BLACK FRIDAY 2022 SPRAWDŹ! prawdziwe raty 0%

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

ID: 20452

panasonic
Produkt wycofany.

Skontaktuj się z nami w sprawie alternatywnych produktów

Foto-Plus ekspert
kontakt z opiekunem produktu
negocjuj cenę
Zalecane akcesoria

Aparat cyfrowy Panasonic Lumix S1R z obiektywem Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S.

Panasonic Lumix S1R jest profesjonalnym bezlusterkowcem wyposażonym w pełnoklatkową matrycę CMOS o rozdzielczości 47,3 Mpix. Mocowanie L-Mount umożliwia stosowanie najwyższej klasy obiektywów Panasonic, Leica Camera oraz Sigma. Aparat zawdzięcza swoją wszechstronność najnowszej technologii obrazowania fotograficznego i filmowego. Zaawansowany autofokus z technologią inteligentnego wykrywania obiektu, 5-osiowa stabilizacja sensora, funkcja Hi Res Photo 187 Mpix, filmowanie 4K 60kl./s, funkcje 6K/4K photo, to tylko niektóre cechy bezlusterkowca Lumix S1R.

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

 

Matryca pełnoklatkowa

Aparat Panasonic Lumix S1R wyposażono w pełnoklatkową matrycę (35,6 mm x 23,8 mm) typu CMOS o rozdzielczości 47,3 Mpix. Czułość matrycy może zostać wybrana z przedziału 100 do 25600 ISO z krokiem 1/3EV, który dodatkowo może zostać rozszerzony do przedziału 50-51200 ISO.

Stabilizacja obrazu

Matryca aparatu Panasonic Lumix S1R posiada 5-osiowy system stabilizacji umożliwiający obniżenie czasów naświetlania do 5,5 EV. Stabilizacja sensora może współpracować z optyczną stabilizacją obiektywu w trybie Dual I.S. co dodatkowo zwiększy jej efektywność (nawet do 6 EV).

Hi Res Shot 

Dzięki zastosowaniu technologii stabilizacji matrycy aparat S1R jest w stanie wykonać zdjęcia RAW o bardzo dużej rozdzielczości 16736 x 11168 pikseli. Funkcja Hi Res Shot 187 Mpix działa na zasadzie wykonywania zdjęć seryjnych, podczas których matryca aparatu jest przesuwana o pół piksela w ośmiu kierunkach. Po połączeniu ze sobą otrzymujemy obraz o bardzo dużej liczbie detali.

 

Odkrycie możliwości nowej serii bezlusterkowców Panasonic Lumix S

Aparat Lumix S oraz fotograf Daniel Berehulak

 

Zdjęcia seryjne oraz 6K/4K Photo

Funkcje 6K oraz 4K Photo umożliwiają wyodrębnienie pojedynczego zdjęcia JPEG z zapisanego materiału filmowego, odpowiednio w rozdzielczości 18 oraz 12 Mpix. Materiał 6K zapisywany jest z prędkością 30kl./s, 4K z prędkością 60kl./s. W efekcie otrzymujemy tryb bardzo szybkich zdjęć seryjnych.

Aparat Panasonic Lumix S1R umożliwia wykonywanie zdjęć seryjnych w pełnej rozdzielczości z szybkościa 9kl./s i zapisanie w ten sposób do 90 obrazów RAW.

 

Film "Argon" nagrany aparatem Panasonic Lumix S1. Nagranie i reżyseria: Griffin Hammond

Film "Magic of Hawaii" nagrany aparatem Panasonic Lumix S1. Nagranie i reżyseria: Daimon Xanthopoulos

 

Procesor obrazu

Dzięki połączeniu zaawansowanej matrycy CMOS z procesorem Venus Engine 10 można odwzorować wyjątkowe bogactwo kolorów oraz uzyskać naturalnie wyglądające tekstury. Funkcje Multipixel Luminance Generation oraz Intelligent Detail Processing zapewniają odpowiednią jasność i silny kontrast. Funkcja Three-Dimensional Color Control gwarantuje bogactwo kolorów zarówno w ciemnych, jak i jasnych odcieniach, a funkcja precyzyjnej redukcji szumów Multi Process NR sprawia, że obrazy wyglądają niezwykle atrakcyjnie nawet przy wysokiej wartości ISO.

