskowy obiektyw standardowy, przeznaczony do kamer Cinema EOS, kompatybilny również ze standardowymi aparatami 35 mm, a także aparatami APS-C. Typ mocowania: EF.
Obiektyw filmowy o ogniskowej 50 mm przeznaczony do kamer i lustrzanek wyposażonych w pełnoklatkowe matryce. Jasność T1,5 (f/1,4) umożliwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz zapewnia doskonałą plastykę i niewielką głębię ostrości. 9 soczewek ułożonych w 6 grupach (w tym soczewka asferyczna oraz hybrydowa asferyczna), wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne UMC.
Wymiary: 81,6 x 72,2 mm. Waga: 555 g.
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu.
Stałoogniskowy, klasyczny, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Najwyższej klasy, bardzo jasny, stałoogniskowy obiektyw, przeznaczony do kamer filmowych kompatybilny również ze standardowymi aparatami 35 mm, a także aparatami APS-C.
Najwyższej jakości obiektyw przeznaczony dla osób szukających najwyższych możliwych parametrów obrazu. Konstrukcja obiektywu opiera się na 9 soczewkach w 7 grupach optycznych z funkcją wewnętrznego ogniskowania przy czym jedna soczewka jest asferyczna. Zastosowano tutaj również ośmiolistkową przysłonę dzięki czemu można otrzymać niezwykle plastyczne rozmycie tła.
Wymiary: 78 x 74,7 mm. Waga: 580 g.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1245 g.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 123,1 x 81,6 mm. Waga: 725 g.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix Cine 15mm T2.6 to ultraszerokokątny obiektyw filmowy, gotowy do pracy w rozdzielczości 8K UHD. Kombinacja wysokiej transmisji światła T2.6 z możliwością instalacji filtrów sprawia, że produkt ten doskonale sprawdzi się w różnorodnych warunkach oświetleniowych.
Oparty na klasycznej konstrukcji optycznej, Lydith 30mm f/3.5 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to kompaktowy, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do aparatów Canon z mocowaniem EF.
Irix Cine 45mm T1.5 to obiektyw filmowy o ogniskowej 45mm i wartości transmitancji T1.5. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Umiarkowana ogniskowa matrycy Irix Cine 150 mm T3.0 Macro 1: 1 w połączeniu z wyjątkową funkcjonalnością sprawia, że jest to fantastyczne narzędzie do odkrywania nowych obszarów tworzenia obrazu filmowego - takich, które wcześniej nie były dostępne dla entuzjastów filmowania.
Bardzo szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z 4-stopniowym stabilizatorem obrazu. Może być stosowany z lustrzankami z matrycami pełnoklatkowymi i w formacie APS-C. Średnica filtra: 77 mm.
Wymiary: 82,6 x 112,8 mm. Waga: 615 g.
Zapewniający niewątpliwie wyraźną jakość bokeh, Trioplan 100 mm f/2.8 II firmy Meyer-Optik Gorlitz to aktualizacja i upamiętnienie stulecia klasycznej optyki vintage i jest dostępny dla aparatów Canon z mocowaniem EF.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA. Obiektyw w bardzo dobrym stanie technicznym. Szkła bez zarysowań. Obiektyw posiada widoczne ślady użytkowania. Sprzedawany w opakowaniu zastępczym.
Wysokiej klasy, stałoogniskowy obiektyw portretowy AF z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (USM). Może być stosowany z analogowymi i cyfrowymi lustrzankami Canona. Średnica filtra: 58 mm.
Wymiary: 75 x 71,5 mm. Waga: 425 g.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Stałoogniskowy obiektyw filmowy pokrywający pełnoklatkowy sensor, VistaVision i Red Dragon.
Irix Cine 30mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy zaprojektowany z myślą o pracy w standardzie Ultra HD 8K. Obiektyw idealnie sprawdzi się podczas wywiadów, reportaży czy po prostu do tworzenia szerokich ujęć filmowych. Jego format obrazu, 43,3 mm (po przekątnej) całkowicie pokrywa każdy rozmiar matrycy od pełnoklatkowej 35 do matrycy 1/3′′.
Irix 21mm jest naszym najszerszym obiektywem, który idealnie dopełnia linię obiektywów Irix Cine z przysłoną T1.5, dzięki czemu masz możliwość spójnego filmowania całym zestawem, również przy szeroko otwartej przysłonie. Z tak szerokim obiektywem, możesz w łatwy sposób osiągnąć niesamowity bokeh mając jednocześnie zapewnione takie same kolory, kontrast oraz jasność jak przy zastosowaniu obiektywów Irix Cine 30mm i 45mm.
Irix Cine 150mm T3.0 Tele jest bratem bliźniakiem obiektywu Irix Cine 150mm T3.0 Macro, ale został zaprojektowany specjalnie do pracy przy dłuższych odległościach od filmowanego obiektu. Charakteryzuje się przede wszystkim przeprojektowanym mechanizmem ustawiania ostrości - pozwalającym na znacznie większą precyzję w zakresie od 2 metrów do nieskończoności.
Obiektywy z serii T1.5. pozwolą Ci rozpocząć filmowanie tu i teraz. Zestaw składa się z trzech najpopularniejszych ogniskowych, które świetnie sprawdzą się zarówno na pełnoklatkowych matrycach, jak i cropach typu Super35. Dzięki wartości transmisji T1.5 będziesz mógł pracować w każdych warunkach, niezależnie od panującego oświetlenia. Każdy z obiektywów różni się polem widzenia o około 20 stopni. Dzięki temu świetnie ze sobą współpracują pokrywając idealnie zakres od ~80 do ~40 stopni.
Zestaw, który z łatwością pozwoli Ci zrealizować pracę na każdym planie filmowym. Wszystkie pięć obiektywów pozwolą Ci nakręcić wszystko, czego będzie potrzebował Twój klient, od niesamowitych ujęć nieruchomości po ekstremalne zbliżenia. Wszystkie obiektywy pasują do siebie zapewniając spójny wygląd w całej gamie, który nie tylko się wyróżnia, ale także znacznie ułatwia postprodukcję. Stwórz vintage’owy wygląd wraz z unikalnym efektem bokeh zachowując kolory oraz detale dzięki obiektywom Irix.
Zestaw produkcyjny pozwoli Ci z łatwością rozpocząć pracę na każdym planie
filmowym. Wszystkie obiektywy stanowią podstawę do realizacji każdej produkcji,
sprawdzając się idealnie podczas ujęć otwierających scenę aż po ekstremalne zbliżenia
na planie filmowym. Obiektywy posiadają standard Irix Cine, dzięki czemu zapewniają
spójny wygląd w całym zakresie, który nie tylko się wyróżnia, ale także ułatwia
postprodukcję. Stwórz vintage’owy wygląd wraz z unikalnym efektem bokeh zachowując
kolory oraz detale dzięki obiektywom Irix.
Irix 65mm to krótki teleobiektyw filmowy, który jest niezbędny dla filmowców. Doskonale sprawdzi się w kinowych portretach, filmach narracyjnych oraz dokumentalnych. Dzięki jasność T1.5 umożliwia uzyskanie kinowego wyglądu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.