Prawdziwe raty 0% na wszystkie produkty

Bezlusterkowiec Nikon ZR + RABAT 650 zł na akcesoria na start!

ID: 37073

nikon
cena 9999 zł
Raty 0%!20 x 499,95 zł


Foto-Plus ekspert
kontakt z opiekunem produktu
zapytaj o produkt lub cenę
Zalecane akcesoria

Bezlusterkowiec Nikon ZR

 

Nagrywanie w rozdzielczości do 6K/60p na kartę w kamerze

elastyczna regulacja klatkażu i rozdzielczości. Od kinowego 24p po 240p do ujęć w bardzo zwolnionym tempie. Od ekstremalnie szczegółowego 6K po wyraźny obraz i kompaktowe rozmiary plików w rozdzielczości 1080p.
Pełnoklatkowa częściowo stakowana matryca

szeroki zakres dynamiki i duże prędkości odczytu, które skutecznie minimalizują dystorsję „rolling shutter”.
Słynna wiedza o kolorze RED

wyjątkowy kodek R3D NE firmy RED zapewnia ogromną swobodę podczas postprodukcji i umożliwia dopasowanie wyglądu materiałów rejestrowanych kamerą ZR do filmów nagranych systemem kamer RED.
Duży, jasny, 4-calowy monitor dotykowy

zapewnia odwzorowanie gamy kolorów DCI-P3 i w formacie wyświetlania 16:10. Do sterowania wystarczą delikatne i ciche dotknięcia ekranu. Do kamery można wczytać nawet 10 tabel LUT 3D, aby podczas filmowania kontrolować kolorystykę na monitorze.
Dwie natywne czułości ISO 800/6400

podczas filmowania z użyciem krzywej logarytmicznej Log3G10. Szeroki zakres dynamiki wynoszący ponad 15 stopni jest zachowywany przy obu natywnych wartościach czułości ISO.
Nagrywanie kamerą dźwięku w 32-bitowym formacie zmiennoprzecinkowym Float

swobodnie nagrywaj dźwięk wewnętrznymi mikrofonami kamery lub kompatybilnym mikrofonem zewnętrznym i dostosuj poziomy podczas postprodukcji bez obaw o zniekształcenia.
Kinowe tryby wideo i niestandardowe ustawienia RED Picture Control

4 kreatywne tryby wideo w połączeniu z 9 niestandardowymi ustawieniami RED Picture Control, aby uzyskać kinowy wygląd i estetykę bezpośrednio w kamerze.
Szybki, inteligentny autofokus

błyskawicznie działający, dokładny, niezawodny i konfigurowalny. Inteligentne wykrywanie i śledzenie obiektów, niestandardowe szerokie pole AF i wybierane prędkości AF pozwalają uzyskać płynne, powtarzalne ustawianie ostrości.
Wbudowana w kamerę 5-osiowa stabilizacja obrazu

redukcja drgań na matrycy firmy Nikon zapewnia stabilność obrazu.
Kompensacja „oddychania” obiektywu: aby przejścia były bardziej płynne i naturalne.
Długi czas nagrywania

innowacyjna konstrukcja korpusu umożliwia skuteczne i ciche odprowadzanie ciepła.
Lekka, wytrzymała

kamera ZR waży ok. 540 g (sam korpus) i jest w pełni zabezpieczona przed czynnikami atmosferycznymi.
Mocowanie Z zapewniające swobodę wyboru obiektywu

kamera może współpracować z dowolnym obiektywem Nikkor Z, dowolnym obiektywem Nikon F oraz szeroką gamą obiektywów innych firm.
Możliwość rozbudowy

dzięki specjalnym akcesoriom Nikon i marek partnerskich kamera ZR może stać się centralnym elementem rozbudowanego zestawu do filmowania.
Nowy cyfrowy mikrofon typu shotgun ME-D10

kompatybilny z 32-bitowym zmiennoprzecinkowym formatem dźwięku i zapewniający stosunek sygnału do szumu 77 dB, dzięki czemu umożliwia nagrywanie dźwięku wolnego od zniekształceń.

