Używany sprzęt • Sprzedaj, kup lub zostaw w rozliczeniu
ALPHA1 wyróżnia się nowo zaprojektowanym pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu CMOS Exmor RS BSI 50,1 MP oraz procesorem BIONZ XR. Połączenie wydajnej konstrukcji ponad 50Mpix matrycy ze zoptymalizowanym przetwarzaniem sprawia, że A1 może rejestrować zdjęcia z szybkością nawet 30 kl./s a jednocześnie oferuje wszechstronną czułość do ISO 102400 przy fotografowaniu w trudnych warunkach oświetleniowych. Wbudowana 5-osiowa stabilizacja SteadyShot INSIDE pozwala na filmowanie również "z ręki" a zapis 8K odbywa się z nadpróbkowaniem 8,6K, co zapewnia imponującą ostrość i realizm.
Nowo opracowany pełnoklatkowy przetwornik obrazu Ex mor RS o rozdzielczości 50,1 megapiksela ma konstrukcję stosowaną w technologii BSI z wbudowaną pamięcią, która zachowuję wysoką jakość obrazu, rozszerzalną czułość ISO do 102400 oraz szeroki, bo 15-stopniowy zakres dynamiczny, jednocześnie umożliwiając szybkie fotografowanie i 30 kl./s – detection AF. Rozdzielczość 50,1 MP jest korzystna nie tylko dla fotografów, ale oferuję również pełnoklatkowe nad próbkowanie 8,6K dla nagrywania wideo 8K.
Zmodernizowany silnik BIONZ XR w znacznym stopniu korzysta z możliwości przetwarzania obrazu w całym systemie aparatu, w tym do 8x szybszego przetwarzania, znacznie zmniejszonego efektu typu rolling-shutter, płynniejszego interfejsu i szybkości zarządzania plikami. Nagrywanie z prędkością do 30 kl./s i zaktualizowana migawka Wydajna konstrukcja i przetwarzanie czujnika, szybkie fotografowanie z prędkością do 30 kl./s przy pełnej rozdzielczości 50,1 MP, z pełnymi funkcjami AF i AE, podczas pracy z elektroniczną migawką. Podczas pracy z mechaniczną migawką, prędkości są nadal utrzymywane na wysokim poziomie, aż 10 FPS. Ponadto duża pamięć buforowa daje możliwość nagranie do 155 skompresowanych klatek RAW lub 165 plików JPEG w jednej serii przy 30 FPS. Odpowiedni do szybkich zdjęć seryjnych jest brak zaciemnienia wizjera, który wykorzystuję częstotliwość odświeżania 240 kl./s, aby zapewnić płynne oglądanie na poziomie oczu. Zaktualizowana elektroniczna migawka zapewnia cichą, wolną od wibracji wydajność, a także obsługuję fotografowanie z funkcją przeciwdziałania migotaniu przy oświetleniu świetlówkami, diodami LED lub innymi rodzajami sztucznego światła podatnego na migotanie, nawet podczas fotografowania z prędkością 30 kl./s przy 120 kl./s AF. Dzięki szybszym czasom odczytu, synchronizacja błysku migawki elektronicznej jest możliwa do 1/200 sęk. Jeszcze szybsze czasy synchronizacji z lampą błyskową są dostępne również w przypadku korzystania, że zaktualizowanej mechanicznej migawki, która może synchronizować się z prędkością 1/400 sekundy w trybie pełnoklatkowym lub 1/500 sekundy w przypadku formatu APS-C.
Zaawansowane śledzenie obiektu i AF w czasie rzeczywistym z wykrywaniem ludzi, zwierząt, a nawet z dedykowanym trybem wykrywania ptaków. A1 jest silnym rywalem również w segmencie wideo, oferując rozdzielczości nagrywania 8K i 4K wraz z odczytem wszystkich pikseli, wewnętrzne 10-bitowe próbkowanie 4: 2: 2 i 16-bitowe wyjście (przez pełnowymiarowe złącze HDMI). Brak limitu nagrywania czasowego. Pozwala na długie ujęcia i znajdzie zastosowanie jako profesjonalna kamera. ALPHA1 zawiera obsługę profili S-Cine tone dla płynnego renderowania odcieni skóry wraz z dobrze kontrolowanymi rozświetleniami i delikatnymi kolorami.
