Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 123,1 x 81,6 mm. Waga: 725 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z aparatami wyposażonymi w matryce Mikro 4/3 przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 147,9 x 81.6 mm. Waga: 730 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 121,6 x 81,6 mm. Waga: 715 g.
Manualny obiektyw makro zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę umożliwiającą zamontowanie follow focusa oraz pierścień przysłony działający bezstopniowo. Ogniskowa 100 mm, światłosiła f/2,8. Maksymalna skala odwzorowania 1:1. Powłoki przeciwodblaskowe Ultra Multi Coating.
Wymiary: 149,1 x 81.6 mm. Waga: 735 g.
Stałoogniskowy manualny teleobiektyw zaprojektowany do pracy z matrycą pełnoklatkową oraz APS-C przeznaczony do filmowania. Wyposażony w zębatkę pozwalającą na zamontowanie follow focusa i pierścień przysłony pracujący bezstopniowo.
Wymiary: 148,1 x 82 mm. Waga: ok. 845 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV 23%.
Samyang VDSLR 7.5mm T3.8 UMC Fish-eye to wysokiej klasy szerokokątny obiektyw filmowy typu rybie oko przeznaczony do aparatów i kamer z matrycą mikro cztery trzecie. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń. Wymiary 48.3x60 mm. Waga 195 g.
Samyang VDSLR 7.5mm T3.8 UMC Fish-eye to wysokiej klasy szerokokątny obiektyw filmowy typu rybie oko przeznaczony do aparatów i kamer z matrycą mikro cztery trzecie. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń. Wymiary 48.3x60 mm. Waga 195 g.
Jasny, manualny obiektyw typu rybie oko przeznaczony do filmowania aparatami z matrycami APS-C
Wymiary: 99 x 81,6 mm. Waga: 575 g.
Samyang MF 14mm F2.8 RF to ultra-szerokokątny, manualny obiektyw z doskonałą ostrością, nawet przy maksymalnym otworze przysłony. Szeroki kąt widzenia 115,7˚ jest odpowiedni do fotografowania pejzaży i architektury.
Samyang MF 14mm F2.8 Nikon Z to ultra-szerokokątny, manualny obiektyw z doskonałą ostrością, nawet przy maksymalnym otworze przysłony. Szeroki kąt widzenia 115,7˚ jest odpowiedni do fotografowania pejzaży i architektury.
Ultraszerokokątny, jasny obiektyw Samyang 16mm T2,6 ED AS UMC dedykowany jest do aparatów bezlusterkowych oraz do lustrzanek cyfrowych z matrycą pełnoklatkową.
Ultraszerokokątny, jasny obiektyw Samyang 16mm T2,6 ED AS UMC dedykowany jest do aparatów bezlusterkowych oraz do lustrzanek cyfrowych z matrycą pełnoklatkową.
Samyang MF 85mm 1,4 RF to pierwszy teleobiektyw koreańskiego producenta optyki
zaprojektowany do systemu Canon RF. Oferuje to co najważniejsze w obiektywach portretowych
czyli piękną plastykę obrazu (bokeh), żywe kolory i przysłonę 1,4
Samyang MF 85mm 1,4 Nikon Z to pierwszy teleobiektyw koreańskiego producenta optyki
zaprojektowany do systemu Nikon Z. Oferuje to co najważniejsze w obiektywach portretowych
czyli piękną plastykę obrazu (bokeh), żywe kolory i przysłonę 1,4
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Nowa linia obiektywów Samyang VDSLR MK2 dziedzicząc niesamowitą kinową jakość wideo Samyanga, nieustannie pomaga poszerzać horyzonty kreatywności niezależnym filmowcom i reżyserom niskobudżetowych projektów, jako ich pierwszy zestaw obiektywów.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.