BLACK FRIDAY 2024 - prawdziwe raty 0%
SIRUI przechodzi na pełną klatkę. W ciągu ostatnich kilku lat linia obiektywów anamorficznych SIRUI 1.33x APS-C zrewolucjonizowała rynek dzięki konkurencyjnej cenie i wyjątkowej jakości optycznej. Jako profesjonalny producent obiektywów, SIRUI ponownie podbija serca operatorów dzięki pełnoklatkowemu obiektywowi anamorficznemu 50mm T2.9 1.6x, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
Więcej o obiektywach anamorficznych przeczytasz na naszym blogu
Obiektyw ten charakteryzuje się 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia. Podczas filmowania w formacie 3:2, daje on współczynnik proporcji 2,4:1. Gdy proporcje boków są ustawione na 16:9, otrzymasz znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8:1, a wrażenia wizualne zapewniane przez ten obiektyw są tak wysokiej jakości i wciągające, jak w formacie IMAX.
Niezależnie od tego, czy filmujesz wielkie sceny, czy ciasne ujęcia, obrazy uzyskane za pomocą tego obiektywu będą miały najwyższą jakość, wysoką rozdzielczość i znakomitą ostrość. Jako obiektyw pełnoklatkowy oznacza, że może fotografować szerzej niż jego odpowiedniki z matrycą APS-C, pozostawiając dużo miejsca na pan-and-scan (obcięcie boków) lub kadrowanie w postprodukcji. Na przykład, jeśli część obrazu jest zbędna, wystarczy ją przyciąć, nie martwiąc się o utratę jakości.
Ogniskowa 50 mm ma kąt widzenia bardzo zbliżony do ludzkich oczu. Wyposażony w 1,6-krotny współczynnik ściśnięcia, ten obiektyw 50 mm może zapewnić poziomy kąt widzenia, którego oczekiwalibyśmy od zwykłego obiektywu 31 mm, a super organiczne rozmycie tła, które pomaga uczynić opowiadaną historię znacznie bardziej ciekawą i wciągającą.
Obiektyw ten, z 1,6-krotnym współczynnikiem ściśnięcia, tworzy owalny bokeh o bardziej przyjemnym kształcie niż obiektywy z 1,33-krotnym współczynnikiem ściśnięcia, nadając materiałowi filmowemu dodatkową wyrazistość i estetykę. Czyli jedna z rzeczy, które w kinie lubimy najbardziej.
Skierowanie źródła światła bezpośrednio na ten obiektyw pozwala uzyskać charakterystyczne niebieskie flary, z których znane są obiektywy anamorficzne.
Podczas fotografowania lub filmowania przy szeroko otwartej przysłonie T2.9 z ostrością skupioną na obiekcie, uzyskasz obraz o płytkiej głębi ostrości z obiektem w ostrości i innymi nieostrymi obszarami. Korzystanie z szerokiego otworu przysłony w słabych warunkach oświetleniowych umożliwia aparatowi zarejestrowanie większej ilości światła i uzyskanie krótszego czasu otwarcia migawki. Ponadto pierścień przysłony jest zaprojektowany bezstopniowo, aby zapewnić płynną kontrolę przysłony.
Obiektyw ten wygląda bardzo elegancko, ponieważ cały tubus jest wykonany ze stopu aluminium. Co więcej, pierścienie przysłony i ostrości są ustawione tak, aby zapewnić przyjemny opór i łatwą instalację systemu follow-focus. Dzięki otworowi na śrubę 1/4 w dolnej części, obiektyw można zamontować bezpośrednio lub na szybkozłącze, aby zachować równowagę całego zestawu.
Model ten posiada natywne mocowanie dla systemów kamer z mocowaniem RF, L, E, Z, kompatybilne z takimi pełnoklatkowymi kamerami jak Panasonic S1H, ED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canno R5, C300, Sony FX3, Nikon Z8 i inne pełnoklatkowe kamery i aparaty z tymi mocowaniami. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych obiektywów anamorficznych, obiektyw ten sprawi, że "anamorfoza" będzie coraz bardziej powszechna. Wszystkie obiektywy z serii Sirui Venus Anamorphic mają pierścienie sterowania ostrością i przysłona w tym samym miejscu, dzięki czemu praca z nimi jest o wiele łatwiejsza.
Wszystkie obiektywy z serii Sirui Venus Anamorphic są produkowane z zastosowaniem najwyżej kontroli jakości, a soczewki w każdym z nich maja bardzo zbliżone właściwości optyczne. Dzięki temu każdy z obiektywów daje nam dokładnie taki sam kolor, dzięki czemu oszczędzimy naprawdę dużo czasu przy postprodukcji.
Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.
Masz pytania odnośnie do tego produktu?