Konstrukcja migawki aparatu została również zmieniona i oferuję teraz pełnoklatkową synchronizację błysku do 1/400 s, a synchronizacja błysku do 1/200 s jest obsługiwana nawet podczas pracy z cichą elektroniczną migawką. Z tyłu aparatu znajduję się odchylany ekran dotykowy LCD o przekątnej 3,0 cala, a łączność Bluetooth i Wi-Fi z obsługą 2x2 MIMO zapewniają bezprzewodowe zdalne sterowanie i możliwość przesyłania plików. Ponadto model A1 zawiera dwa gniazda na karty pamięci, z których oba obsługują pracę z kartami pamięci Cwexpress typu, A lub SD UHS-II.
Możliwe jest nagrywanie wideo w rozdzielczości UHD 8K 30p XAVC HS z nad próbkowaniem 8,6K, co zapewnia imponującą ostrość i realizm. To nagrywanie w wysokiej rozdzielczości jest również korzystne w procesie postprodukcji 4K, a pliki proxy o niskiej przepływności w rozdzielczości HD mogą być jednocześnie nagrywane z materiałem 8K, co ułatwia odtwarzanie. Nagrywanie w rozdzielczości do UHD 4K jest możliwe przy szybkości klatek do 120p, przy użyciu pełnego odczytu pikseli bez łączenia w grupy. Wewnętrzne 10-bitowe próbkowanie 4: 2: 2 jest również możliwe we wszystkich trybach nagrywania, a jeśli nagrywasz zewnętrznie możesz skorzystać z pełnowymiarowego portu HDMI A, 16-bitowe czyste wyjście HDMI jest również możliwe, aby uzyskać jeszcze lepszą reprodukcję tonalną i elastyczność w postprodukcji. Takie rozwiązania na pewno zadowolą nawet najbardziej wymagających filmowców.
A1 wykorzystuję parę kodeków dopasowanych do różnych przepływów pracy: XAVC HS, który wykorzystuję kodowanie HERC / H. 265, aby zachować więcej szczegółów przy mniejszych przepływnościach, oraz XAVC SI, który jest kodekiem wewnątrz ramkowym zapewniającym stałą wydajność i jakość przy przepływnościach do 600 Mb / s. Nagrywanie z dużą szybkością 120 kl./s. Nagrywanie filmów w zwolnionym tempie 4x i 5x z prędkością odtwarzania ustawioną na 30p lub 24p. Brak limitu czasu nagrywania pozwala na nieograniczoną długość klipów, a fizyczna konstrukcja aparatu ma ulepszoną strukturę rozpraszającą ciepło, aby zapewnić dłuższy możliwy czas nagrywania; dłużej, niż 30 minut dla filmów 8K 30p lub 4K 60p albo nagrań wykonanych w 10-bitowym 4: 2: 0. S-Cine tone może służyć do zapewniania wyraźnych kolorów i zdrowo wyglądającego renderowania odcieni skóry, które pasują do kamer FX9 i FX6, i są oparte na technologii profesjonalnych kamer Cinema Line, takich jak VENICE. Ten profil kolorów zapewnia naturalne odcienie pośrednie, delikatne kolory i szczególnie dobrze kontrolowane światła. Dzięki rozbudowanym, dostosowywanym kolorom i kontrolkom gamma, możesz dostosować gamma, poziom czerni, poziom koloru i więcej. Ponadto użytkownicy mogą korzystać z tej samej krzywej gamma S-Log2, którą można znaleźć w wysokiej klasy kamerach Sony Cinema, która ściska do 1300% większy zakres dynamiki w sygnale wideo niż tradycyjny REC709, aby zwiększyć elastyczność w postprodukcji. Dostępna jest również obsługa CHUG (Hybrid Log-Gamma), wraz z przestrzenią kolorów BT. 2020, do nagrywania w szerokiej gamie kolorów, a oprócz S-Log2, S-Log3 jest również dostępny do tworzenia 15 + – stopniowego zakresu dynamicznego ze zwiększoną kontrolą gradacji w obszarach cieni do średnich tonów obrazu.