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Wytrzymała obudowa aparatu Lumix S1R została uszczelniona przeciw kurzowi i wilgoci

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Wyjście słuchawkowe oraz wejście mikrofonu umożliwiają nagrywanie profesjonalnego materiału wideo

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Zaawansowany przetwornik obrazu oraz system AF odpowiadają za wyjątkowe osiągi aparatu Lumix S1R nawet w trudnych warunkach oświetleniowych

 

Korpus i ergonomia

Wytrzymały korpus jest gotowy na wyzwania w każdych warunkach pogodowych. Rama głównej konstrukcji aparatu w pełni odlana ze stopu magnezu jest bardzo wytrzymała. Wszystkie miejsca łączenia, przełączniki i przyciski są odpowiednio uszczelnione. Cały aparat jest odporny na pył i zachlapania oraz przystosowany do użytkowania w temperaturze nawet -10°C. Dzięki wszystkim swoim cechom z aparatu można skutecznie i przyjemnie korzystać w najróżniejszych warunkach pogodowych.

Wizjer elektroniczny

Aparat Lumix S1R wyposażono w elektroniczny wizjer o najwyższej rozdzielczości 5,760 tys. punktów i powiększeniu 0,78x, zapewniając wyjątkowe doświadczenia w kadrowaniu. Celownik zapewnia obraz z podglądem na żywo dzięki czemu wszystkie zmiany w ustawieniach są widoczne od razu, przed zrobieniem zdjęcia. Odświeżanie z szybkością 120 lub 60 kl./s oraz opóźnienie 0,005 sek zapewnia płynny obraz w wizjerze nawet podczas fotografowania dynamicznych i szybko poruszających się obiektów.

Uchylany ekran LCD

Aparat Lumix S1R posiada odchylany dotykowy ekran LCD o rozdzielczości 2,100 tys. punktów i rozdzielczości 3,2". Odchylanie w trzech osiach umożliwia wygodne fotografowanie i filmowanie z różnej perspektywy.

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Stabilizacja obiektywu oraz stabilizacja matrycy współpracują ze sobą w trybie Dual I.S. dla osiągnięcia efektywności nawet 6EV

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Podwójne gniazdo kart pamięci

 

Autofokus

Zaawansowana technologia firmy Panasonic umożliwia ujednolicone sterowanie matrycą, procesorem i obiektywem, gwarantując szybkie i precyzyjne ustawienie ostrości pod każdym kątem. Dzięki superszybkiej komunikacji matrycy z obiektywem (480 klatek na sekundę) oraz technologii Panasonic DFD (ang. Depth From Defocus) możliwy jest szybki i precyzyjny autofokus — ok. 0,08 s. Ponadto działający w słabym oświetleniu autofokus radzi sobie już przy -6EV. Wyższa czułość i zoptymalizowana konfiguracja matrycy pozwala na poprawę wykrywania luminancji, co z kolei umożliwia doskonałe ustawienie ostrości nawet przy świetle gwiazd. Zaawansowana technologia sztucznej inteligencji potrafi rozpoznać nie tylko człowieka, ale też kształty zwierząt takich jak psy, koty i ptaki. Wydajny system śledzenia pozwala na utrzymanie ostrości na danym obiekcie.

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Technologia DFD zapewnia szybkość i precyzję autofokusa

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Autofokus bezlusterkowca działa w słabym świetle -6EV

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Technologia AI umożliwia inteligentne wykrywanie obiektu, np. twarzy fotografowanych osób

 

Filmowanie

Technologia 4K firmy Panasonic w połączeniu z nową matrycą CMOS i nowym procesorem Venus Engine umożliwia nagrywanie materiału wideo w rozdzielczości 4K i z szybkością klatek 60kl./s (QFHD 4K: 3840 x 2160 MP4) w formacie pełnoklatkowym. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii nawet gwałtowne ruchy są płynne i naturalne. Aparat Lumix S1 zaprojektowano, mając na uwadze doskonałe rozpraszanie ciepła, aby umożliwić nagrywanie w jakości 4K z szybkością 30kl./s oraz w jakości Full HD bez ograniczeń czasowych. Dzięki możliwości długotrwałego nagrywania aparat ten to doskonały wybór do wielu profesjonalnych zastosowań, takich jak filmy dokumentalne z długimi ujęciami czy obserwacja dzikich zwierząt.

