Co wyróżnia obiektywy filmowe od fotograficznych?
Przede wszystkim bezskokowa przysłona, umożliwiająca płynne przejście podczas filmowania. Pierścienie przysłony oraz ostrości posiadają "ząbki" dzięki którym możemy kontrolować ich wartość za pomocą follow focusa. Obiektywy filmowe wyróżnia również brak wysuwania lub chowania się elementów konstrukcyjnych podczas zmiany ogniskowej lub ostrości — przedni element zostaje zawsze na tym samym miejscu. Warto zwrócić uwagę na oznaczenie jasności obiektywu, w obiektywach filmowych stosuję się oznaczenie T natomiast w fotograficznych F, dla przykładu odpowiednikiem jasności F/2,8 jest oznaczenie T3.1.
Zaczynając przygodę z filmowaniem możemy śmiało zainteresować się obiektywami Samyang. Obiektywy filmowe Samyang wyróżnia przede wszystkim cena. Stosunek ceny do jakości jest bardzo dobry. Możemy za niewielkie pieniądze zakupić bardzo jasne obiektywy i móc zacząć nagrywać artystyczne ujęcia. Dla osób bardziej wymagających polecamy obiektywy Samyang XEEN, Carl Zeiss Compact Prime oraz serię Canon Cinema gwarantujące najwyższą jakość oraz bardzo dobrą wytrzymałość. Konstrukcja tych obiektywów jest bardzo dobrze dopracowana, wielkość i rozmiar poszczególnych ogniskowych są niemal identyczne, co pozwala nam na zmianę obiektywu nie musząc martwić się np. o ponowne wyważenie kamery lub aparatu na gimbalu.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1245 g.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,5.
Wymiary: 121,7 x 117,6 mm.
Waga: 1245 g.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Stałoogniskowy, portretowy, manualny obiektyw przeznaczony do filmowania. Dzięki zastosowaniu karbonu jest zdecydowanie lżejszy, ale również i mniejszy od swojego poprzednika. Charakteryzuje się obsługą matryc 8K.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 120,6 x 81,6 mm. Waga: 710 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 123,1 x 81,6 mm. Waga: 725 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z aparatami wyposażonymi w matryce Mikro 4/3 przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 147,9 x 81.6 mm. Waga: 730 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 121,6 x 81,6 mm. Waga: 715 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 149,1 x 81.6 mm. Waga: 735 g.
Stałoogniskowy manualny teleobiektyw zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę pozwalającą na zamontowanie follow focusa i pierścień przysłony pracujący bezstopniowo.
Wymiary: 148,1 x 82 mm. Waga: ok. 845 g.
Obiektyw Sony 18-110mm z elektryczną regulacją ogniskowej przeznaczony do korpusów z matrycami Super 35mm / APS-C. Pokrywa on zakres ogniskowych 18-110 mm, czyli od szerokiego kąta do teleobiektywu (27-165 mm w przeliczeniu na format 35 mm2, krotność zoomu: 6,1x. Maksymalna przysłona F4 jest stała w całym zakresie ogniskowych, dzięki czemu pozwala uzyskać piękne efekty małej głębi ostrości i dobierać stabilne, spójne ustawienia ekspozycji.
Zestaw 6 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 14 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm, 85 mm i 135 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 5 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 14 mm, 24 mm, 50 mm, 85 mm i 135 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 3 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 14 mm, 35 mm, 50 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 3 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 14 mm, 35 mm i 85 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 3 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 24 mm, 35 mm i 50 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 3 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 24 mm, 35 mm i 85 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 3 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 24 mm, 50 mm i 85 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 3 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 35 mm, 50 mm i 135 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
Zestaw 3 stałoogniskowych obiektywów filmowych Canon Cine Prime z mocowaniem EF. W skład zestawu wchodzą obiektywy o ogniskowych 35 mm, 85 mm i 135 mm. Zapewniają wysoką jakość obrazu 4K w całym kadrze, wydajność w słabym oświetleniu i kontrolę nad kierunkiem i głębią ostrości. Zestaw zapakowany w walizkę ochronną.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV 23%.
Samyang VDSLR 7.5mm T3.8 UMC Fish-eye to wysokiej klasy szerokokątny obiektyw filmowy typu rybie oko przeznaczony do aparatów i kamer z matrycą mikro cztery trzecie. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń. Wymiary 48.3x60 mm. Waga 195 g.
Samyang VDSLR 7.5mm T3.8 UMC Fish-eye to wysokiej klasy szerokokątny obiektyw filmowy typu rybie oko przeznaczony do aparatów i kamer z matrycą mikro cztery trzecie. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń. Wymiary 48.3x60 mm. Waga 195 g.
Obiektyw dla aparatów systemu Mikro Cztery Trzecie o ogniskowej 8 mm (ekwiwalent dla formatu małego obrazka: 16 mm). LUMIX G FISHEYE 8 mm f/3.5 to najmniejszy i najlżejszy na świecie obiektyw typu „rybie oko”.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Zaprojektowany do matryc formatu APS-C model Laowa 9 mm f/2.8 ZERO-D dołącza do już obecnych w ofercie Venus Optics modeli 15 mm f/2 ZERO-D oraz 12 mm f/2.8 ZERO-D, czyli linii obiektywów o niemal zerowej dystorsji.
Ultraszerokokątny obiektyw dla systemu Sony E. Klasyczna, kompaktowa budowa i dobrze dopasowane elementy pozwalają na uzyskanie obrazu praktycznie bez zniekształceń. Obiektyw zapewnia najwyższą jakość zdjęć oraz filmów. - Ostatnia sztuka. 100% sprawny + pełna gwarancja.
Ultraszerokokątny obiektyw dla systemu Sony E. Klasyczna, kompaktowa budowa i dobrze dopasowane elementy pozwalają na uzyskanie obrazu praktycznie bez zniekształceń. Obiektyw zapewnia najwyższą jakość zdjęć oraz filmów.
Obiektyw stałoogniskowy z mocowaniem typu Leica M o klasycznej ogniskowej, soczewka asferyczna APO-LANTHAR 50 mm f / 2 firmy Voigtlander wyróżnia się elitarnym wyróżnieniem będącym częścią serii APO-LANTHAR wyrafinowanych optycznie, apochromatycznych obiektywów.
Najjaśniejszy obiektyw ultraszerokokątny (ekwiwalent obiektywu 21mm w aparatach małoobrazkowych) przeznaczony dla systemu Mikro 4/3. Idealny do pracy w trudnych warunkach oświetleniowych, kiedy nie można użyć lampy błyskowej. - Ostatnia sztuka.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Irix 11mm T4.3 jest profesjonalnym obiektywem filmowym charakteryzującym się ultra-szerokim kątem widzenia. Jego prostoliniowe odwzorowanie obrazu oraz duże pole obrazowe obejmujące format pełnej klatki. Jest on zaprojektowany do filmowania w rozdzielczości Ultra HD 8K.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.