Promocja - do 30 rat 0% na wybrane produkty

Bezlusterkowiec Panasonic Lumix GH6 + 12-60/2.8-4 (wypożyczalnia)


panasonic
  • Promocja - przy zakupie sprzętu, zwracamy koszt wypożyczenia.
  • Dla stałych klientów /z kartą stałego klienta/, przy dłuższych okresach wypożyczenia lub większej ilości wypożyczanego sprzętu stosujemy indywidualne wyceny.
cena wynajmu:
1 dzień: 120 zł
kolejny dzień: 90 zł
kaucja: 3000 zł

Sposób odbioru wypożyczanego sprzętu:

Okres wypożyczenia – wybierz datę początkową oraz końcową:

Panasonic Lumix GH6

Panasonic Lumix GH6 to model, który niewątpliwie zrewolucjonizował rynek dzięki swoim możliwościom filmowym takim jak zapis w rozdzielczości 5.7K w 10-bit 60p/50p , nieograniczony czas nagrywania 10-bit 4:2:2 C4K/4K 60p/50p, zapis wewnętrzny za pomocą kodeków ProRes 422 HQ i ProRes 422 oraz wiele, wiele więcej. Zwarta konstrukcja aparatu bezlusterkowego wyposażona w przetwornik M4/3 o rozdzielczości 25Mpix, Pięcio-osiową (7,5 stopniową) stabilizację obrazu oraz wbudowany system chłodzenia okazał się strzałem w dziesiątkę oraz doskonałą odpowiedzią na zapotrzebowanie filmowców.

Panasonic Lumix GH6 w praktyce - zobacz nasz test

Panasonic Lumix GH6 jest kontynuacją już kultowej seri GH, docenianej szczególnie przez osoby zajmujące się profesjonalnie filmowaniem. Sprawdź jak wypadł w naszym teście następca modelu Lumix GH5.

Panasonic Lumix GH6 - nowe możliwości w pracy filmowca

Nowy  firmware 2.0 daje większe możliwości  przechwytywania bezpośrednio na kartę CFexpress typu B, a dokładnie to z szybkością 1,9 Gb/s przy 10-bitowym ProRes 4:2:2 HQ, a także DCI 4K (Cine 4K) przy 1,9 Gb/s w 10-bitowym ProRes HQ 4:2:2

 

Matryca M4/3 aparatu GH6

zdjęcie aparatu GH6 i cyfrowych możliwości

Przetwornik o wysokiej rozdzielczości 25 Mpix, oraz zapis wideo 5.7K w aparacie Panasonic GH6

Aparat Lumix GH6 został wyposażony w zaprojektowaną na nowo matrycę M43 jest ona ulepszona w stosunku do swoich poprzedników z serii GH. Duże zmiany zaszły także dzięki nowemu procesorowi i oprogramowaniu. DC-GH6 posiada ulepszony zakres dynamiczny (ponad 13 stopni). Aby uzyskać maksymalną ostrość, czujnik nie jest ograniczany przez filtr dolnoprzepustowy; wygładza każdą morę dzięki inteligentnemu przetwarzaniu szczegółów w zaktualizowanym procesorze Venus engine. Opierając się na stabilizacji obrazu nowej generacji, aparat ten syntetyzuje osiem różnych obrazów w jeden obraz o rozdzielczości 100 MP — a wszystko to bez użycia statywu.

Procesor aparatu GH-6 Venus Engine

Nowy procesor Venus Engine

Nowy procesor posiada dwukrotnie większa moc obliczeniową niż poprzednia generacja, dzięki temu aparat może szybko przetwarzać większą liczbę pikseli z nowego przetwornika oraz wideo z większą rozdzielczością i bitrate. Jakość uzyskiwanych obrazów jest znacznie lepsza. Nowa funkcja Intelligent Detail Processing oferuje wyższą rozdzielczość, a nowa wydajna funkcja redukcji szumów 2D i 3D (dla nagrań wideo) optymalizuje usuwanie szumów. Efektem są naturalne obrazy z minimalnym szumem nawet przy zastosowaniu wysokich czułości. 

zdjęcie przedstawiające stabilizację w pięciu osiach a lumix DC-GH6

Stabilizacja 5-osiowa - 7,5-stopniowa

5-osiowa stabilizacja obrazu w korpusie z przesunięciem czujnika, dzięki precyzyjnemu czujnikowi żyroskopowemu i algorytmowi stabilizacji zapewnia wyjątkowo stabilny materiał filmowy przy wszystkich ogniskowych. 