Chcąc sprostać oczekiwaniom profesjonalistów, aparat Lumix S1 będzie oferował nagrywanie wewnętrzne w 10-bitowej jakości 4:2:2, nagrywanie w 10-bitowej jakości 4:2:2 w 4K 60kl./s z wyprowadzaniem sygnału HDMI w czasie rzeczywistym, a także oprogramowanie V-Log z kluczem aktualizacji oprogramowania (sprzedawanym oddzielnie). Wideo w 10-bitowej jakości 4:2:2 zajmuje ok. 128 razy więcej miejsca niż wideo w 8-bitowej jakości 4:2:0. Jest w stanie przedstawić ponad miliard kolorów - cechy cenione w procesie postprodukcji. Umożliwia dynamiczną i znaczną zmianę kolorów, a nawet zmianę scen dziennych w nocne. Ponadto wideo w jakości 4K z szybkością 30kl./s można rejestrować z zastosowaniem mnożnika ogniskowej 1,0x oraz pełnego odczytu pikseli.

 

Inne funkcjonalności

Łączność bezprzewodowa

Aparat Lumix S1R pozwala na połączenie z urządzeniami inteligentnymi dzięki modułowi sieci Wi-Fi/Bluetooth. Umożliwia to przesyłanie zdjęć między urządzeniami lub zdalne sterowanie bezlusterkowcem.

 

Podstawowe różnice między aparatami Panasonic Lumix S1 i S1R

Parametr

S1

S1R

Rozdzielczość 24,4 Mpix 47,3 Mpix
Maksymalne ISO 51200 (rozszerzone 204800) 25600 (rozszerzone 51200)
Tryb zdj. wysokiej rozdzielczości (Hi Res Shot) 96 Mpix 187 Mpix
Najkrótszy czas migawki elektronicznej 1/8000s 1/16000s
Jakość nagrań wideo

H.265 10-bit 4:2:0

H.264 8-bit 4:2:0

Maksymalna długość pojedynczego filmu

4K 50/60 kl./s: 30 min.
4K 24/25/30 kl./s: bez ograniczeń
Full HD: bez ograniczeń

4K 50/60 kl./s: 15 min.
4K 24/25/30 kl./s: 30 min.
Full HD: bez ograniczeń

Aktualizacja Zapowiedziana opcjonalna aktualizacja umożliwiająca wewnętrzne filmowanie 10-bit 4:2:2  

 

Bogate portfolio wymiennej optyki

Dzięki mocowaniu L-Mount można stosować wymienne obiektywy marki Leica Camera, Sigma oraz Panasonic przy zachowaniu wszystkich właściwości i funkcjonalności.

 

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Pamięci i czytniki
Zasilanie
Obiektywy
Torby, plecaki, pokrowce
Adaptery, konwertery, pierścienie
Oświetlenie
Akcesoria audio
Akcesoria filmowe
Akcesoria czyszczące
Inne akcesoria

Przetwornik obrazu

Typ przetwornika
CMOS
Wielkość przetwornika
Pełna klatka (36,0 mm x 24,0 mm)
Liczba pikseli
 Liczba pikseli 50,44 Mpix w tym efektywnych 47,30 Mpix

Optyka

Mocowanie obiektywu
L-Mount
Mnożnik ogniskowej
1x

Ustawianie ostrości

Typ i zakres pomiaru
Kontrastowy system AF, technologia DFD
AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
Post Focus / Focus Stacking

Zakres wykrywania AF EV -6 do 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
Punkty pomiaru
225
Tryby pracy AF
Twarz, Oczy, Ciało, Wykrywanie zwierząt / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3
(funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF)

Inne: AF-ON, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Priorytet ostrości/migawki, Szybki AF, Ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie/w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF

Ekspozycja

Rodzaje pomiaru światła
1728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
Tryb pomiaru światła Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony

Zakres pomiaru EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
Tryby ekspozycji
Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna

Kompensacja ekspozycji 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
Blokada AE Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE
Czasy otwarcia migawki
Migawka szczelinowa
Czas otwarcia migawki Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60
Czas otwarcia migawki Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60
Czas otwarcia migawki Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/16 000 – 60
Czas otwarcia migawki Filmy: 1/16 000 – 1/25
Żywotność migawki około 400 000 zdjęć
Samowyzwalacz 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s
Pilot zdalnego sterowania Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
Tryb cichy
Tryb migawki: (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)
Czułość ISO
Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO
Szybkość robienia zdjęć
6K PHOTO: 30 kl./s
4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s

