Panasonic Lumix GH6 + Torba Panasonic DMW-PGS81 + karta Lexar CFexpress 128GB

ID: 24062

panasonic
    cena 9495 zł
    eRaty 12 x 848 zł


    kontakt z opiekunem produktu
    zapytaj o produkt lub cenę
    Wersje i konfiguracje produktu
    Panasonic Lumix GH6 + 12-60mm f/2.8-4.0 + akumulator Panasonic DMW-BLK22 + karta Lexar CFexpress 128GB GRATIS!
    13449 zł
    dostępny od ręki
    Panasonic Lumix GH6 + 12-60mm f/3.5-5.6 + akumulator Panasonic DMW-BLK22 + karta Lexar CFexpress 128GB GRATIS!
    11299 zł
    dostępny od ręki
    Panasonic Lumix GH6 + Torba Panasonic DMW-PGS81 + karta Lexar CFexpress 128GB
    9495 zł
    dostępny od ręki
    Panasonic Lumix GH6 + klatka SmallRig 3440 + karta Lexar CFexpress 128GB GRATIS!
    9998 zł
    dostępny od ręki
    Panasonic Lumix GH6 + 12-60mm f/3.5-5.6 + karta Lexar CFexpress 128GB GRATIS!
    10439 zł
    dostępny od ręki
    Panasonic Lumix GH6 + 12-60mm f/2.8-4.0 + Torba Panasonic DMW-PGS81 + karta Lexar CFexpress 128GB GRATIS!
    12195 zł
    dostępny od ręki
    Zalecane akcesoria

    Panasonic Lumix GH6 body

    Panasonic Lumix GH6 to model, który niewątpliwie zrewolucjonizował rynek dzięki swoim możliwościom filmowym takim jak zapis w rozdzielczości 5.7K w 10-bit 60p/50p , nieograniczony czas nagrywania 10-bit 4:2:2 C4K/4K 60p/50p, zapis wewnętrzny za pomocą kodeków ProRes 422 HQ i ProRes 422 oraz wiele, wiele więcej. Zwarta konstrukcja aparatu bezlusterkowego wyposażona w przetwornik M4/3 o rozdzielczości 25Mpix, Pięcio-osiową (7,5 stopniową) stabilizację obrazu oraz wbudowany system chłodzenia okazał się strzałem w dziesiątkę oraz doskonałą odpowiedzią na zapotrzebowanie filmowców.

    Panasonic Lumix GH6 w praktyce - zobacz nasz test

    Panasonic Lumix GH6 jest kontynuacją już kultowej seri GH, docenianej szczególnie przez osoby zajmujące się profesjonalnie filmowaniem. Sprawdź jak wypadł w naszym teście następca modelu Lumix GH5.

    Panasonic Lumix GH6 - nowe możliwości w pracy filmowca

    Nowy  firmware 2.0 daje większe możliwości  przechwytywania bezpośrednio na kartę CFexpress typu B, a dokładnie to z szybkością 1,9 Gb/s przy 10-bitowym ProRes 4:2:2 HQ, a także DCI 4K (Cine 4K) przy 1,9 Gb/s w 10-bitowym ProRes HQ 4:2:2

     

    Matryca M4/3 aparatu GH6

    zdjęcie aparatu GH6 i cyfrowych możliwości

    Przetwornik o wysokiej rozdzielczości 25 Mpix, oraz zapis wideo 5.7K w aparacie Panasonic GH6

    Aparat Lumix GH6 został wyposażony w zaprojektowaną na nowo matrycę M43 jest ona ulepszona w stosunku do swoich poprzedników z serii GH. Duże zmiany zaszły także dzięki nowemu procesorowi i oprogramowaniu. DC-GH6 posiada ulepszony zakres dynamiczny (ponad 13 stopni). Aby uzyskać maksymalną ostrość, czujnik nie jest ograniczany przez filtr dolnoprzepustowy; wygładza każdą morę dzięki inteligentnemu przetwarzaniu szczegółów w zaktualizowanym procesorze Venus engine. Opierając się na stabilizacji obrazu nowej generacji, aparat ten syntetyzuje osiem różnych obrazów w jeden obraz o rozdzielczości 100 MP — a wszystko to bez użycia statywu.