Zastosowana w korpusie technologia przesuwania matrycy bezproblemowo współpracuje z optyczną stabilizacją obrazu obiektywów Panasonic. BOOST IS tryb to najbardziej ekstremalna forma stabilizacji elektronicznej, symulująca blokadę obrazu porównywalną do umieszczenia aparatu na statywie.

 

Większe możliwości GH6 z firmwarem wersja 2.0

Teraz dzięki oprogramowaniu sprzętowemu w wersji 2.0 twórcy filmowi mają dostęp do wielu dodatkowych funkcji i możliwości nagrywania z większą ilością klatek na sekundę. Najbardziej godne uwagi jest to, że zapis video RAW można obecnie wyprowadzić po złączu HDMI. A jeśli to nie wystarczy, to Panasonic dzięki współpracy z marką Atomos pozwala nagrywać Apple ProRes RAW bezpośrednio na rekordery zewnętrzne takie jak np. Atomos Ninja V i Ninja V+. Przy czym Ninja V+ będzie w stanie obsłużyć wyższą liczbę klatek na sekundę i rozdzielczości do 5,7K.

 

Wersja 2.0 oprogramowania układowego to również większe możliwości przechwytywania bezpośrednio na kartę CFexpress typu B, a dokładnie to z szybkością 1,9 Gb/s przy 10-bitowym ProRes 4:2:2 HQ, a także DCI 4K (Cine 4K) przy 1,9 Gb/s w 10-bitowym ProRes HQ 4:2:2 Zapewniając niesamowitą jakość i głębię, która pomaga w pełni wykorzystać obraz w postprodukcji.

Nowe oprogramowanie aktualizuje również współprace Panasonic GH6 z gimbalami DJI RS2 i DJI RSC 2, dzięki czemu można korzystać z funkcji „Active Track”.

 

kodek Apple ProRes dostępny w modelu GH

Po raz pierwszy w aparacie Lumix wideo z kodekiem Apple ProRes

Stosując kartę CFexpress typu B (MOV, 5,7K, 5728x3024, 29,97p/25,00p/24,00p), można wewnętrznie nagrywać wideo za pomocą kodeków ProRes 422 HQ i ProRes 422, które są profesjonalnym standardem oferującym wysoką jakość obrazu przy niskiej kompresji. Stanowczo obniża to obciążenie komputera podczas postprodukcji i umożliwia montaż nielinowy bez transkodowania, upraszczając cały proces, od początku do końca.

zdjęcie aparatu bezlusterkowego z możliwościami nagrywania w rozdzielczości 5,7K

Nagrywanie 5.7K 10-bit 60p/50p

Dzięki trybowi 5,7K (5728x3024) 4:2:0 10-bitów 60p/50p (17:9) i anamorficznemu trybowi 5,8K (5760x4320) 30p/25p/24p 4:2:0 10-bitów (4:3) aparat LUMIX GH6 zapewnia wyższą rozdzielczość i bitrate niż kiedykolwiek wcześniej. Oferuje najnowsze rozwiązania w zakresie wysokiej jakości obrazu, wszechstronności i uwalnia kreatywność przy profesjonalnych produkcjach filmowych, produkcjach dla telewizji i każdego innego rodzaju produkcjach wideo.

aparat bez limitu nagrywania w 10-bit 4:2:2 C4K/4K 60p/50p

Nieograniczony czas nagrywania 10-bit 4:2:2 C4K/4K 60p/50p

GH6 to pierwszy aparat LUMIX z nagrywaniem wewnętrznym w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p, który pozwala nagrywać przez nieograniczony czas, o ile jest używany przy zalecanej temperaturze pracy. Jest idealny dla małych zespołów produkcyjnych i do pracy w wymagających warunkach, gdy mobilność i wysoka jakość są koniecznością. Umożliwia też jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne przez wyjście HDMI.