Szybkość serii - przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia AFS/MF: H: 9 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
Szybkość serii - przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia AFC: H: 6 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
Szybkość serii - przysłona elektroniczna AFS/MF: H: 9 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
Szybkość serii - przysłona elektroniczna AFC: H: 5 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
Liczba nagrywanych obrazów RAW: Ponad 40 zdjęć
Liczba nagrywanych obrazów RAW+JPEG: Ponad 35 zdjęć
Liczba nagrywanych obrazów JPEG: Ponad 50 zdjęć
Balans bieli
Balans bieli AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000K w 100K

Zapis obrazu i dźwięku

Rejestracja zdjęć
JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072)
RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [3:2]
(1) 8368x5584(L)
(2) 5952x3968(M)
(3) 4272x2848(S)
(4) 16736x11168(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [3:2]
(1) 5184x3456(6K PHOTO)
(2) 3504x2336(4K PHOTO)
(3) 6464x4320(HLG PHOTO, rozdzielczość 8K)
(4) 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [4:3]
(1) 7440x5584(L)
(2) 5296x3968(M)
(3) 3792x2848(S)
(4) 14880x11168(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [4:3]
(1) 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO)
(2) 5760x4320(HLG PHOTO, rozdzielczość 8K)
(3) 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [16:9]
(1) 8368x4712(L)
(2) 5952x3352(M)
(3) 4272x2400(S)
(4) 16736x9424(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [16:9]
(1) 3840x2160(4K PHOTO)
(2) 7680x4320(HLG PHOTO, rozdzielczość 8K)
(3) 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [1:1]
(1) 5584x5584(L)
(2) 3968x3968(M)
(3) 2848x2848(S)
(4) 11168x11168(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [1:1]
(1) 2880x2880(4K PHOTO)
(2) 4320x4320(HLG PHOTO, rozdzielczość 8K)
(3) 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)

Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [65:24] 8368x3088(L)
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych [2:1] 8368x4184(L)

Podczas korzystania z obiektywów APS-C [3:2] 5504x3664(L) / 3920x2608(M) / 2784x1856(S)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C [4:3] 4880x3664(L) / 3472x2608(M) / 2480x1856(S)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C [16:9] 5504x3096(L) / 3840x2160(M) / 1920x1080(S)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C [1:1] 3664x3664(L) / 2608x2608(M) / 1856x1856(S)
Rejestracja filmów
Format zapisu pliku MP4: H.264/MPEG-4 AVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów), AAC (2 kanały))
Format zapisu pliku AVCHD Progressive (format audio: Dolby Audio 2 kanały), AVCHD (format audio: Dolby Audio (2 kanały))

MP4**[4K] 3840 x 2160 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
MP4**[4K] 3840 x 2160 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
MP4**[4K] 3840 x 2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4**[4K] 3840 x 2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4**[4K] 3840 x 2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4** [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4** [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4** [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4** [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)

AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)
AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00i, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 25,00 kl./s)
AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00i, 17 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 50,00 kl./s)
AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)

MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 60 kl./s)
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 50 kl./s)
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 23,98p (dane wyjściowe z matrycy: 48 kl./s)
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 180 kl./s / 120 kl./s)
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 150 kl./s / 100 kl./s)

Czas ciągłego nagrywania (filmy)** Około 150 min (wyświetlacz tylny), 140 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] *Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.
Faktyczny czas nagrywania (filmy)** Około 75 min (wyświetlacz tylny), 70 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] *Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.
Rejestracja dźwięku
Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie)

Podgląd obrazu

Wizjer
Wizjer OLED Live View Finder, około 5760 tys. punktów
Prędkość wyświetlacza 120 kl./s, 60 kl./s
Opóźnienie wyświetlania Około 0,005 s
Pole widzenia Około 100%
Powiększenie Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1
Dystans widzenia Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1
Regulacja dioptrii -4,0 do +2,0 (dpt)
Czujnik oczu
Wyświetlacz LCD
Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
Rozmiar monitora 3,2" (8,0 cm)
Możliwość odchylania w trzech osiach
Piksele około 2100 tys. punktów
Pole widzenia ok. 100%

Złącza

Stopka na akcesoria
Gorąca stopka
Gniazdo mikrofonowe
φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
Gniazdo słuchawkowe
φ3,5 mm
Gniazdo HDMI
Przekazywanie sygnału do monitora: 4:2:2 8 bitów (z wyjątkiem [4K/60p]/[4K/50p]) / 4:2:0 8 bitów
HDMI typ A / VIERA Link
Wideo: Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p
Audio: Stereo
Gniazdo SDI
Brak
Gniazdo USB
SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
Gniazdo kart pamięci
Karta pamięci XQD, karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
*Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.