    Procesor aparatu GH-6 Venus Engine

    Nowy procesor Venus Engine

    Nowy procesor posiada dwukrotnie większa moc obliczeniową niż poprzednia generacja, dzięki temu aparat może szybko przetwarzać większą liczbę pikseli z nowego przetwornika oraz wideo z większą rozdzielczością i bitrate. Jakość uzyskiwanych obrazów jest znacznie lepsza. Nowa funkcja Intelligent Detail Processing oferuje wyższą rozdzielczość, a nowa wydajna funkcja redukcji szumów 2D i 3D (dla nagrań wideo) optymalizuje usuwanie szumów. Efektem są naturalne obrazy z minimalnym szumem nawet przy zastosowaniu wysokich czułości. 

    zdjęcie przedstawiające stabilizację w pięciu osiach a lumix DC-GH6

    Stabilizacja 5-osiowa - 7,5-stopniowa

    5-osiowa stabilizacja obrazu w korpusie z przesunięciem czujnika, dzięki precyzyjnemu czujnikowi żyroskopowemu i algorytmowi stabilizacji zapewnia wyjątkowo stabilny materiał filmowy przy wszystkich ogniskowych. 

    Zastosowana w korpusie technologia przesuwania matrycy bezproblemowo współpracuje z optyczną stabilizacją obrazu obiektywów Panasonic. BOOST IS tryb to najbardziej ekstremalna forma stabilizacji elektronicznej, symulująca blokadę obrazu porównywalną do umieszczenia aparatu na statywie.

     

    Większe możliwości GH6 z firmwarem wersja 2.0

    Teraz dzięki oprogramowaniu sprzętowemu w wersji 2.0 twórcy filmowi mają dostęp do wielu dodatkowych funkcji i możliwości nagrywania z większą ilością klatek na sekundę. Najbardziej godne uwagi jest to, że zapis video RAW można obecnie wyprowadzić po złączu HDMI. A jeśli to nie wystarczy, to Panasonic dzięki współpracy z marką Atomos pozwala nagrywać Apple ProRes RAW bezpośrednio na rekordery zewnętrzne takie jak np. Atomos Ninja V i Ninja V+. Przy czym Ninja V+ będzie w stanie obsłużyć wyższą liczbę klatek na sekundę i rozdzielczości do 5,7K.

    Lumix GH6 ProRes RAW

    Wersja 2.0 oprogramowania układowego to również większe możliwości przechwytywania bezpośrednio na kartę CFexpress typu B, a dokładnie to z szybkością 1,9 Gb/s przy 10-bitowym ProRes 4:2:2 HQ, a także DCI 4K (Cine 4K) przy 1,9 Gb/s w 10-bitowym ProRes HQ 4:2:2 Zapewniając niesamowitą jakość i głębię, która pomaga w pełni wykorzystać obraz w postprodukcji.

    Nowe oprogramowanie aktualizuje również współprace Panasonic GH6 z gimbalami DJI RS2 i DJI RSC 2, dzięki czemu można korzystać z funkcji „Active Track”.

     

    kodek Apple ProRes dostępny w modelu GH

    Po raz pierwszy w aparacie Lumix wideo z kodekiem Apple ProRes

    Stosując kartę CFexpress typu B (MOV, 5,7K, 5728x3024, 29,97p/25,00p/24,00p), można wewnętrznie nagrywać wideo za pomocą kodeków ProRes 422 HQ i ProRes 422, które są profesjonalnym standardem oferującym wysoką jakość obrazu przy niskiej kompresji. Stanowczo obniża to obciążenie komputera podczas postprodukcji i umożliwia montaż nielinowy bez transkodowania, upraszczając cały proces, od początku do końca.