Szybki hybrydowy system AF Obejmujący 92% obszaru obrazu, system Fast Hybrid AF obejmuje 759 punktów wykrywania fazy wraz z 425 obszarami wykrywania kontrastu w celu szybkiego i precyzyjnego ustawiania ostrości w różnych warunkach oświetleniowych z czułością do -6 EV. Ten system ogniskowania jest dostępny do użytku we wszystkich trybach nagrywania, przynosząc korzyści zarówno w zastosowaniach wideo, jak i fotograficznych. Szybkie blokowanie obiektów dzięki śledzeniu w czasie rzeczywistym do śledzenia poruszających się obiektów w oparciu o sztuczną inteligencję lub śledzeniu dotykiem w celu ręcznego wyboru obiektu. Eye AF w czasie rzeczywistym, odpowiedni zarówno dla ludzi, jak i zwierząt, zapewnia również krytyczną ostrość podczas wykonywania portretów. Dedykowany tryb ptaka z funkcją Eye AF w czasie rzeczywistym pozwala wybrać ptaka do śledzenia, a aparat automatycznie wykryje oko ptaka i śledzi je, niezależnie od tego, czy ptak jest w locie, czy nieruchomy. Ten tryb działa nawet wtedy, gdy siedzący ptak wzniesie się do lotu. Pomagając w precyzyjnym dostrojeniu działania systemu ogniskowania, siedmiostopniowa prędkość przejścia AF i pięciostopniowe sterowanie czułością przesunięcia obiektu AF pozwala precyzyjnie określić, jak szybko ostrość przesuwa się z punktu do punktu i jak płynnie zachodzą zmiany ostrości. 5-osiowy stabilizator obrazu SteadyShot INSIDE Ulepszony 5-stopniowy, skuteczny 5-osiowy system stabilizacji obrazu SteadyShot INSIDE kompensuje pięć różnych rodzajów drgań aparatu występujących podczas robienia zdjęć i filmów z ręki i pozwala użytkownikom na bezpieczne używanie dowolnego obiektywu, nawet dostosowanego, do krytycznych zdjęć bez rozmycia z aparatu potrząsnąć. W przypadku długich ogniskowych system dokona korekty nachylenia i odchylenia. Z drugiej strony zdjęcia makro i duże powiększenia skorzystają na włączeniu kompensacji przesunięcia poziomego i pionowego. Wszystkie style strzelania zostaną wykorzystane z kompensacji przechyłu. Wszystkie 5 osi stabilizacji będzie działać przez cały czas, nawet w przypadku użycia z obiektywami i adapterami innych firm lub obiektywami z wbudowaną stabilizacją optyczną. Dodatkowo, specjalnie dla wideo, dostępny jest również tryb Active IS, który dodaje jeszcze bardziej precyzyjne metody stabilizacji, aby uzyskać jeszcze płynniejszy materiał prosto z kamery.
Ten wyjątkowy tryb komponowania pozwala osiągnięcie jeszcze większej rozdzielczości niż zapewnia czujnik 50,1 MP. Działając w połączeniu ze stabilizacją obrazu z przesunięciem czujnika, tryb przesuwa czujnik podczas wykonywania 16 kolejnych ekspozycji w celu uzyskania około 199 Mpix informacji dla większej dokładności kolorów i większej szczegółowości niż jest to możliwe przy pojedynczej ekspozycji. Pliki te można następnie scalić ze sobą podczas postprodukcji za pomocą pakietu oprogramowania Sony Imaging.
Zapewnia wyjątkowo jasny, wyraźny i szczegółowy obraz na poziomie oczu. Ten wizjer ma dedykowane ustawienie 240 fps High Quality + zapewniające płynne renderowanie ruchu, a fizyczna konstrukcja celownika ma długi 25 mm punkt widzenia, 41 ° pole widzenia i posiada powłokę fluorową na najbardziej zewnętrznym elemencie wizjera, aby ułatwić czyszczenie.
Ten ekran LCD jest również ekranem dotykowym, zapewniającym intuicyjne sterowanie fotografowaniem i nawigację po menu.
Pierwszym aparatem z możliwością stosowania kart typu CFexpress typu A był model A7 SIII, dzięki takiemu rozwiązaniu mamy możliwość zapisu nawet z prędkością 700MB/s i to bezpośrednio na kartę Dzięki czemu zapis np. 4K w 120 klatkach już nie stanowił problemu. Konstrukcja z dwoma gniazdami, elastyczne zapisywanie i obsługę plików może być skonfigurowana do partycjonowania typów plików lub może być używana do nagrywania z przepełnieniem. Ponadto oba gniazda na karty są przystosowane do obsługi kart pamięci UHS-II w celu uzyskania szybszego transferu.
Jest bardziej intuicyjna i uzupełnia różne przepływy pracy i wybory ustawień nagrywania filmów i robienia zdjęć. System menu działa również w połączeniu z konstrukcją ekranu dotykowego tylnego wyświetlacza LCD.