Najważniejsze cechy AF i AE w modelu Lumix GH6

Szybkość przetwarzania systemu AF została zwiększona niemal trzykrotnie, zapewniając pomiar 315Pkt. system wykrywania kontrastu do wykrywania głębi z rozmycia (DFD).  Focus Limiter, Manual Focus Assist i unowocześniony joystick umożliwiają szybkie i precyzyjne ustawianie ostrości a priorytet twarzy w trybie Multi Metering zapobiega niepożądanym zmianom ekspozycji. Zaktualizowany algorytm oblicza odległość od fotografowanego obiektu i przewiduje, czy oddala się on od aparatu, czy zbliża przewidując, gdzie będzie w następnej klatce danego ujęcia.  System działa poprzez zbieranie danych z kilku płaszczyzn ogniskowych, a następnie tworzenie trójwymiarowej mapy głębi w czasie rzeczywistym. System ustawiania ostrości ze śledzeniem obiektu obsługuje również rozpoznawanie twarzy, oczu, głowy, ciała i zwierząt. Autofokus automatycznie przełączy się z rozpoznawania ciała na twarz, a następnie na rozpoznawanie oczu, gdy obiekt zbliża się do aparatu, aby uzyskać lepszą ostrość.

Lumix GH6 bezlusterkowiec dla filmowców

 

Nieograniczony limit czasu nagrywania - wbudowany system chłodzenia

Panasonic zdaje sobie sprawę z wagi nagrywania długich klipów i zaprojektował GH6 tak, aby nie miał maksymalnego czasu nagrywania. Długie ujęcia, takie jak wywiady i wydarzenia na żywo, można nagrywać w całości, zmniejszając błędy synchronizacji i upraszczając zarządzanie danymi. Jest to możliwe dzięki aktywnemu chłodzeniu napędzanemu wentylatorem, które emituje ciepło z dala od czujnika.

 

Dwa sloty na karty

Jeden ze slotów umożliwia zastosowanie karty CFexpress typu B, aby wewnętrznie nagrać 5,7K Apple Pro Res 422 HQ. Drugi ze slotów umożliwia obsługę kart SD, aby przechwycić 10-bitowy materiał 4K120p. Możliwość nagrywania wysokich przepływności i nieograniczony czas nagrywania wyróżniają ten aparat spośród wszystkich swoich poprzedników.

 

Super Slowmotion 

Kręcąc w wysokiej liczbie klatek na sekundę (HFR) 4K, możesz zwiększyć liczbę klatek na sekundę do 120p, a 1080p da ci 240p do zabawy w postprodukcji. Zatrzymaj czas dzięki super wolnemu materiałowi o zmiennej szybkości klatek (VFR) 300 kl./s w 10-bitowym FHD. Autofokus pozostaje dostępny, aby aktywnie wprowadzać zmiany podczas nagrywania do 200 kl./s.

 

Natychmiastowa kopia zapasowa

Jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne przez port HDMI rozszerza możliwości redundancji i przechowywania, co jest szczególnie wygodne podczas nagrywania wydarzeń na żywo trwających ponad godzinę. Nagrywaj w rozdzielczościach do DCI 4K w 17:9 z głębią bitową do 4:2:2, 10-bitową i szybkością klatek do 60p, 50p, 30p, 25p, 24p.

 

Dźwięk wysokiej wierności

Ulepszone funkcje audio umożliwiają nagrywanie dźwięku w wysokiej jakości. Panasonic GH6 jest zawsze gotowy do przechwytywania 24-bitowego sygnału 48 kHz dzięki wbudowanemu mikrofonowi. Zwiększ to do 96kHz 24-bit za pomocą zewnętrznego, opcjonalnego mikrofonu. W przypadku nagrywania wywiadów z wieloma mikrofonami, HDMI wyśle ​​4 kanały danych audio.

Akcesoria filmowe
Pamięci i czytniki
Zasilanie
Obiektywy
Akcesoria audio
Akcesoria czyszczące

Przetwornik obrazu

Typ przetwornika
Matryca Live MOS M4/3
Wielkość przetwornika
17,3 x 13,0 mm 
Liczba pikseli
25,21 megapiksela / 26,52 megapiksela 

Optyka

Mocowanie obiektywu
Mocowanie Mikro Cztery Trzecie 
Mnożnik ogniskowej
x2 

Ustawianie ostrości

Typ i zakres pomiaru
AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF . Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint
* Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Twarz / Oczy / Zwierzę+Człowiek. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint.
Punkty pomiaru
1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania 
Tryby pracy AF
Kontrastowy system AF 