    zdjęcie aparatu bezlusterkowego z możliwościami nagrywania w rozdzielczości 5,7K

    Nagrywanie 5.7K 10-bit 60p/50p

    Dzięki trybowi 5,7K (5728x3024) 4:2:0 10-bitów 60p/50p (17:9) i anamorficznemu trybowi 5,8K (5760x4320) 30p/25p/24p 4:2:0 10-bitów (4:3) aparat LUMIX GH6 zapewnia wyższą rozdzielczość i bitrate niż kiedykolwiek wcześniej. Oferuje najnowsze rozwiązania w zakresie wysokiej jakości obrazu, wszechstronności i uwalnia kreatywność przy profesjonalnych produkcjach filmowych, produkcjach dla telewizji i każdego innego rodzaju produkcjach wideo.

    aparat bez limitu nagrywania w 10-bit 4:2:2 C4K/4K 60p/50p

    Nieograniczony czas nagrywania 10-bit 4:2:2 C4K/4K 60p/50p

    GH6 to pierwszy aparat LUMIX z nagrywaniem wewnętrznym w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p, który pozwala nagrywać przez nieograniczony czas, o ile jest używany przy zalecanej temperaturze pracy. Jest idealny dla małych zespołów produkcyjnych i do pracy w wymagających warunkach, gdy mobilność i wysoka jakość są koniecznością. Umożliwia też jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne przez wyjście HDMI.

    Najważniejsze cechy AF i AE w modelu Lumix GH6

    Szybkość przetwarzania systemu AF została zwiększona niemal trzykrotnie, zapewniając pomiar 315Pkt. system wykrywania kontrastu do wykrywania głębi z rozmycia (DFD).  Focus Limiter, Manual Focus Assist i unowocześniony joystick umożliwiają szybkie i precyzyjne ustawianie ostrości a priorytet twarzy w trybie Multi Metering zapobiega niepożądanym zmianom ekspozycji. Zaktualizowany algorytm oblicza odległość od fotografowanego obiektu i przewiduje, czy oddala się on od aparatu, czy zbliża przewidując, gdzie będzie w następnej klatce danego ujęcia.  System działa poprzez zbieranie danych z kilku płaszczyzn ogniskowych, a następnie tworzenie trójwymiarowej mapy głębi w czasie rzeczywistym. System ustawiania ostrości ze śledzeniem obiektu obsługuje również rozpoznawanie twarzy, oczu, głowy, ciała i zwierząt. Autofokus automatycznie przełączy się z rozpoznawania ciała na twarz, a następnie na rozpoznawanie oczu, gdy obiekt zbliża się do aparatu, aby uzyskać lepszą ostrość.

    Lumix GH6 bezlusterkowiec dla filmowców

     

    Nieograniczony limit czasu nagrywania - wbudowany system chłodzenia

    Panasonic zdaje sobie sprawę z wagi nagrywania długich klipów i zaprojektował GH6 tak, aby nie miał maksymalnego czasu nagrywania. Długie ujęcia, takie jak wywiady i wydarzenia na żywo, można nagrywać w całości, zmniejszając błędy synchronizacji i upraszczając zarządzanie danymi. Jest to możliwe dzięki aktywnemu chłodzeniu napędzanemu wentylatorem, które emituje ciepło z dala od czujnika.

     

    Dwa sloty na karty

    Jeden ze slotów umożliwia zastosowanie karty CFexpress typu B, aby wewnętrznie nagrać 5,7K Apple Pro Res 422 HQ. Drugi ze slotów umożliwia obsługę kart SD, aby przechwycić 10-bitowy materiał 4K120p. Możliwość nagrywania wysokich przepływności i nieograniczony czas nagrywania wyróżniają ten aparat spośród wszystkich swoich poprzedników.

     

    Super Slowmotion 

    Kręcąc w wysokiej liczbie klatek na sekundę (HFR) 4K, możesz zwiększyć liczbę klatek na sekundę do 120p, a 1080p da ci 240p do zabawy w postprodukcji. Zatrzymaj czas dzięki super wolnemu materiałowi o zmiennej szybkości klatek (VFR) 300 kl./s w 10-bitowym FHD. Autofokus pozostaje dostępny, aby aktywnie wprowadzać zmiany podczas nagrywania do 200 kl./s.

