Używany sprzęt Sprzedaj, kup lub zostaw w rozliczeniu

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

ID: 29122

panasonic

> Dobierz obiektyw Panasonic w promocyjnej cenie!

cena 6995 zł
najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7199 zł
Raty 0%!30 x 233,17 zł


Foto-Plus ekspert
kontakt z opiekunem produktu
zapytaj o produkt lub cenę
Wersje i konfiguracje produktu
Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5 (body)
4799 zł
dostępny od ręki
Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D
5799 zł
dostępny od ręki
Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5 + 20-60mm f/3.5-5.6
5789 zł
dostępny od ręki
Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN
6995 zł
dostępny od ręki
Zalecane akcesoria

Panasonic Lumix S5D + obiektyw Lumix S 18-40mm f/4.5-6.3

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

 Aparat bezlusterkowy Lumix S5D zapewnia doskonałą jakość obrazu w przypadku zdjęć i filmów w całym zakresie czułości, a ponadto ma ergonomiczny korpus spełniający wymagania twórców treści, którzy oczekują wysokiej jakości.

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Czujnik  o rozdzielczości 24,2 Mpix z technologią Dual Native ISO

Matryca CMOS o rozdzielczości 24,2 megapiksela zapewnia rejestrowanie obrazów i filmów z wysoką czułością i doskonałą jakością. Technologia Dual Native ISO* dodatkowo zwiększa jakość obrazu wideo.

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Hybrydowa kompaktowa obudowa

Ten hybrydowy, bezlusterkowy aparat oferuje pełnoklatkowy przetwornik obrazu, nagrywanie filmów w 10-bitowej jakości 4K 60p/50p, ponad 14 stopni trybu V-Log i nie tylko — a to wszystko w niesamowicie kompaktowej i lekkiej obudowie.

 

Lumix S5D oferuje obsługę zewnętrznego modułu AF

  Po sparowaniu S5D np z modułem DJI LiDAR Range Finder i gimbalem DJI RS 3 Pro, informacje o pomiarze odległości będą przesyłane bezpośrednio do aparatu przez USB. Dodatkowo, aparat sam steruje ostrością, dzięki czemu nie jest potrzebny silnik ustawienia ostrości, co przy jego niewielkim rozmiarze ułatwia obsługę i zapewnia większą swobodę w nagrywaniu. Ponadto nie ma potrzeby kalibracji obiektywu, co oszczędza czas konfiguracji. Dzięki wysokiej prędkości systemu LiDAR posiadającego 43 200 punktów pomiaru w odległości do 14 metrów, możliwy jest szybki AF, co sprawdza się również w warunkach bardzo słabego oświetlenia.

 

Kliknij i zobacz jak prezentuje się Lumix S5D

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Różne tryby nagrywania

Odpowiadając na szeroki zakres potrzeb, tryby nagrywania obejmują 4K 60p/50p* 4:2:0 10 bitów i C4K/4K 30p/25p 4:2:2 10 bitów — a także 4K 8 bitów bez ograniczeń czasu nagrywania wideo.

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

10-bitowe wewnętrzne nagrywanie w formacie 4:2:2 / Wyjście HDMI

Można wyświetlać 10-bitowy obraz w formacie HDMI 4:2:2, jednocześnie nagrywając go na dysku zewnętrznym/karcie SD*.

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Wyjście danych wideo w formacie RAW

Bezlusterkowiec LUMIX S5D zapewnia maksymalną rozdzielczość 29,97p 5,9K (5888x3312, 16:9), 59,94p 4.1K (4128x2176, 17:9) i 50p 3,5K (3536x2656, 4:3) 12-bitowe dane wideo w formacie RAW za pośrednictwem HDMI zapisywane jako ProRes RAW na monitorze/rejestratorze Atomos Ninja HDR*. Dane Blackmagic RAW można również rejestrować na urządzeniu Video Assist 12G HDR**.

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Nagrywanie w standardach V-Log i V-Gamut z ponad 14-stopniową charakterystyką „VariCam Look”

Preinstalowane V-Log i V-Gamut. Dzięki ponad 14 stopniom zakresu dynamicznego i bogatej palecie barw aparat może rywalizować z profesjonalnymi kamerami filmowymi VariCam.

