Prawdziwe raty 0% na wszystkie produkty
Zmiennoogniskowy, pełnoklatkowy obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałym świetle f/2.8 Wyposażony w cichy napęd autofokusa HSM oraz wydajny system Optycznej Stabilizacji obrazu OS. . Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 88mm x 107.6mm.
Zmiennoogniskowy, pełnoklatkowy obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałym świetle f/2.8 Wyposażony w cichy napęd autofokusa HSM oraz wydajny system Optycznej Stabilizacji obrazu OS. . Średnica filtra 82 mm.
Wymiary: 88mm x 107.6mm.
Kompaktowy i wszechstronny obiektyw z 5-krotny zoomem, wbudowanym bezszmerowym silnikiem SWM i systemem redukcji drgań VR. Może być stosowany z lustrzankami Nikona z matrycą formatu DX lub FX. Średnica filtra: 77 mm.
Wymiary: 84 x 103,5 mm. Waga: 710 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Mały, lekki i jasny obiektyw szerokokątny. Średnica filtra: 67 mm. Dostępny jest w wersjach do: Canona, Nikona, Sony, Pentax.
Wymiary: 73 x 92 mm. Waga: 510 g.
Obiektyw uniwersalny, kompaktowy i kompatybilny z pełnoklatkowymi lustrzankami z mocowaniem K. Wyposażony w soczewki zarówno Super Protect i wielowarstwowe powłoki HD w celu ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem. Kąt widzenia wynosi 75-23,5° (APS-C), 53 – 15,5° (pełna klatka) .
Wymiary: 73 x 86,5 mm; Waga: 440 g
Wysokiej klasy, jasny długoogniskowy zoom przeznaczony do współpracy z cyfrowymi lustrzankami Pentax.
Wymiary: 76,5 x 136 mm. Waga: 765 g.
Wysokiej klasy, długoogniskowy zoom przeznaczony do współpracy z cyfrowymi lustrzankami Pentax. Uszczelniony korpus. Średnica filtra 49 mm.
Wymiary: 69 x 79,5 mm. Waga: 285 g.
Pentax HD DA 55-300mm F4.5-6.3 ED PLM WR RE, czyli nowa odsłona uniwersalnego zooma. W stosunku do poprzedniego modelu nowy instrument ma nieco gorsze światło, ale wyposażono go w nowy silnik autofokusa.
Wymiary: 76,5x 89 mm Waga: 471 g
Wysokiej klasy, długoogniskowy zoom przeznaczony do współpracy z cyfrowymi lustrzankami Pentax.
Wymiary: 82 x 167,5 mm. Waga: 1040 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA. Obiektyw w dobrej kondycji technicznej i wizualnej. Szkła i wnętrze obiektywu czyste. Gumy przylegają prawidłowo, niewielkie ślady użytkowania.
Najwyższej klasy, mały i lekki, długoogniskowy zoom z wbudowanym bezszmerowym silnikiem (USM). Może być stosowany z analogowymi i cyfrowymi lustrzankami Canona.
Wymiary: 76 x 172 mm. Waga: 705 g.
Jaśniejszy. Lżejszy. Jeszcze bardziej uniwersalny. Obiektyw AF-S NIKKOR 70–200mm f/2.8E FL ED VR daje większe możliwości uzyskania zachwycających zdjęć w najtrudniejszych warunkach.
Wymiary: 88,5 x 202,5 mm. Waga: ok. 1430 g.
Teleobiektyw typu zoom przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek Pentax. Napęd autofokusa DC z funkcją Quick-Shift Focus System pozwalającą na szybkie przełączanie między ręcznym i automatycznym ustawianiem ostrości. Uszczelniona konstrukcja odporna na wilgoć i kurz.
Wymiary: 91,5 x 203 mm. Waga: 1755 g.
Sigma 70-200/2,8 DG OS HSM Sport to jasny teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych, który spełni oczekiwania wszystkich wymagających profesjonalistów. Szybki autofocus, bardzo wysoka rozdzielczość obrazu w całej szerokości kadru oraz niezwykle naturalny efekt bokeh sprawiają, że na ten obiektyw czeka niejeden miłośnik fotografii sportowej, eventowej czy portretowej. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT MARŻA.
Sigma 70-200/2,8 DG OS HSM Sport to jasny teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych, który spełni oczekiwania wszystkich wymagających profesjonalistów. Szybki autofocus, bardzo wysoka rozdzielczość obrazu w całej szerokości kadru oraz niezwykle naturalny efekt bokeh sprawiają, że na ten obiektyw czeka niejeden miłośnik fotografii sportowej, eventowej czy portretowej. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony.
Sigma 70-200/2,8 DG OS HSM Sport to jasny teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych, który spełni oczekiwania wszystkich wymagających profesjonalistów. Szybki autofocus, bardzo wysoka rozdzielczość obrazu w całej szerokości kadru oraz niezwykle naturalny efekt bokeh sprawiają, że na ten obiektyw czeka niejeden miłośnik fotografii sportowej, eventowej czy portretowej. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Wysokiej klasy, szybki teleobiektyw, wyposażony w system stabilizacji obrazu VC oraz silnik USD. Średnica filtra: 77 mm. Dostępny jest w wersjach z mocowaniem do: Canona, Sony.
Wymiary: 196,7 mm × 85,8 mm. Waga: 1470 g.
Ceny promocyjne do wyczerpania zapasów.