     

    Natychmiastowa kopia zapasowa

    Jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne przez port HDMI rozszerza możliwości redundancji i przechowywania, co jest szczególnie wygodne podczas nagrywania wydarzeń na żywo trwających ponad godzinę. Nagrywaj w rozdzielczościach do DCI 4K w 17:9 z głębią bitową do 4:2:2, 10-bitową i szybkością klatek do 60p, 50p, 30p, 25p, 24p.

     

    Dźwięk wysokiej wierności

    Ulepszone funkcje audio umożliwiają nagrywanie dźwięku w wysokiej jakości. Panasonic GH6 jest zawsze gotowy do przechwytywania 24-bitowego sygnału 48 kHz dzięki wbudowanemu mikrofonowi. Zwiększ to do 96kHz 24-bit za pomocą zewnętrznego, opcjonalnego mikrofonu. W przypadku nagrywania wywiadów z wieloma mikrofonami, HDMI wyśle ​​4 kanały danych audio.

    Panasonic Lumix GH6 cena: 9495 zł

    dostępny od ręki
    Akcesoria filmowe
    Pamięci i czytniki
    Zasilanie
    Obiektywy
    Torby, plecaki, pokrowce
    Statywy i stabilizatory
    Akcesoria audio
    Akcesoria czyszczące
    Dodatkowa gwarancja

    Przetwornik obrazu

    Typ przetwornika
    Matryca Live MOS M4/3
    Wielkość przetwornika
    17,3 x 13,0 mm 
    Liczba pikseli
    25,21 megapiksela / 26,52 megapiksela 

    Optyka

    Mocowanie obiektywu
    Mocowanie Mikro Cztery Trzecie 
    Mnożnik ogniskowej
    x2 

    Ustawianie ostrości

    Typ i zakres pomiaru
    AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF . Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint
    * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Twarz / Oczy / Zwierzę+Człowiek. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint.
    Punkty pomiaru
    1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania 
    Tryby pracy AF
    Kontrastowy system AF 

    Ekspozycja

    Rodzaje pomiaru światła
    Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony. Zakres pomiaru : EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) 
    Tryby ekspozycji
    Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny
    * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M. 
    Czasy otwarcia migawki
    Migawka szczelinowa  
    Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60
    Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2000 – 60
    Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/32000–60
    Filmy: 1/25000 – 1/25
    Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/25000 – 1/8
    Czułość ISO
    zdjęcia:
    [Normalny]
    Auto / 50 (Rozszerzony tryb ISO) / 100-25600

    [V-Log]
    Auto / 125 (Rozszerzony tryb ISO) / 250-12800

    * Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV.
    Szybkość robienia zdjęć
     Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia
    H: 14 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
    M: 6 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
    L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC) (z funkcją Live View)

    Przysłona elektroniczna
    SH75: 75 kl./s (AFS/MF)
    SH60: 60 kl./s (AFS/MF)
    SH20: 20 kl./s (AFS/MF)
    H: 14 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
    M: 6 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
    L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC) (z funkcją Live View)
    Balans bieli
    AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 

    Zapis obrazu i dźwięku

    Rejestracja zdjęć
    JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW 
    4:3
    5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL)* / 8192x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
    3:2
    5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL)* / 8192x5464(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
    16:9
    5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL)* / 8192x4608(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
    1:1
    4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL)* / 6144x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
    Rejestracja filmów
    MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes
    MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC 