Inne funkcjonalności

Stabilizacja obrazu
Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 5,5 punktu*), z Dual I.S. (zgodność z systemem Dual I.S. 2 6 punktów)
Łączność bezprzewodowa
2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
Wi-Fi Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz w niektórych krajach jest niedostępne.
Wi-Fi 1-13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140
Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))
Współpraca z lampą błyskową
Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
Tryb lampy błyskowej Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
Synchronizacja lampy błyskowej synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
Regulacja mocy lampy błyskowej 1/3 EV z krokiem ±3 EV
Prędkość synchronizacji poniżej 1/320 sekundy
Sterowanie bezprzewodowe (podczas korzystania z lampy błyskowej DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawane oddzielnie)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej

Zasilanie

Akumulator, zasilacz
Akumulator Li-ion (7,4 V, 3050 mAh, 23 Wh) (dołączony)
Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB
Czas pracy
380 zdjęć (wyświetlacz tylny)
360 zdjęć (LVF)
1150 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*)

Parametry fizyczne

Wymiary
148,9 x 110,0 x 96,7 mm
Waga
Około 1020g (1 karta pamięci XQD, bateria, korpus)
  • Osłona korpusu
  • Osłona gorącej stopki
  • Muszla oczna
  • Osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej
  • Osłona złącza uchwytu z akumulatorem
  • Pasek na ramię
  • Akumulator
  • Ładowarka
  • Zasilacz sieciowy
  • Przewód zasilający
  • Akcesoria standardowe
  • Kabel połączeniowy USB (C-C)
  • Kabel połączeniowy USB (A-C)
  • Uchwyt kabla
  • Pełnoklatkowa matryca CMOS o rozdzielczości 47,3Mpix
  • Mocowanie optyki L-Mount umożliwiające stosowanie najwyższej klasy wymiennych obiektywów Panasonic, Leica Camera oraz Sigma
  • Wytrzymały, uszczelniany korpus odporny na kurz, zachlapania i niską temperaturę
  • 5-osiowa stabilizacja obrazu o efektywności do 5,5EV (6EV w trybie Dual I.S.)
  • 225 polowy autofokus z trybem inteligentnego wykrywania obiektu oraz zakresem działania od -6EV
  • Szeroki zakres czułości ISO 100-25600 (możliwość rozszerzenia od 50 do 51200 ISO)
  • Zdjęcia seryjne 9kl./s (funkcja 6K Photo z prędkością 30kl./s oraz 4K Photo 60kl./s)
  • Nagrywanie filmów 4K 60kl./s, Full HD 180kl./s
  • Najwyższej klasy wizjer elektroniczny o rozdzielczości 5,760 tys. punktów i powiększeniu 0,78x
  • Odchylany dotykowy ekran LCD o rozdzielczości 2,100 tys. punktów
  • Funkcja zdjęć wysokiej rozdzielczości 187Mpix
  • Podwójne gniazdo kart pamięci XQD oraz SD (UHS-II)
  • Pozostałe funkcjonalności: tryb zdjęć HLG, złącze HDMI, wejście mikrofonu i słuchawek, łączność bezprzewodowa Wi-Fi/Bluetooth

Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

Opinie o Bezlusterkowiec Panasonic Lumix S1R + Lumix S Pro 70-200mm f/2.8 O.I.S. na aparat

Średnia ocena: 5 / 5 na podstawie opinii
Piotr Cz - ocena: 5
Rewelacyjny aparat, doskonały AF, matryca, świetna intuicyjna obsługa, ergonomia i doskonały wizjer. Praca na tym aparacie to czysta przyjemność.
Daniel Ka - ocena: 5
Bardzo dobry aparat, jakość obrazu rewelacyjna. AF nie taki zły jak ludzie mówią, w studio nie miałem z nim jeszcze żadnych problemów. Brakuje mi większego wyboru dedykowanych stałek, ale system jest nowy więc to zrozumiałe.

Masz pytania odnośnie do tego produktu?