PROMOCJA BLACK WEEKEND

jeszcze tylko  

Kliknij i sprawdź ofertę!

Pokrowiec Shimoda Toploader


    cena 245 zł
    eRaty 12 x 22 zł


    kontakt z opiekunem produktu
    zapytaj o produkt lub cenę

    Shimoda Toploader to uniwersalny pokrowiec mogący pomieścić średniej wielkości lustrzankę lub aparat bezlusterkowy z obiektywem typu 24-70mm f2,8. Regulowana suwakiem dolna przegroda umożliwia wydłużenie długości pokrowca i transportowanie większego zestawu z obiektywem wielkości 70-200mm f2,8. Wewnętrzna ścianka z rzepem umożliwia taką personalizację wnętrza aby móc pomieścić w niej dron z dwoma dodatkowymi bateriami i konsolą sterującą. Przednia część Toploadera zawiera małą kieszeń na drobne akcesoria typu zatyczka do obiektywu.

    Toploader stanowi część nowego systemu Shimoda Action X. Pokrowiec jest bardzo uniwersalny i dysponuje kilkoma opcjami przenoszenia go – górny uchwyt, szlufka lub pasek na ramię. Pokrowiec można też zamontować do plecaka Action X do jego pasa biodrowego lub uprzęży piersiowej umożliwiając tym samym szybki dostęp do aparatu.

    W przypadku plecaków Action X30 i X50 Toploader może z powodzeniem pełnić również funkcję zastępczą w stosunku do modułów Core Units. Dostęp do niego będzie się wtedy odbywał przez boczny panel z prawej strony plecaka.

    Pokrowiec wykonany jest z nylonu odpornego na warunki atmosferyczne zapewniając przenoszonemu sprzętowi odpowiednią ochronę.

    Wymiary zewnętrzne
    18 x 26 x 15 cm
    Wymiary wewnętrzne
    16 x 20 x 13 cm
    Waga
    0,36 kg.
    • Pokrowiec Shimoda Toploader
    • Kabura ładowana od góry
    • pokrowiec mogący pomieścić średniej wielkości lustrzankę lub aparat bezlusterkowy z obiektywem typu 24-70mm f2,8.
    • Regulowana suwakiem dolna przegroda umożliwia wydłużenie długości pokrowca i transportowanie większego zestawu z obiektywem wielkości 70-200mm f2,8

    Masz ten produkt?
    Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

    Brak opinii. Dodaj pierwszą opinię!

    Masz pytania odnośnie do tego produktu?