Sensem istnienia firmy Samsung jest tworzenie innowacji napędzanych przez człowieka, które pokonują bariery, aby uczynić świat lepszym dla nas wszystkich
Historia rozpoczyna się w 1969 roku, kiedy powstała firma Samsung z celem pomagania ludziom w osiąganiu niemożliwego. Po ponad 50 latach istnienia nadal wprowadza innowacje, tworzy technologię, która pokonuje stare i nowe bariery oraz pomaga ludziom przekraczać granice możliwości. Firmę Samsung nadal napędza jej cel, dlatego we wszystkim, co tworzy skupia się na ludziach i rzeczach, które ich interesują.
Koncepcja, którą zapoczątkowała firma Samsung w 1969 roku, ewoluowała i rozwijała się przez kolejne dekady. W języku koreańskim słowo „Samsung” oznacza „trzy gwiazdy” i jest odzwierciedleniem wizji firmy, jaką miał dla niej jej założyciel, Lee Byung-chul - świecić jak gwiazdy na niebie, duże, silne i wieczne. Słowo „trzy” oznacza duży, obfity i silny, natomiast „gwiazda” symbolizuje jasność, wzniosłość i ponadczasowość. Od tamtego czasu firma zmierza w kierunku nieograniczonych możliwości. Z radością dzieli się ze światem dziedzictwem jej marki.
Pierwsze globalne uznanie firma zdobyła w latach 70., gdy rozpoczęła produkcję masową sprzętu AGD. W krótkim czasie została czołowym producentem telewizorów czarno-białych i przygotowała grunt do stania się liderem w branży półprzewodnikowej. Trzy gwiazdy, które symbolizują wizję firmy Samsung, były wykorzystywane w naszych poprzednich logach do 1993 roku.
Lata 80. były dynamiczną erą dla branży elektronicznej i firmy Samsung. Firma stworzyła dwa centra badawczo-rozwojowe, które na dzień dzisiejszy stały się podstawą jej czołowych na świecie technologii. Aby uhonorować ten początek nowych możliwości, zaktualizowano logo celem dodania poczucia wkomponowanego symbolu do tożsamości marki.
W latach 90. firma Samsung przedstawiła światu wiele nowości: pierwszą na świecie pamięć DRAM 64 M, telewizję cyfrową, telefon z obsługą MP3 i inne. Aby globalni klienci firmy poczuli, że mają do czynienia z doskonałością, firma dokonała nowego rebrandingu. Po tym, jak wybrano niebieski kolor jako kolor marki, zaprojektowano nowe logo — biały znak firmowy na niebieskim owalnym tle.
Po wkroczeniu w epokę cyfrową firma Samsung nadal tworzy konkurencyjne produkty dzięki ciągłym innowacjom i najnowocześniejszym technologiom. Ale celuje wyżej. Chcąc stać się czołową marką na świecie, uprościli logo, usuwając owalne tło i zmieniając znak firmowy na charakterystyczny Samsung Blue.
Firma nie zwalnia tempa, chce tworzyć jeszcze lepsze wrażenia dla jej klientów i wprowadzać więcej kreatywności, takimi produktami jak seria Galaxy Z, sprzęt AGD Bespoke i telewizory Lifestyle. Firma będzie nadal przekraczać jej granice za pomocą bardziej dostosowanych do potrzeb doświadczeń.
Samsung nadal wprowadza innowacje, a także umacnia pozycję lidera w branży technologicznej poprzez inwestycje w technologie przyszłości, takie jak 5G/6G, sztuczna inteligencja i roboty. Globalną obecność firma Samsung komunikuje klientom na całym świecie poprzez jej logo.