Nikon ZR cena: 9999 zł

przedsprzedaż
Akcesoria filmowe
Zasilanie
Pamięci i czytniki
Sterowanie, piloty oraz wężyki
Inne akcesoria
Obiektywy
Adaptery, konwertery, pierścienie
Oświetlenie
Oprogramowanie
Statywy i stabilizatory
Torby, plecaki, pokrowce
Akcesoria audio

Przetwornik obrazu

Typ przetwornika
CMOS
Wielkość przetwornika
Pełna klatka (35,9 x 23,9 mm)
Liczba pikseli
Efektywna liczba pikseli 24,5 Mpix
Całkowita liczba pikseli 26,79 Mpix

Optyka

Mocowanie obiektywu
Mocowanie Nikon Z
Mnożnik ogniskowej
1x

Ustawianie ostrości

Typ i zakres pomiaru
Zakres pomiaru od –2 do +19 EV (od –4 do +19 EV z AF przy słabym oświetleniu)
Punkty pomiaru
299 pola (detekcja fazowa, w trybie jednopolowego AF)/90-proc. pokrycie kadru w pionie i poziomie.
Tryby pracy AF
Precyzyjny AF, jednopolowy AF i AF z dynamicznym wyborem pola (precyzyjny AF i AF z dynamicznym wyborem pola są dostępne tylko w trybie zdjęć); szerokie pole AF (S); szerokie pole AF (L); automatyczny wybór pola AF

Ekspozycja

Rodzaje pomiaru światła
Pomiar ekspozycji TTL, matrycowy:
(1) Pomiar centralnie ważony: przypisanie 75% wagi pomiaru do koła o średnicy 12 mm na środku kadru; waga pomiaru może być alternatywnie przypisana na podstawie uśrednienia całego kadru.
(2) Pomiar punktowy: pomiar z obszaru o średnicy 4 mm (około 1,5% powierzchni kadru) na środku wybranego pola AF.
(3) Pomiar chroniący jasne obszary przed prześwietleniem.

Zakres pomiaru ekspozycji –4 do +17 EV (ISO 100, obiektyw f/2,0 przy 20°C)
Tryby ekspozycji
Automatyczny; P: automatyka programowa z fleksją programu; S: automatyka z preselekcją czasu; A: automatyka z preselekcją przysłony; M: manualny; U1, U2 i U3: ustawienia użytkownika
Kompensacja ekspozycji od –5 do +5 EV, w krokach co 1/3 lub 1/2 EV, dostępny w trybach P, S, A i M
Czasy otwarcia migawki
Migawka elektroniczna 1/16000–30 s, –900 s (tryb M), czas synchronizacji błysku 1/60 s, czas B, ustawienie T
Czułość ISO
SO 100 do 51200 (do wyboru regulacja w krokach co 1/3 lub 1 EV). Tryb fotografowania [M]: ISO 100–51200; czułość można
zwiększyć o ok. 0,3, 0,7, 1 lub 2 stopnie (do odpowiednika ISO 204800) powyżej wartości ISO 51200. Dostępny automatyczny
Czułość ISO
dobór ISO; można ustawić maksymalną czułość (za wyjątkiem nagrywania w formacie R3D NE). Gdy jako typ nagrywanego
pliku wideo ustawiono R3D NE 12-bitowy (R3D), można wybrać niską natywną czułość ISO (ISO 800) albo wysoką natywną
czułość ISO (ISO 6400). Gdy jako tryb odcieni wybrano HLG: ISO 400–51200. Gdy jako tryb odcieni wybrano N-Log: ISO
800–51200; czułość można zmniejszyć o ok. 0,3, 0,7, 1, 1,3, 1,7 lub 2 stopnie poniżej wartości ISO 800.
Szybkość robienia zdjęć
Maksymalnie 120 kl./s. Seryjne wolne: ok. 1 do 7 kl./s. Seryjne szybkie: ok. 16 kl./s. Seryjne szybkie (rozszerzone): ok. 20 kl./s. Szybkie
rejestrowanie klatek + (C15): ok. 15 kl./s. Szybkie rejestrowanie klatek + (C30): ok. 30 kl./s. Szybkie rejestrowanie klatek + (C60): ok.
60 kl./s. Szybkie rejestrowanie klatek + (C120): ok. 120 kl./s. Maksymalna szybkość rejestrowania zdjęć mierzona z użyciem testów
wewnętrznych.
Balans bieli
Automatyczny (3 rodzaje), automatyczny dla naturalnego oświetlenia, światło słoneczne, pochmurno, cień, światło żarowe, światło jarzeniowe (7 rodzajów), lampa błyskowa, wybór temperatury barwowej (od 2500 do 10 000 K), pomiar manualny (można zapisać maks. 6 wartości), wszystkie tryby (oprócz wyboru temperatury barwowej) z dokładną regulacją