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

System autofokusa z technologią sztucznej inteligencji

Obejmuje szybki (w przyb. 0,08 sek.**) i precyzyjny autofokus oraz technologię uczenia głębokiego używaną do rozpoznawania ciał, głów, twarzy i oczu ludzi, a także zwierząt.

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Tryb wysokiej rozdzielczości 96 MP w formacie JPEG

Zdjęcia można teraz zapisywać bezpośrednio w formacie JPEG, co pozwala uzyskać obrazy o wysokiej szczegółowości i rozdzielczości odpowiadającej 96 megapikselom, charakterystycznej dla aparatów LUMIX.

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

6,5-punktowa stabilizacja obrazu Dual I.S. 2

Stabilizacja Dual I.S.2 w 5 osiach (stabilizator obrazu) łączy stabilizację Body I.S. oraz system O.I.S.w obiektywie, oferując korekcję o wartości 6,5 punktu.*
* Na podstawie normy CIPA [odchylenie w pionie/poziomie: odległość ustawiania ostrości f=200 mm dla obiektywu S-E70200].

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Odporność na pył i zachlapanie

Wytrzymała obudowa jest odporna na kurz i zachlapania w modelu s5d, dzięki uszczelnieniom i zabezpieczeniom szwów, przycisków i innych części funkcjonalnych.
* Funkcja odporności na zachlapanie jest dostępna w połączeniu z obiektywami, które zostały specjalnie zaprojektowane do jej obsługi. Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S5D + 18-40mm f/4.5-6.3 DC-S5DN

Cyfrowe możliwości i niewielkie gabaryty

Aparat posiada niewielkie wymiary 97.1mm x 132.6mm x 81.9mm przy wadze 714g. W tak niewielkiej konstrukcji znajdziemy ogrom możliwości cyfrowych takich jak wykonywanie zdjęć i nagrywanie filmów w wysokiej rozdzielczości, szybki system AF z technologią głębokiego uczenia do rozpoznawania ludzi i zwierząt, 10-bitowy tryb 4K 60p 4:2:0, 10-bitowy tryb C4K/4K 30p/25p 4:2:2 i 8-bitowy tryb 4K bez ograniczeń czasu nagrywania wideo, ponad 14-stopniowa charakterystyka V-Log/V-Gamut. oraz technologię Dual Native ISO.  

 

Panasonic Lumix jest to aparat który warto wybrać

Pamiętaj, że różne modele aparatów powstały by spełnić różne potrzeby, dlatego jeżeli chcesz porównać inne modele z serii Panasonic Lumix S to poniżej znajdziesz odnośniki do kart produktowych wybranych modeli:  Lumix S5 II ,  lumix s5 20-60 ,  Panasonic S5 ,  Lumix S5IIX , Lumix S9 .

 

Panasonic Lumix S5D + 18-40 cena: 6995 zł

dostępny od ręki
Pamięci i czytniki
Zasilanie
Obiektywy
Adaptery, konwertery, pierścienie
Torby, plecaki, pokrowce
Statywy i stabilizatory
Akcesoria audio
Akcesoria czyszczące

Przetwornik obrazu

Typ przetwornika
CMOS 
Wielkość przetwornika
Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
Liczba pikseli
24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela

Optyka

Mocowanie obiektywu
L-Mount 
Mnożnik ogniskowej
1x (pełna klatka)

Ustawianie ostrości

Typ i zakres pomiaru
Kontrastowy system AF AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
Punkty pomiaru
b/d 
Tryby pracy AF
AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF

[Tryby AF]
(1) Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę)
(2) Śledzenie
(3) 225-obszarowy
(4) Strefa (pionowa/pozioma)
(5) Strefa (kwadratowa)
(6) Strefa (owalna)
(7) 1-obszarowy+
(8) 1-obszarowy
(9) Pinpoint
(10) Niestandardowy 1, 2, 3

Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
Lampka wspomagania autofokusa
Blokada AF: ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
Post Focus / Focus Stacking

Inne funkcje AF:
AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: do dali, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, priorytet ostrości/migawki, szybki AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, 1-obszarowa prędkość przesuwania AF, ramka ostrości w pętli, punkt początkowy AFC (225-obszarowy), odzyskiwanie ostrości obiektywu, sterowanie pierścieniem ostrości

Ekspozycja

Rodzaje pomiaru światła
1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
Zakres pomiaru od 0 do 18 EV (obiektyw F2.0, równoważne z ISO100)

[Tryby pomiaru światła]
(1) Wielokrotny
(2) Centralnie ważony
(3) Punktowy
(4) Wyróżniony ważony

Kompensacja ekspozycji: ±5EV (±3EV dla filmów) z krokiem 1/3 EV
Blokada AE Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE
Tryby ekspozycji
Tryb ekspozycji Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna
Czasy otwarcia migawki
Tryby migawki: Automatyczna, Mechaniczna, Elektroniczna kurtyna przednia, Elektroniczna, Elektroniczna+NR

Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60
Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60
Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60
Filmy: 1/16 000–1/25
Tryb Creative Video M lub tryb MF: 1/16 000–1/2

Samowyzwalacz 10s, 3 obrazy / 2 s / 10 s
Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
Tryb cichy
Czułość ISO
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa)
Auto / 50 / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400 / 204800 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV)

*Podwójne natywne ISO*
[Normalny]
Natywne ISO: 100, 640
Auto: Auto / 50 / 100–51200 / 102400 / 204800

[V-Log]
Natywne ISO: 640, 4000
Auto: Auto /320 / 640–51200

[HLG]
Natywne ISO: 400, 2500
Auto: Auto / 400–51200 / 102400 / 204800

[Cinelike D2 / Cinelike V2]
Natywne ISO: 200, 1250
Auto: Auto / 100 / 200–51200 / 102400 / 204800
Szybkość robienia zdjęć
*Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia*

[AFS/MF]
(1) H: 7 kl./s
(2) M: 5 kl./s (z funkcją Live View)
(3) L: 2 kl./s (z funkcją Live View)

AFC:
(1) H: 5 kl./s (z funkcją Live View)
(2) M: 5 kl./s (z funkcją Live View)
(3) L: 2 kl./s (z funkcją Live View)

*Przysłona elektroniczna*

[AFS/MF]
(1) H: 7 kl./s
(2) M: 5 kl./s (z funkcją Live View)
(3) L: 2 kl./s (z funkcją Live View)

[AFC]
(1) H: 5 kl./s (z funkcją Live View)
(2) M: 5 kl./s (z funkcją Live View)
(3) L: 2 kl./s (z funkcją Live View)

Liczba nagrywanych obrazów
RAW / RAW+JPEG: ponad 24 zdjęcia
JPEG: Ponad 999 zdjęć (gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)” włożona do gniazda kart 1).

6K PHOTO: 30 kl./s
4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
Informacje EXIF Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF) 
Balans bieli
Tryby balansu bieli:
AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4

Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K 

Zapis obrazu i dźwięku

Rejestracja zdjęć
JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072)
Jakość obrazu: RAW, RAW+Fine, RAW+Standard, Fine, Standard
Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB 

Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych:

[3:2]
(1) 6000x4000 (L)
(2) 4272x2848 (M)
(3) 3024x2016 (S)
(4) 12000x8000 (XL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(5) 8496x5664 (LL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(6) 5184x3456 (6K PHOTO)
(7) 3504x2336 (4K PHOTO)
(8) 5984x4000 (HLG PHOTO, pełna rozdzielczość)
(9) 3232x2160 (HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

[4:3]
(1) 5328x4000 (L)
(2) 3792x2848 (M)
(3) 2688x2016 (S)
(4) 10656x8000 (XL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(5) 7552x5664 (LL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(6) 4992x3744 (6K PHOTO)
(7) 3328x2496 (4K PHOTO)
(8) 5312x3984 (HLG PHOTO, pełna rozdzielczość)
(9) 2880x2160 (HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