Ekspozycja

Rodzaje pomiaru światła
Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony. Zakres pomiaru : EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) 
Tryby ekspozycji
Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny
* Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M. 
Czasy otwarcia migawki
Migawka szczelinowa  
Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60
Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2000 – 60
Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/32000–60
Filmy: 1/25000 – 1/25
Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/25000 – 1/8
Czułość ISO
zdjęcia:
[Normalny]
Auto / 50 (Rozszerzony tryb ISO) / 100-25600

[V-Log]
Auto / 125 (Rozszerzony tryb ISO) / 250-12800

* Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV.
Szybkość robienia zdjęć
 Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia
H: 14 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
M: 6 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC) (z funkcją Live View)

Przysłona elektroniczna
SH75: 75 kl./s (AFS/MF)
SH60: 60 kl./s (AFS/MF)
SH20: 20 kl./s (AFS/MF)
H: 14 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
M: 6 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View)
L: 2 kl./s (AFS/MF/AFC) (z funkcją Live View)
Balans bieli
AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 

Zapis obrazu i dźwięku

Rejestracja zdjęć
JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW 
4:3
5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL)* / 8192x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
3:2
5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL)* / 8192x5464(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
16:9
5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL)* / 8192x4608(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
1:1
4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL)* / 6144x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości.
Rejestracja filmów
MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes
MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC 

59.94Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)
29.97p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
23.98p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
59.94p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
47.95p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
29.97p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
23.98p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
59.94Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)
59.94p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
47.95p, 300Mbps (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
59,94 Hz [C4K] 4096x2160
119.88p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
59.94p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
59.94p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
47.95p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
47.95p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
29.97p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
29.97p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
23.98p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
23.98p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
59,94 Hz [4K] 3840x2160
119.88p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
59.94p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10-bit ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
59.94p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
47.95p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10-bit ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
47.95p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
29.97p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
29.97p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
23.98p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
23.98p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
59,94 Hz [FHD] 1920x1080
239.76p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/**
239.76p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/**
119.88p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
119.88p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
59.94p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
59.94p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
59.94i, 100Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 50Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
47.95p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
47.95p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
29.97p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
29.97p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
23.98p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
23.98p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ. ** Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
50.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)
25.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
50.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
25.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
50.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)
50.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
50,00 Hz [C4K] 4096x2160
100.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
50.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
50.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
25.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
25.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
50,00 Hz [4K] 3840x2160
100.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
50.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 600Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
50.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
25.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
25.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
50,00 Hz [FHD] 1920x1080
200.00p, 800Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 200Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*/**
200.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*/**
100.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
100.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
50.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
50.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
50.00i, 100Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 50Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
25.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
25.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ. ** Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako FULL.
24.00Hz [5.8K] 5760x4320 (4:3)
24.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
48.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
24.00p, 200Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
24.00Hz [4.4K] 4352x3264 (4:3)
48.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
24,00 Hz [C4K] 4096x2160
120.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
24.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
24.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
24,00 Hz [4K] 3840x2160
120.00p, 300Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
24.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
24.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
24,00 Hz [FHD] 1920x1080
120.00p, 400Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 150Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)*
120.00p, 150Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)*
24.00p, 200Mb/s (4:2:2 10 bitów ALL-Intra) / 100Mb/s (4:2:2 10 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
24.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM)
* Gdy poprawa zakresu dynamicznego jest WYŁ.
MP4 (*¹)
59,94 Hz [4K] 3840x2160
59.94p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
29.97p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
23.98p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
29.97p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
23.98p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
* Możliwość wyboru HLG.
59,94 Hz [FHD] 1920x1080
59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
50,00 Hz [4K] 3840x2160
50.00p, 100Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
25.00p, 72Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC)*
25.00p, 100Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
* Możliwość wyboru HLG.
50,00 Hz [FHD] 1920x1080
50,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
24.00Hz –
-
Apple ProRes (*¹) (*²)
59.94Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
29.97p, 1.9Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.3Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
23.98p, 1.5Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.0Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
50.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
25.00p, 1.6Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.1Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
24.00Hz [5.7K] 5728x3024 (17:9)
24.00p, 1.5Gbps (Apple ProRes 422 HQ) / 1.0Gbps (Apple ProRes 422) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
Rejestracja dźwięku
MOV: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**)
MP4: AAC (2 kanały, 48 kHz/16 bitów)
* Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno). 