Logo to angielska nazwa marki „Samsung”. Aktualny projekt znaku firmowego jest wynikiem ulepszeń dokonanych w 2005 roku, aby poprawić widoczność logo — ewolucji, która uwzględniła to, jak ludzkie oko postrzega wizualne wskazówki. Starannie zaprojektowane odstępy między wyrazami i wysokość znaku firmowego, aby wizualnie się harmonizowały poprzez równomierne rozmieszczenie liter. Te precyzyjne ulepszenia w wizualnej równowadze i typografii są przykładem poświęcenia firmy dla doskonałości i tworzą doświadczenia napędzane przez człowieka.
Aktualnie wykorzystywane logo firmowe od 2005 roku, wyraża współczesny wygląd i wrażenie. Gdy rozpoczęto je szerzej stosować, zaktualizowano projekt znaku firmowego poprzez wyostrzenie jego wyglądu i w takiej formie wykorzystywany jest obecnie.
Niebieski jest kultowym kolorem firmy Samsung od 1993 roku. Symbolizuje wartości technologii i innowacji. To hasło przewodnie, która definiuje tożsamość firmy. Niebieski kolor jest wykorzystywany we wszystkich produktach i komunikatach firmy Samsung w celu budowania niezachwianego zaufania wśród naszych konsumentów. Firma łączy Samsung Blue z czarnym, białym oraz jaskrawym i dynamicznym zestawem ilustracyjnych kolorów. Te kolory opowiadają klientom historię Firmy dzięki zapewnieniu im wciągających i dynamicznych wrażeń.
Dźwięk może dotrzeć do mózgu w zaledwie 0,05 sekundy, ma niesamowitą moc, która natychmiast teleportuje Cię w wyjątkowe miejsca i przywołuje wspomnienia. Identyfikacja dźwiękowa marki przenosi doświadczenia konsumentów na wyższy poziom, czyniąc je bardziej zmysłowymi i wciągającymi. Mając to przekonanie, stworzono dźwięki, które wyrażają markę poprzez jej produkty.
Aktualnie oferta formy Samsung jest bardzo bogata. Wsród asortymentu firmy znajdziemy urządzenia z branż: AGD (m.in. AGD drobna, AGD wolnostojące i do zabudowy), RTV (w tym np. telewizory, sprzęt audio video), urządzenia mobilne (takie jak smartfony, smartwatche czy tablety) oraz sprzęt IT (w tym monitory, dyski SSD zewnętrzne i wewnętrzne, karty pamięci i pendrive).
Samsung FIT Plus to pendrive w niewielkim i dyskretnym rozmiarze. Szybkość odczytu do 400MB/s oraz zgodność ze standardem USB 3.1 sprawia, że użytkowanie tej pamięci jest niezwykle komfortowe.
Samsung FIT Plus to pendrive w niewielkim i dyskretnym rozmiarze. Szybkość odczytu do 400MB/s oraz zgodność ze standardem USB 3.1 sprawia, że użytkowanie tej pamięci jest niezwykle komfortowe.
Samsung BAR Plus to pendrive z metalową elegancką obudową, który łączy ze sobą styl i niezawodność. Szybkość odczytu do 400MB/s oraz zgodność ze standardem USB 3.1 sprawia, że użytkowanie tej pamięci jest niezwykle komfortowe.
Samsung ViewFinity S9 to nowoczesny i funkcjonalny monitor multimedialny w rozmiarze 27", który zapewnia wysokiej jakości obraz. Matryca IPS 10-bit z matowym wykończeniem, wysoka jasność, obsługa HDR i przestrzeni DCI-P3 stanowi idealną kombinację dla kreatywnych twórców cyfrowych oraz dla wymagających użytkowników biurowych i korporacyjnych. Przednia kamera 4K SlimFit wzbogaci wideokonferencje dzięki wbudowanym mikrofonom. Dodatkowo funkcja Apple AirPlay zwiększa możliwości i produktywność. Wszechstronności dodaje także bogaty zestaw złącz oraz głośniki stereo (5W+5W). Monitor posiada regulację wysokości, pochylenia oraz pivot.
Wszystkie ceny zawierają koszty gospodarowania odpadami. Informacje przedstawione na niniejszej witrynie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.