BLACK FRIDAY 2024 - prawdziwe raty 0%
Skorzystaj z kumulacji wszystkich najlepszych promocji w FotoPlus Black Friday 2024. Obniżamy ceny setek produktów. Wybierz coś dla siebie i zaoszczędź!
Znajdziesz tu okazyjne promocje na kupno profesjonalnego sprzętu foto-wideo w niesamowitych cenach! Dla naszych klientów przygotowaliśmy również możliwość korzystnego zakupu ratalnego do 30 rat 0%. Promocja trwa od 29.11.2024 do 8.12.2024 r. lub do wyczerpania zapasów.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV23%. Obiektyw w perfekcyjnym stanie technicznym i wizualnym sprzedawany z całym zestawem sklepowym.
FUJINON XF50mmF1.0 R WR to pierwszy na świecie obiektyw z autofocusem o maksymalnej wartości przysłony wynoszącej F1.0, przeznaczony do aparatów bezlusterkowych. Umożliwia precyzyjne i szybkie ustawienie ostrości przy zaskakująco małej głębi, a także precyzyjne ustawianie ostrości w krytycznych sytuacjach. Oprócz tego ułatwia fotografowanie i kręcenie filmów w warunkach słabego oświetlenia.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Model Fujinon XF 8-16mm f2.8 R LM WR jest jasnym szerokokątnym obiektywem stałym maksymalnym otworze przysłony F2.8 i zakresie ogniskowych odpowiadającym wartości 12-24mm w formacie małoobrazkowym. Doskonała rozdzielczość odwzorowania obrazu na całej powierzchni kadru aż do samych jego krawędzi oraz jasny maksymalny otwór przysłony (F2.8) sprawiają, że obiektyw ten doskonale sprawdzi się w zdjęciach krajobrazów i fotografii architektury podkreślając perspektywę, podczas zdjęć w pomieszczeniach, jak również przy zdjęciach nocnych oraz w astrofotografii.
Obiektyw Sony FE 85mm f/1.8 to jasny obiektyw portretowy przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Sony, zarówno wyposażonych w matrycę APS-C, jak i pełnoklatkowych. Ogniskowa 85 mm, maks. otwór względny f/1,8. Min. odległość ostrzenia 80 cm. Średnica filtra 67 mm.
Wymiary: 78 x 82mm. Waga: 371 g.
Obiektyw Sony FE 35mm f/1.8 to kompaktowy, lekki obiektyw o stałej ogniskowej 35mm do aparatów pełnoklatkowych. Doskonała jakość nawet przy przysłonie f/1.8 Sprawdzi się przy fotografii ślubnej, street, krajobrazie oraz reportażu. Szybki, dokładny oraz cichy autofokus, dodatkowo niezawodne śledzenie AF sprawiają, że sprawdza się świetnie przy filmach jak i zdjęciach. Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć. Obiektyw został wyposażony w programowalny przycisk (np do przypisania innych trybów pracy AF) oraz wł/wył AF.
Pierwszy jasny zoom z nowej lini obiektywów od Samyanga 24-70mm dedykowany pod Sony E.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY MARŻA.
Teleobiektyw zoom przeznaczony do aparatów bezlusterkowych Fujifilm. Zakres ogniskowych 100-400 mm (odpowiednik zakresu 152-609 mm w formacie 35 mm). Maks. otwór względny f/4,5-5,6. Wyposażony w stabilizację obrazu o skuteczności do 5 stopni EV. Konstrukcja uszczelniona, odporna na zachlapanie, kurz i niskie temperatury.
Wymiary: 94,8 x 210,5 mm. Waga: 1375 g.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA. Obiektyw Kupiony w naszym salonie 5-7-2024 Nadal na gwarancji producenta. Stan idealny
Fujinon XF16-80mm R OiS WR to uniwersalny obiektyw który sprawdzi się podczas wielu sytuacji fotograficznych. Wyposażony jest w optyczną stabilizację obrazu która pomoga w wykonaniu nieporuszonych zdjęć. Uszczelniona obudowa oraz bardzo uniwersalna ogniskowa sprawiają że jest to idealny obiektyw dla podróżnika, pejzażysty oraz reportera.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Fujinon XF16-80mm R OiS WR to uniwersalny obiektyw który sprawdzi się podczas wielu sytuacji fotograficznych. Wyposażony jest w optyczną stabilizację obrazu która pomoga w wykonaniu nieporuszonych zdjęć. Uszczelniona obudowa oraz bardzo uniwersalna ogniskowa sprawiają że jest to idealny obiektyw dla podróżnika, pejzażysty oraz reportera.
PRODUKT UŻYWANY - NA PRODUKT WYSTAWIAMY FV MARŻA.
Fujinon XF16-80mm R OiS WR to uniwersalny obiektyw który sprawdzi się podczas wielu sytuacji fotograficznych. Wyposażony jest w optyczną stabilizację obrazu która pomoga w wykonaniu nieporuszonych zdjęć. Uszczelniona obudowa oraz bardzo uniwersalna ogniskowa sprawiają że jest to idealny obiektyw dla podróżnika, pejzażysty oraz reportera.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Firma Sirui po sukcesach obiektywów anamorficznych do aparatów i kamer z matrycą APS-C wchodzi na następny poziom. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Venus posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary, które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh. Sirui VENUS 35mm T/2.9 Full Frame 1.6x daje nam kąt widzenia w poziomie odpowiadający obiektywowi 22mm.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
Pełnoklatkowe obiektywy anamorficzne Sirui serii Saturn to udany kompromis pomiędzy rozmiarem obiektywu a jego właściwościami optycznymi. Pełnoklatkowe obiektywy z serii Saturn posiadają współczynnik ściśnięcia 1,6x, dzięki czemu możemy uzyskać kinowe proporcje obrazu: 2.4:1 (podczas nagrywania z proporcjami boków 3:2) oraz 2.8:1 (gdy filmujemy 16:9). Dodatkowym atutem są piękne, poziome flary - w zależności od wersji obiektywu mogą być w kolorze niebieskim lub neutralnym - które znamy z kinowego ekranu, oraz charakterystyczny, owalny bokeh.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.