Zapis obrazu i dźwięku

Rejestracja zdjęć
Wielkość obrazu (w pikselach)
Z użyciem obszaru zdjęcia [FX (36 x 24)]:
(L) 6048 x 4032 (24,4 mln)
(M) 4528 x 3024 (13,7 mln)
(S) 3024 x 2016 (6,1 mln)
Z użyciem obszaru zdjęcia [DX (24 x 16)]:
(L) 3984 x 2656 (10,6 mln)
(M) 2976 x 1992 (5,9 mln)
(S) 1984 x 1328 (2,6 mln)
Z użyciem obszaru zdjęcia [1:1 (24 x 24)]:
(L) 4032 x 4032 (16,3 mln)
(M) 3024 x 3024 (9,1 mln)
(S) 2016 x 2016 (4,1 mln)
Z użyciem obszaru zdjęcia [16:9 (36 x 20)]:
(L) 6048 x 3400 (20,6 mln)
(M) 4528 x 2544 (11,5 mln)
(S) 3024 x 1696 (5,1 mln)

Format pliku (jakość zdjęcia)

NEF (RAW): 14-bitowy; do wyboru kompresja bezstratna, wysoka wydajność (wysoka) oraz wysoka wydajność
JPEG: zgodność z podstawowym formatem JPEG; ustawienia kompresji: fine (około 1 : 4), normal (około 1 : 8) i basic (około 1 : 16); dostępne opcje kompresji Priorytet wielkości i Optymalna jakość
HEIF: dostępne ustawienia kompresji: fine (około 1 : 4), normal (około 1 : 8) i basic (około 1 : 16); dostępne opcje kompresji Priorytet wielkości i Optymalna jakość
NEF (RAW)+JPEG: jedno zdjęcie zapisywane jednocześnie w formatach NEF (RAW) i JPEG
NEF (RAW)+HEIF: jedno zdjęcie zapisywane jednocześnie w formatach NEF (RAW) i HEIF
Rejestracja filmów
Format plików wideo /Kompresja wideo: NEV, R3D, MOV, MP4 (H.264/AVC (8-bitowy))
R3D NE (12-bitowy), N-RAW (12-bitowy), Apple ProRes RAW HQ (12-bitowy), Apple ProRes 422 HQ (10-bitowy), H.265/HEVC
(8-bitowy/10-bitowy), H.264/AVC (8-bitowy)
5.4K/60p, 50p, 30p, 25p, 24p; 4K UHD/120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p, 24p; FHD/240p, 200p, 120p, 100p, 60p, 50p, 30p, 25p,
Klatkaż
24p. (RAW) 6K/60p, 50p, 30p, 25p, 24p; 4K (4032×2268)/60p, 50p, 30p, 25p, 24p; 4K (3984×2240)/120p, 100p, 60p, 50p, 30p,
25p, 24p. 6K/60p, 50p i 4K/120p, 100p są dostępne tylko w formatach N-RAW i R3D NE.

Krzywa gamma Zakres dynamiki Log3G10, N-Log, SDR, HLG
Ponad 15 stopni (Log3G10)
Rejestracja dźwięku
Liniowy PCM (48 kHz, 24 bity/32 bity zmiennoprzecinkowy, dla

Podgląd obrazu

Wizjer
brak wizjera
Wyświetlacz LCD
Wyświetlacz o przekątnej 4 cale. Ruchomy, dotykowy wyświetlacz LCD TFT ok. 3 070 00 punktów, o kącie oglądania wynoszącym
Monitor
160°, pokryciu kadru wynoszącym około 100%, z możliwością regulacji balansu kolorów oraz sterowania jasnością metodą ręczną
z wykorzystaniem 15 poziomów