Podgląd obrazu

Wizjer
Wizjer OLED Live View Finder 
Wyświetlacz LCD
Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym 

Złącza

Stopka na akcesoria
Tak, MI pod opcjonalne akcesoria.
Gniazdo mikrofonowe
φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE 
Gniazdo słuchawkowe
φ3,5 mm 
Gniazdo HDMI
HDMI typu A 
Gniazdo SDI
brak 
Gniazdo USB
USB typu C (SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 drugiej generacji)) 
Gniazdo kart pamięci
Gniazdo 1: Karta pamięci CFexpress (CFexpress Type B)
Gniazdo 2: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
* Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. 

Inne funkcjonalności

Stabilizacja obrazu
B.I.S. (5 osi / 7,5 punktu) 
Łączność bezprzewodowa
Wi-Fi 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
5 GHz (STA) (IEEE 802.11a/n/ac)
Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3 
Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE))
Współpraca z lampą błyskową
 tak, zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)

Zasilanie

Akumulator, zasilacz
akumulator i zasilacz sieciowy w zestawie.
Czas pracy
Przy kartach CF:
Około 330 zdjęć, 750 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-ES12060 / DMW-BLK22
Około 350 zdjęć, 800 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-FS12060 / DMW-BLK22

Przy Kartach SD:
Około 360 zdjęć, 850 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-ES12060 / DMW-BLK22
Około 380 zdjęć, 900 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-FS12060 / DMW-BLK22

Parametry fizyczne

Wymiary
Wysokość
100.3mm
Szerokość
138.4mm
Głębokość
99.6mm
Waga
Masa
823g  
  • dekiel korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, pasek na ramię, akumulator DMW-BLK22, ładowarka akumulatora, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt na kabel, kabel konwertera BNC
  • Przetwornik 25,2 Mpix Live MOS Mikro cztery trzecie.
  • Procesor Venus Engine umożliwia wykonywanie zdjęć w serii 75 kl./s
  • Zapis filmowy DCI 4K 60p 10-bitowy, 4K 120p HFR, FHD 300p VFR
  • 5.7K 30p w Apple ProRes 4:2:2 HW i możliwość nagrywania w trybie anamorficznym
  • Fabrycznie wgrany V-Log,
  • Szeroki zakres dynamiczny 13-stopni
  • Nagrywanie w zwolnionym tempie 300 kl./s ze zmienną szybkością klatek (VFR)
  • Tryb ręcznych zdjęć o wysokiej rozdzielczości 100 MP
  • 7,5-stopniowa stabilizacja 5-osiowa
  • Obrotowy ekran dotykowy LCD o rozdzielczości 1,84
  • Dwa sloty na kartę: CFexpress Type B , SD/SDHC (UHS-II) (rekomendowane U3/V30 lub szybsze. )

Wypożyczalnia sprzętu foto-video

Szanowni Państwo !

Ze względu na dużą ilość zapytań dotyczących wypożyczenia sprzętu drogą wysyłkową na weekend, śpieszymy Państwa poinformować:

  1. Sprzęt który jest wypożyczany na weekend jest wysyłany do klienta w czwartek aby zminimalizować ryzyko niedostarczenia sprzętu na pożądany okres. Taki sprzęt należy do nas odesłać w poniedziałek. Z tego względu wypożyczenia weekendowe są TYLKO 3 dniowe i tak też są rozliczane.
  2. Dni przeznaczone na wysyłkę nie są liczone do kosztów wypożyczenia. (Czwartek oraz wtorek)
  3. Ze względu na powyższe NIE MA  możliwość wypożyczenia np.aparatu na jeden dzień bowiem w praktyce sprzęt jest poza firmą  na 6 dni (czwartek-wtorek)

Nasz sklep oferuje Państwu możliwość skorzystania z szerokiej gamy aparatów, kamer, obiektywów i innych akcesoriów foto–wideo wielu renomowanych firm, bez konieczności ich kupowania. Nasza oferta jest skierowana zarówno do amatorów, jak i profesjonalistów. Pozwala potencjalnemu nabywcy na praktyczne i gruntowne zapoznanie się z profesjonalnym sprzętem.

Nasz klient otrzymuje możliwość posługiwania się najwyższej klasy sprzętem specjalistycznym, ponosząc znacznie mniejsze koszty niż gdyby musiał go kupić. Wraz z doskonałym sprzętem zapewniamy Państwu fachowe doradztwo i wsparcie techniczne.