[16:9]
(1) 6000x3368 (L)
(2) 4272x2400 (M)
(3) 3024x1704 (S)
(4) 12000x6736 (XL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(5) 8496x4784 (LL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(6) 3840x2160 (4K PHOTO)
(7) 5888x3312 (HLG PHOTO, pełna rozdzielczość)
(8) 3840x2160 (HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

[1:1]
(1) 4000x4000 (L)
(2) 2848x2848 (M)
(3) 2016x2016 (S)
(4) 8000x8000 (XL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(5) 5664x5664 (LL) (tryb wysokiej rozdzielczości)
(6) 2880x2880 (4K PHOTO)
(7) 4000x4000 (HLG PHOTO, pełna rozdzielczość)
(8) 2144x2144 (HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

[65:24]
(1) 6000x2208(L)

[2:1]
(1) 6000x3000(L)

Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35mm:

[3:2]
(1) 3984x2656 (L)
(2) 2880x1920 (M)
(3) 2064x1376 (S)
(4) 3504x2336 (4K PHOTO)

[4:3]
(1) 3536x2656 (L)
(2) 2560x1920 (M)
(3) 1840x1376 (S)
(4) 3328x2496 (4K PHOTO)

[16:9]
(1) 3984x2240 (L)
(2) 2880x1624 (M)
(3) 1920x1080 (S)
(4) 3840x2160 (4K PHOTO)

[1:1]
(1) 2656x2656 (L)
(2) 1920x1920 (M)
(3) 1376x1376 (S)
(4) 2880x2880 (4K PHOTO)

Nagrywanie 6K PHOTO/4K PHOTO:
(1) 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.))
(2) 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.))
Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)

- 6K PHOTO/4K PHOTO to funkcja służąca do szybkiego wykonywania zdjęć seryjnych, która umożliwia wykonywanie zdjęć z materiału wideo w formacie 4:3 lub 3:2 i rozdzielczości około 18 Mpix dla 6K PHOTO lub około 8 Mpix dla 4K PHOTO.
- Nagrywanie w trybie [6K PHOTO] [4K PHOTO] zostanie zatrzymane, gdy ciągły czas nagrania przekroczy 15 minut.
Rejestracja filmów
MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów)
MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
Przełączanie NTSC / PAL Tak (NTSC (59,94 Hz) / PAL(50,00 Hz))

Poziom luminancji 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255

10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
Monitor przebiegu
Wyświetlacz LUT: LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI)

Kod czasowy
Zliczanie: możliwość wyboru między metodą Rec Run a metodą Free Run,
Tryb kodu czasowego: możliwość wyboru między trybem Drop Frame a trybem Non-Drop Frame (przy wybranym ustawieniu NTSC (59,94 Hz).
Funkcja Knee Control

*MOV*
[NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy]
(1) [4K] 3840x2160 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(2) [4K] 3840x2160 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(3) [FHD] 1920x1080 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(4) [FHD] 1920x1080 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(5) [FHD] 1920x1080 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.

[NTSC (59,94 Hz) APS-C, piksel po pikselu]
(1) [4K] 3840x2160 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(2) [4K] 3840x2160 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
(3) [4K] 3840x2160 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(4) [4K] 3840x2160 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(5) [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(6) [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(7) [FHD] 1920x1080 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(8) [FHD] 1920x1080 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(9) [FHD] 1920x1080 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.

[PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy]
(1) [4K] 3840x2160 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(2) [FHD] 1920x1080 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(3) [FHD] 1920x1080 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.

[PAL (50,00 Hz) APS-C, piksel po pikselu]
(1) [4K] 3840x2160 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(2) [4K] 3840x2160 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
(3) [4K] 3840x2160 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(4) [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(5) [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8-bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
(6) [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(7) [FHD] 1920x1080 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.
(8) [FHD] 1920x1080 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) Możliwość wyboru HLG.