Złącza

Stopka na akcesoria
Gniazdo „gorącej stopki” wg ISO 518 ze stykami synchronizacji i danych oraz blokadą zabezpieczającą
Gniazdo mikrofonowe
Stereofoniczne typu minijack (średnica 3,5 mm; zasilanie po podłączeniu)
Gniazdo słuchawkowe
Stereofoniczne typu minijack (średnica 3,5 mm)
Gniazdo HDMI
Złącze USB SuperSpeed typu C. Złącze HDMI typu D. Oddzielne stereofoniczne wejście/wyjście typu mini-jack (średnica 3,5 mm;
Interfejs zewnętrzny
zasilanie po podłączeniu, obsługa wejścia liniowego). Stopka mocowania akcesoriów cyfrowych. Gniazdo akcesoriów: wbudowane
(może być używane z przewodami zdalnego sterowania MC-DC3 i innymi akcesoriami opcjonalnymi).
Gniazdo SDI
Brak
Gniazdo USB
Złącze typu C (USB SuperSpeed)
Gniazdo kart pamięci
CFexpress (typu B), XQD, microSD (Secure Digital), microSDHC zgodne z UHS-I, microSDXC

Inne funkcjonalności

Stabilizacja obrazu
5-osiowa z przesunięciem matrycy
Łączność bezprzewodowa
Protokoły komunikacyjne:
Specyfikacja Bluetooth – wersja 5.0
Zakres częstotliwości:
Bluetooth: od 2402 do 2480 MHz
Bluetooth Low Energy: od 2402 do 2480 MHz
Maksymalna moc wyjściowa (EIRP):
Bluetooth: -1,7 dBm
Bluetooth Low Energy: -3,2 dBm
Współpraca z lampą błyskową
Czas synchronizacji błysku 1/200s


Sterowanie błyskiem:
TTL: sterowanie lampą w trybie i-TTL; zrównoważony błysk wypełniający i-TTL jest używany z pomiarem matrycowym, centralnym i z pomiarem skoncentrowanym na światłach, standardowy błysk wypełniający i-TTL z pomiarem punktowym

Tryb błysku:
Synchronizacja na przednią kurtynkę migawki, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja na tylną kurtynkę migawki, redukcja efektu czerwonych oczu, redukcja efektu czerwonych oczu przy synchronizacji z długimi czasami ekspozycji, wyłączona

Zasilanie

Akumulator, zasilacz
Zasilacz sieciowy EH-8P (dostępny osobno); wymaga dołączonego kabla USB
Czas pracy
W trybie ekonomicznym z użyciem wizjera : ok 400
W trybie normlanym z użyciem wizjera : ok 340
W trybie ekonomicznym z użycie ekranu LCD: ok 450
W trybie normalnym z użycie ekranu LCD: ok 410
Nagrywanie: ok 100 minut

*podane wartości są jedynie orientacyjnie, na wydajność ma wpływ szereg czynników z temperaturą włącznie.

Zakres dozwolonych temperatur
od 0°C do +40°C

Parametry fizyczne

Wymiary
Około 134 × 80,5 × 49 mm
Waga
Około 630 g z akumulatorem i dwiema kartami pamięci, bez pokrywki bagnetu korpusu i osłonki styków stopki cyfrowej; około
540 g (sam korpus kamery)
  • Aparat cyfrowy Nikon ZR
  • Pokrywka sanek mocujących BS-1 (zamocowana do aparatu)
  • pokrywka bagnetu korpusu BF-N1
  • akumulator jonowo-litowy EN-EL15c z osłoną styków
  • pasek AN-DC26
  • kabel USB UC-E25
  • Pierwsza kamera filmowa/vlogowa stworzona w kooperacji z firmą RED
  • Zapis w formacie REDCODE RAW R3D
  • Pełnoklatkowa matryca CMOS o rozdzielczości 24,5 Mpix
  • Zapis w formacie ProRes RAW/HQ, H.265/H.264
  • zapis Audio 32-Bit Float Audio, Dual-Base ISO
  • Bardzo jasny uchylany i składany ekran 4" calowy DCI-P3
  • Wbudowane profile 3D LUT
  • Wbudowany mikrofon
  • 15 poziomów zakresu dynamicznego
  • 1 karta CFexpress lub karta XQD i 1 microSD
  • 5-osiowy system stabilizacji matrycy (skuteczność 7,5 EV)
  • Bardzo szeroki zakres efektywnej czułości ISO 100-64000
  • Wykonywanie zdjęć z prędkością 20 kl./s w formacie RAW
  • Uszczelniony, kompaktowy korpus odporny na kurz i zachlapania
  • Możliwość wykorzystania szerokiej gamy doskonałych obiektywów Nikkor F dzięki opcjonalnemu adapterowi Nikon FTZ

Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

Brak opinii. Dodaj pierwszą opinię!

Masz pytania odnośnie do tego produktu?