    59.94Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)
    29.97p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    23.98p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
    59.94p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    47.95p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    29.97p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    23.98p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    59.94Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)
    59.94p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    47.95p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    59,94 Hz [C4K] 4096x2160
    119.88p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    59.94p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    59.94p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    47.95p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    47.95p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    29.97p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    29.97p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    23.98p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    23.98p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
    59,94 Hz [4K] 3840x2160
    119.88p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    59.94p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10-bit ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    59.94p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    47.95p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10-bit ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    47.95p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    29.97p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    29.97p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    23.98p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    23.98p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
    59,94 Hz [FHD] 1920x1080
    239.76p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/**
    239.76p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/**
    119.88p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
    119.88p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    59.94p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    59.94p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    59.94i, 100Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 50Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    47.95p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    47.95p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    29.97p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    29.97p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    23.98p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    23.98p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ. ** Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
    50.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)
    25.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
    50.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    25.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    50.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)
    50.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    50,00 Hz [C4K] 4096x2160
    100.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    50.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    50.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    25.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    25.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
    50,00 Hz [4K] 3840x2160
    100.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    50.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    50.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    25.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    25.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
    50,00 Hz [FHD] 1920x1080
    200.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/**
    200.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/**
    100.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
    100.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    50.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    50.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    50.00i, 100Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 50Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    25.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    25.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ. ** Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
    24.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)
    24.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
    48.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    24.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    24.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)
    48.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    24,00 Hz [C4K] 4096x2160
    120.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    24.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    24.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
    24,00 Hz [4K] 3840x2160
    120.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    24.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    24.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
    24,00 Hz [FHD] 1920x1080
    120.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
    120.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
    24.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    24.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
    * Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
    MP4 (*¹)
    59,94 Hz [4K] 3840x2160
    59.94p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
    29.97p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
    23.98p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
    29.97p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    23.98p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    * Możliwość wyboru HLG.
    59,94 Hz [FHD] 1920x1080
    59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    50,00 Hz [4K] 3840x2160
    50.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
    25.00p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
    25.00p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    * Możliwość wyboru HLG.
    50,00 Hz [FHD] 1920x1080
    50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
    24.00Hz –
    -
    Apple ProRes (*¹) (*²)
    59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
    29.97p, 1.9Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.3Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    23.98p, 1.5Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.0Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
    25.00p, 1.6Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.1Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
    24.00p, 1.5Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.0Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
    Rejestracja dźwięku
    MOV: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**)
    MP4: AAC (2 kanały, 48 kHz/16 bitów)
    * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno). 

    Podgląd obrazu

    Wizjer
    Wizjer OLED Live View Finder 
    Wyświetlacz LCD
    Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym 

    Złącza

    Stopka na akcesoria
    Tak, MI pod opcjonalne akcesoria.
    Gniazdo mikrofonowe
    φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
    MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE 
    Gniazdo słuchawkowe
    φ3,5 mm 
    Gniazdo HDMI
    HDMI typu A 
    Gniazdo SDI
    brak 
    Gniazdo USB
    USB typu C (SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 drugiej generacji)) 
    Gniazdo kart pamięci
    Gniazdo 1: Karta pamięci CFexpress (CFexpress Type B)
    Gniazdo 2: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
    * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. 

    Inne funkcjonalności

    Stabilizacja obrazu
    B.I.S. (5 osi / 7,5 punktu) 
    Łączność bezprzewodowa
    Wi-Fi 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
    5 GHz (STA) (IEEE 802.11a/n/ac)
    Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3 
    Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE))
    Współpraca z lampą błyskową
     tak, zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)

    Zasilanie

    Akumulator, zasilacz
    akumulator i zasilacz sieciowy w zestawie.
    Czas pracy
    Przy kartach CF:
    Około 330 zdjęć, 750 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-ES12060 / DMW-BLK22
    Około 350 zdjęć, 800 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-FS12060 / DMW-BLK22

    Przy Kartach SD:
    Około 360 zdjęć, 850 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-ES12060 / DMW-BLK22
    Około 380 zdjęć, 900 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-FS12060 / DMW-BLK22