Po darmowej aktualizacji format MOV otrzymuje również nagrywanie w rozdzielczości C4K (4096x2160 pikseli):
(1) C4K60p/50p, 4:2:0 8bit LongGOP, 150Mbps, LPCM
(2) C4K30p/25p/24p, 4:2:2 10bit LongGOP, 150Mbps, LPCM
(3) C4K30p/25p/24p, 4:2:0 8bit LongGOP, 100Mbps, LPCM

*MP4*

[NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy]
(1) [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
(2) [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
(3) [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(4) [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(5) [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(6) [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(7) [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

[NTSC (59,94 Hz) APS-C, piksel po pikselu]
(1) [4K] 3840x2160 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
(2) [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
(3) [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
(4) [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(5) [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(6) [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(7) [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(8) [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

[PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy]
[4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
[FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
[FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

[PAL (50,00 Hz) APS-C, piksel po pikselu]
(1) [4K] 3840x2160 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
(2) [4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) Możliwość wyboru HLG.
(3) [4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(4) [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(5) [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

*SLOW & QUICK*

[NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy, 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60, 100, 120, 150, 180 kl./s]
(1) [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(2)[FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(3) [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

Kąt widzenia zawęża się w przypadku wybrania szybkości klatek wynoszącej 180. Tryb AF przełącza się na MF po ustawieniu szybkości klatek na 150 kl./s lub więcej.

[NTSC (59,94 Hz) APS-C, piksel po pikselu, 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60 kl./s]
(1) [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(2) [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

[PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy, 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60, 100, 120, 150, 180 kl./s]
(1) [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
(2) [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

Kąt widzenia zawęża się w przypadku wybrania szybkości klatek wynoszącej 180. Tryb AF przełącza się na MF po ustawieniu szybkości klatek na 150 kl./s lub więcej.

[PAL (50,00 Hz) APS-C, piksel po pikselu, 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60 kl./s]
(1) [4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
Rejestracja dźwięku
2 kanały
LPCM / AAC / Dolby Audio  

Podgląd obrazu

Wizjer
Wizjer OLED Live View Finder
Około 2.36 mln punktów
Pole widzenia ok. 100%
Powiększenie ok. 0.74x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
Odsunięcie źrenicy koło 20mm
Regulacja dioptrii po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +4,0 (dpt)
Prędkość wyświetlacza 120 kl./s lub 60 kl./s
Opóźnienie wyświetlania ok. 0.005s
Czujnik oczu
Wyświetlacz LCD
Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
O swobodnie ustawianym kącie, 7.5 cm (3"), proporcje 3:2
Około 1.84 mln punktów
Pole widzenia około 100%

Złącza

Stopka na akcesoria
Gorąca stopka 
Gniazdo mikrofonowe
3.5mm
Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power), MIC, LINE.

Tryby: Stereo, Obiektyw Auto, Kierunkowy, Super kierunkowy, Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno).
Gniazdo słuchawkowe
3.5mm  
Gniazdo HDMI
microHDMI typ D
VIERA Link, Audio: Stereo
NTSC (59,94 Hz): Auto / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p
PAL (50,00 Hz): Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p

[Przesyłanie sygnału do zewnętrznego monitora]
(1) Jeżeli wybrano tryb inny niż [4K/60p]/[4K/50p] dla opcji [Picture Quality]: 4:2:2 10 bitów, 4:2:2 8 bitów, 4:2:0 8 bitów
(2) Jeżeli wybrano tryb [4K/60p]/[4K/50p] dla opcji [Rec Quality]: 4:2:2 10 bitów, 4:2:0 8 bitów

Po darmowej aktualizacji oprogramowania możemy również skorzystać z trybu 12-bit RAW w rozdzielczościach 5.9K, 4K, Anamorphic (4:3) 3.5K.

Apple ProRes RAW może zostać nagrany na Atomos NINJA V.

Po wybraniu trybu 4:2:2 10 bitów nie można zapisywać filmów ani zdjęć na karcie pamięci w aparacie.