Ulepszono również mocowanie obiektywu, aby lepiej wspierało ciężkie soczewki, a sztywność uchwytu została poprawiona, aby zapewnić wygodniejsze trzymanie dłoni. Szerokie uszczelnienie przed warunkami atmosferycznymi, w tym ulepszone uszczelnienie wokół pokrywy akumulatora, osłony zacisków i połączeń podwozia, zostało zastosowane w celu ochrony przed kurzem i wilgocią, zapewniając niezawodną pracę w trudnych warunkach pogodowych.
Zapewnia około 430 zdjęć / 90 minut nagrywania na jednym ładowaniu przy korzystaniu z wizjera lub 530 zdjęć / 95 minut nagrywania na jednym ładowaniu przy korzystaniu z tylnego wyświetlacza LCD.
Zapewnia bardziej niezawodne połączenie podczas pracy z zewnętrznymi rejestratorami. Oprócz portu micro-USB dodano port USB 3.2 Gen 1 Type C, aby zapewnić szybszą i bardziej niezawodną obsługę tetheringu. Połączenie USB typu C ułatwia ładowanie lub zasilanie aparatu z głównego źródła zasilania, gdy jest podłączony. Terminal do synchronizacji z komputerem do przewodowej synchronizacji lampy błyskowej z zestawami stroboskopowymi lub bezprzewodowymi pilotami radiowymi. Porty słuchawek 3,5 mm i mikrofonu zewnętrznego zapewniają większą kontrolę nad nagrywaniem dźwięku.
obsługuje współpracę z opcjonalnym mikrofonem typu Shotgun ECM-B1M lub zestawem adaptera XLR-K3M XLR, które zapewniają ulepszony, czysty dźwięk nagrywania, przesyłając cyfrowy sygnał audio do aparatu, w przeciwieństwie do sygnału analogowego. Wbudowane Wi-Fi zapewnia zdalne sterowanie aparatem i natychmiastowe udostępnianie zdjęć do urządzeń mobilnych w celu bezpośredniego udostępniania online, a obsługa pasm 2,4 i 5 GHz umożliwiając również bezprzewodowe fotografowanie na uwięzi. Łączność zapewnia również zdalne sterowanie kamerą Port USB typu C można sparować z opcjonalnym przewodowym adapterem sieci LAN Ethernet, aby zapewnić łączność 1000 BASE-T, przewodowe zdalne fotografowanie lub przesyłanie FTP.
Natychmiastowe udostępnianie zdjęć urządzeniom mobilnym w celu bezpośredniego udostępniania w Internecie, a obsługa pasm 2,4 i 5,0 GHz, bezprzewodowe fotografowanie na uwięzi. Ponadto pasmo 5,0 GHz obsługuje technologię 2x2 MIMO dla szybkiej komunikacji, a podwójne anteny zapewniają niezawodne połączenie. NFC (Near Field Communication) pozwala jednoprzyciskowe połączenie aparatu z kompatybilnymi urządzeniami mobilnymi; nie jest wymagana żadna skomplikowana konfiguracja. Po podłączeniu połączone urządzenie mobilne może również wyświetlać obraz w trybie podglądu na żywo na ekranie i zdalnie sterować migawką aparatu. Łączność Bluetooth umożliwia zbieranie danych o lokalizacji. Port Ethernet oferuje prędkości do 1000BASE-T do szybkiego udostępniania przewodowej sieci LAN i zdalnej obsługi. Podczas pracy przez przewodową sieć LAN, aplikacja Remote Camera Tool 2.1 została teraz ulepszona w celu zmniejszenia opóźnienia w wydaniu i opóźnienia podglądu na żywo, a także obsługi zdalnego formatowania karty SD, przełączania serwera FTP i zmian w miejscu docelowym przechowywania zdjęć. Przesyłanie przez przewodową lub bezprzewodową sieć LAN może również występować w tle, podczas kontynuowania nagrywania. Aplikacja Imaging Edge Remote na komputery stacjonarne obsługuje zdalne fotografowanie z komputera za pośrednictwem połączenia Wi-Fi lub za pośrednictwem przewodowego portu USB Type-C. Zaktualizowana kontrola transferu danych pozwala również przesyłanie plików z karty SD przez Wi-Fi za pomocą aplikacji Imaging Edge Mobile, nawet gdy aparat jest wyłączony. Dodatkowa aplikacja Transfer & Tagging może wysyłać parametry ustawień FTP z urządzenia mobilnego do aparatu, oferuje automatyczne przesyłanie danych na serwer FTP z dołączonymi metadanymi i może wykonywać automatyczną konwersję głosu na tekst.
Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.
Masz pytania odnośnie do tego produktu?