    Parametry fizyczne

    Wymiary
    Wysokość
    100.3mm
    Szerokość
    138.4mm
    Głębokość
    99.6mm
    Waga
    Masa
    823g  
    • dekiel korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, pasek na ramię, akumulator DMW-BLK22, ładowarka akumulatora, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt na kabel, kabel konwertera BNC
    • Przetwornik 25,2 Mpix Live MOS Mikro cztery trzecie.
    • Procesor Venus Engine umożliwia wykonywanie zdjęć w serii 75 kl./s
    • Zapis filmowy DCI 4K 60p 10-bitowy, 4K 120p HFR, FHD 300p VFR
    • 5.7K 30p w Apple ProRes 4:2:2 HW i możliwość nagrywania w trybie anamorficznym
    • Fabrycznie wgrany V-Log,
    • Szeroki zakres dynamiczny 13-stopni
    • Nagrywanie w zwolnionym tempie 300 kl./s ze zmienną szybkością klatek (VFR)
    • Tryb ręcznych zdjęć o wysokiej rozdzielczości 100 MP
    • 7,5-stopniowa stabilizacja 5-osiowa
    • Obrotowy ekran dotykowy LCD o rozdzielczości 1,84
    • Dwa sloty na kartę: CFexpress Type B , SD/SDHC (UHS-II) (rekomendowane U3/V30 lub szybsze. )

    Masz ten produkt?
    Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

    Opinie o Panasonic Lumix GH6 + Torba Panasonic DMW-PGS81 + karta Lexar CFexpress 128GB

    Średnia ocena: 5 / 5 na podstawie opinii
    Krzysiek - ocena: 5
    Aparat przerósł moje oczekiwania. Testowałem przez tydzień i na chwilę obecną mogę powiedzieć tylko: PETARDA! Nie jestem bardzo doświadczonym filmowcem, ale działałem na GH4, który przy słabym świetle po prostu sobie nie radził. Zakres ISO 800 i już widoczne były szumy, a tutaj przy 10 000 nadal obraz jest akceptowalny! Szczerze nie wierzyłem, że można tyle wyciągnąć tym bardziej, że matryca M4/3 fizycznie nie jest za duża, ale technologicznie naprawdę świetnie sobie radzi. Mega polecam.
    Michał - ocena: 5
    Nareszcie model, który oferuje tak dużo walorów w normalnych pieniądzach. GH6 to obecnie najlepszy wybór w tej klasie, jeżeli mówimy o aparatach filmujących M4/3

    Masz pytania odnośnie do tego produktu?

    przez MARO 3 marca 2022 o 10:42

    doradca Foto-Plus

    Głównym odbiorcą do którego kierowany jest model GH6 to filmowiec (niskobudżetowych produkcji jak śluby, wydarzenia, filmy dokumentalne, filmy krótkometrażowe. ) Natomiast aparat ze względu na większą liczbę pixeli doskonale radzić sobie będzie z fotografią, dlatego można powiedzieć, że jest doskonałym narzędziem hybrydowym. Dzięki procesorowi "Venus Engine" aparat gh6 zapewnia równowagę między wysoką rozdzielczością i szeroką gradacją.

    przez Grzegorz Gumula 3 marca 2022 o 12:08

    przez Michał 2 marca 2022 o 17:10

    doradca Foto-Plus

    Wydajność udało się zachować dzięki zastosowanej technologi przetwarzania obrazu nowej generacji, duży wpływ ma procesor "Venus engine" który jest niemal dwa razy szybszy niż poprzednia generacja. Procesor posiada tak że technologię redukcji szumu która pozwala zachować równowagę między wysoką rozdzielczością i szeroką gradacją. Została tak, że zastosowana znaczna poprawa zdolności rozróżniania części nieruchomej i części ruchomej w momencie wykrycia poruszającego się ciała podczas fotografowania ruchomego obrazu. Osiąga dobrze zrównoważony efekt eliminacji szumów, jednocześnie tłumiąc powidok.

    przez Grzegorz Gumula 3 marca 2022 o 12:17

    przez Marek 3 marca 2022 o 13:58

    doradca Foto-Plus

    Aparat pojawi się na dniach. W celu rezerwacji prosimy o złożenie zamówienia przez stronę.

    przez Grzegorz Gumula 3 marca 2022 o 14:05

    przez Wojciech 3 marca 2022 o 14:01

    doradca Foto-Plus

    Tak, istnieje możliwość negocjacji ceny całościowej przy większych zamówieniach. W tym celu proszę o maila z listą produktów na sklep@fotoplus.pl

    przez Grzegorz Gumula 3 marca 2022 o 14:04