Jeśli zdecydują się Państwo na zakup któregoś z wypożyczanych urządzeń, przy zakupie nowego koszty wypożyczenia zostaną zwrócone. Dla stałych klientów (z kartą stałego klienta), przy dłuższych okresach wypożyczenia lub większej ilości wypożyczanego sprzętu stosujemy indywidualne wyceny.

Regulamin wypożyczalni

  1. Sprzęt można wypożyczyć osobiście w salonach FOTO-PLUS w Krakowie przy ul. Studenckiej 6 i Katowicach przy ul. Warszawskiej 36 lub wysyłkowo za pośrednictwem naszej strony internetowej. Przed planowanym wypożyczeniem wskazana jest rezerwacja sprzętu w dowolnej formie (telefoniczna, e-mailowa lub przez system strony), w celu uniknięcia sytuacji równoczesnego zamówienia tego samego produktu przez kilka osób.
  2. Standardowo sprzęt wypożyczany jest na 1 dzień, z możliwością wydłużenia go o kolejne dni.
  3. Na czas wypożyczenia sprzętu pobierana jest kaucja tytułem zabezpieczenia. Może być ona pobrana w formie gotówki, przelewu lub blokady na karcie płatniczej i zwracana jest w momencie oddania wypożyczonego sprzętu. W szczególnych przypadkach możliwa jest rezygnacja z pobierania kaucji lub wypożyczenie sprzętu z asystentem.
  4. W momencie wypożyczenia spisywana jest umowa, w której firma FOTO-PLUS gwarantuje, że sprzęt jest w pełni sprawny technicznie i nie posiada wad, a wypożyczający ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony mu sprzęt do momentu zwrotu. W przypadku uszkodzenia sprzętu (nie podlegającego gwarancji) w trakcie trwania najmu, wypożyczający zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy (z wpłaconej kaucji) według wyceny autoryzowanego serwisu. W przypadku niemożliwości naprawy, kaucja przepada w całości na rzecz firmy FOTO-PLUS.
  5. Z chwilą wydania Sprzętu klientowi, przechodzi na niego ryzyko przypadkowej utraty sprzętu, które trwa do chwili zwrotu sprzętu wynajmującemu.
  6. Aktualne ceny za wypożyczenie sprzętu, oraz wysokość kaucji określa cennik znajdujący się na stronie internetowej fotoplus.pl/wypozyczalnia-sprzetu.
  7. Po wykonaniu usługi najmu wystawiany jest paragon lub faktura vat.
  8. Przy zakupie wypożyczanego modelu przysługuje pełen zwrot kosztów wypożyczenia. Zakup musi być jednak dokonany w dniu zwrotu.
  9. Klient przejmuje pełną odpowiedzialność za wynajęty sprzęt do czasu sprawdzenia go przez pracownika Salonu. Klient przejmuje sprzęt sprawny i bez uszkodzeń i zobowiązuje się zwrócić go w takim samym stanie w jakim go wynajął. Wszelkie uwagi dot. stanu sprzętu należy zgłosić pracownikowi Salonu w momencie jego odbioru lub przy wypożyczeniu na odległość niezwłocznie po otwarciu przesyłki i stwierdzeniu usterki. Wszelkie usterki zaakceptowane przez obie strony zostają spisane w formie pisemnego protokołu uszkodzeń przed wynajmem.

Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

Opinie o Bezlusterkowiec Panasonic Lumix GH6 + 12-60/2.8-4 (wypożyczalnia)

Średnia ocena: 5 / 5 na podstawie opinii
Krzysiek - ocena: 5
Aparat przerósł moje oczekiwania. Testowałem przez tydzień i na chwilę obecną mogę powiedzieć tylko: PETARDA! Nie jestem bardzo doświadczonym filmowcem, ale działałem na GH4, który przy słabym świetle po prostu sobie nie radził. Zakres ISO 800 i już widoczne były szumy, a tutaj przy 10 000 nadal obraz jest akceptowalny! Szczerze nie wierzyłem, że można tyle wyciągnąć tym bardziej, że matryca M4/3 fizycznie nie jest za duża, ale technologicznie naprawdę świetnie sobie radzi. Mega polecam.
Michał - ocena: 5
Nareszcie model, który oferuje tak dużo walorów w normalnych pieniądzach. GH6 to obecnie najlepszy wybór w tej klasie, jeżeli mówimy o aparatach filmujących M4/3

Masz pytania odnośnie do tego produktu?