Wyświetlacz: ON / OFF (możliwość wyboru)
HLG View Assist (HDMI): AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ. (możliwość wyboru)
Wejście zdalnego sterowania
2.5mm
Gniazdo USB
SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji



Odtwarzanie microHDMI typ D / VIERA Link, Audio: Stereo
NTSC (59,94 Hz): Auto / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p
PAL (50,00 Hz): Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p
Wejście zdalnego sterowania φ2,5 mm
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE.
Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno).
Wyjście słuchawek φ3,5 mm
Mikrofon Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
Mikrofon XLR Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
Głośnik Monofoniczny
Gniazdo na kartę SD Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC, karta pamięci SDXC
Gniazdo 1: Zgodność ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
Gniazdo 2: Zgodność ze standardem UHS-I UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC.
Gniazdo kart pamięci
Karta pamięci SD, SDHC, SDXC
Gniazdo 1: Zgodność ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
Gniazdo 2: Zgodność ze standardem UHS-I UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC.
Inne funkcjonalności
Zgodność z urządzeniami:

Przenośny monitor nagrywający ATOMOS HDMI „Ninja V+”
Odwiedź witrynę internetową ATOMOS, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V.
Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu urządzenia ATOMOS Ninja V jest wymagane oprogramowanie obsługujące format ProRes RAW. Zastosuj tabelę LUT (tabelę odwzorowań) dostępną w poniższej witrynie pomocy technicznej klienta, aby nadać tę samą gradację kolorów, co tryby V-Log/V-Gamut
https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/lut/s1h_raw_lut/
* W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.

Blackmagic Video Assist 5 cali 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7 cali 12G HDR
* Informacje na temat odpowiedniej wersji firmware Blackmagic Video Assist 12G HDR można znaleźć na stronie internetowej Blackmagic Design.
*Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane rozwiązanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. Rozwiązanie DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów, w których są używane dane Blackmagic RAW o rozdzielczości przewyższającej 3840x2160.
*・W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.
Stabilizacja obrazu
Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 5.0 punktu)
Dual I.S. (6.5 punktu, zgodność z Dual I.S. 2)
Łączność bezprzewodowa
Wi-Fi 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac)

Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))
Współpraca z lampą błyskową
Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)

Tryb lampy błyskowej:
Auto / auto/redukcja czerwonych oczu / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie

Synchronizacja lampy błyskowej Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę

Regulacja mocy lampy błyskowej ±3 EV z krokiem 1/3 EV

Prędkość synchronizacji poniżej 1/250s (liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250s) Tylko po ustawieniu trybu M lub S)

Sterowanie bezprzewodowe w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.

Zasilanie

Akumulator, zasilacz
Akumulator litowo-jonowy BLK22 (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie)
Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB
Czas pracy
Czas działania baterii (standard CIPA):
Około 440 zdjęć (wyświetlacz tylny)
470 zdjęć (wizjer LVF)
1500 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii)

*Czas ciągłego nagrywania (filmy)*

MP4 [4K/60p]:
(1) 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF)
(2) 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny)

MOV [4K/60p/4:2:0 10 bitów/LongGOP]
(1) 100 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF)
(2) 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny)

*Faktyczny czas nagrywania (filmy)*

MP4 [4K/60p]:
(1) 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF)
(2) 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny)

MOV [4K/60p/4:2:0 10 bitów/LongGOP]
(1) 50 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF)
(2) 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny)

Parametry fizyczne

Wymiary
132.6 x 97.1 x 81.9 mm (bez elementów wystających)
Waga
Około 714g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus)
Około 630g (tylko korpus)
  • Hybrydowa kompaktowa obudowa
  • Czujnik CMOS o rozdzielczości 24,2 megapiksela z technologią Dual Native ISO
  • Różne tryby nagrywania - C4K/4K 30p/25p 4:2:2 10 bitów — a także 4K 8 bitów bez ograniczeń czasu nagrywania wideo.
  • 10-bitowe wewnętrzne nagrywanie w formacie 4:2:2 / Wyjście HDMI
  • Nagrywanie w standardach V-Log i V-Gamut z ponad 14-stopniową charakterystyką „VariCam Look”

Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

Brak opinii. Dodaj pierwszą opinię!

Masz pytania odnośnie do tego produktu?