Teleobiektyw typu zoom o zakresie ogniskowych 70-210mm ze stałym światłem f/4 w całym zakresie ogniskowych. Doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej czy przyrodniczej. System uszczelnień sprawia, że obiektyw jest odporny na trudne warunki atmosferyczne jak pył czy deszcz. Zastosowanie wielowarstwowych powłok HD zapewnia doskonałą jakość obrazu. Obiektyw Pentax HD D FA 70-210mm f/4 ED SDM WR jest kompatybilny zarówno z aparatami pełnoklatkowymi jak i APS-C.
Teleobiektyw typu zoom przeznaczony do pełnoklatkowych lustrzanek Pentax. Napęd autofokusa DC z funkcją Quick-Shift Focus System pozwalającą na szybkie przełączanie między ręcznym i automatycznym ustawianiem ostrości. Uszczelniona konstrukcja odporna na wilgoć i kurz.
Wymiary: 95 x 241,5 mm. Waga: ok. 2 kg.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA. Obiektyw w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym nosi normalne niewielkie ślady użytkowania.
Tamron SP 150-600mm F/5-6.3 o zwiększonej wydajności, lepszej ergonomii oraz z zaawansowanymi funkcjami. Nowa generacja obiektywów "G2" oferuje znacznie większą szybkość AF oraz wzmocnioną stabilizację obrazu VC. Obiektyw wyposażony w szybki i cichy silnik autofocusu USD (Ultrasonic Silent Drive) oraz powłoki antyodblaskowe eBAND i BBAR.
Profesjonalny teleobiektyw Nikkor z wbudowanym telekonwerterem 1.4x. Zaawansowana konstrukcja optyczna - 8 soczewek ze szkła ED, soczewki fluorytowe oraz powłoki nanokrystaliczne. Lekka odporna na warunki atmosferyczne obudowa.
Teleobiektyw typu zoom o zakresie ogniskowych 200-500 mm i stałym świetle f/5,6. Wyposażony w elektromagnetyczną przysłonę, cichy napęd AF (SWM) i system redukcji drgań (VR). Min. odległość ostrzenia 2,2 m. Średnica filtra 95 mm.
Wymiary: 108 × 267,5 mm.
Waga: 2300 g.
Adapter do mocowania FTZ II drugiej generacji sprawia, że używanie aparatu Z firmy Nikon z zamontowanym obiektywem z mocowaniem F jest wygodniejsze Dzięki udoskonalonej ergonomii.
"Lens Station" to urządzenie do aktualizacji oprogramowania wszystkich obiektywów Samyang AF Sony E
TTArtisan 11mm f/2,8 to niewielki pełnoklatkowy obiektyw typu FishEye o kącie widzenia 180° przeznaczony do lustrzanek. Dzięki zastosowaniu soczewek specjalnym, charakteryzuje się bardzo dobrą jakością optyczną. Duży otwór względny - f/2.8 i niewielka minimalną odległość ostrzenia, sprawia, że można go bardzo kreatywnie wykorzystać.
TTArtisan 11mm f/2,8 to niewielki pełnoklatkowy obiektyw typu FishEye o kącie widzenia 180° przeznaczony do lustrzanek. Dzięki zastosowaniu soczewek specjalnym, charakteryzuje się bardzo dobrą jakością optyczną. Duży otwór względny - f/2.8 i niewielka minimalną odległość ostrzenia, sprawia, że można go bardzo kreatywnie wykorzystać.
W przeciwieństwie do nowoczesnych obiektywów z kremowym, gładkim bokeh, TTArtisan 100mm f2.8 tworzy efekt bańki mydlanej. Kształty w nieostrościach mają jasne krawędzie i przypominają, jako żywo, kształty, które uzyskujemy przy puszczaniu baniek.
W przeciwieństwie do nowoczesnych obiektywów z kremowym, gładkim bokeh, TTArtisan 100mm f2.8 tworzy efekt bańki mydlanej. Kształty w nieostrościach mają jasne krawędzie i przypominają, jako żywo, kształty, które uzyskujemy przy puszczaniu baniek.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Firma LensBaby wyszła na wprost oczekiwaniom klientów, którzy chcą bardziej kreatywnie wykorzystać swój sprzęt fotograficzny. Stworzono modułowy zestaw, którego podstawą jest tzw. Composer. Jest to adapter mocowany do korpusu aparatu z gniazdem, do którego wkładamy odpowiedni obiektyw marki Lensbaby. W porównaniu z tradycyjnym obiektywem, w którym ostrość ustawiana jest na płaszczyźnie równoległej do matrycy, Composer Pro II posiada konstrukcję z przegubem kulowym, która pozwala na pochylenie obiektywu aż o 15° w dowolnym kierunku. Ulepszona w porównaniu z poprzednikiem konstrukcja jest solidniejsza i pozwala na bardziej precyzyjne operowanie funkcją pochyłu.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Umiejscowienie pierścieni ostrości oraz przysłony jest w każdym z obiektywów serii Jupiter takie samo względem bagnetu, co ułatwia pracę, gdy zmieniamy obiektywy.
Po sukcesie obiektywów anamorficznych marka Sirui wprowadza serię Jupiter dedykowaną filmowcom. To co wyróżnia te obiektywy na tle innych producentów to bardzo jasna przysłona oraz funkcja Makro. Dodatkowo znakomita ostrość - obiektywy są zdolne odwzorować rozdzielczość nawet 8K, przy czym nie tracą nic z tzw. Film Look-u. Pierwszy obiektyw filmowy typu zoom jest parafokalny, co oznacza, że utrzymuje ostrość w danym punkcie podczas zmiany ogniskowej.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.