BLACK FRIDAY 2024 - prawdziwe raty 0%
Obiektyw ten obejmuje bardzo praktyczny zakres zoomu od szerokokątnego do średniego teleobiektywu (od 28 mm do 85 mm), co znacznie zmniejsza obciążenie filmowców podczas filmowania. Wystarczy tylko jeden obiektyw, który pokrywa bardzo różne ogniskowe.
Ostrość pozostaje niezmieniona w całym zakresie zoomu, dzięki czemu nie musimy się martwić, że będą różnice w ujęciach, w zależności jakiej użyjemy ogniskowej. Obejmując pełnoklatkowe, zoom ten może być używany w wielu dużych systemach kamer kinowych, takich jak RED V-Raptor, ARRI ALEXA Mini, Canon C500 Mark II, Sony FX9, Sony VENICE (przy użyciu odpowiednich adapterów bagnetowych).
Optyka jest pokryta powłokami eliminującymi odblaski. Ostrość, odwzorowanie kolorów, kontrola zniekształceń, kontrola aberracji optycznej w tych obiektywach są na najwyższym poziomie. Więc jak wiele wysokiej klasy obiektywów kinematograficznych.
Zakres przysłony od T3.2 do T22 zapewnia precyzyjną kontrolę ekspozycji. Przemyślane konstrukcje, takie jak bezstopniowy pierścień przysłony i identyczne koła zębate o skoku 0,8 mm sprawiają, że obiektyw ten jest bardzo przyjemny w obsłudze i użytkowaniu.
Długi skok pierścienia do ustawiania ostrości wynoszący 259° zapewnia precyzyjne i płynne ustawianie. Pierścień ostrości posiada podwójną skalę w stopach i metrach, dzięki czemu operator i asystent mogą odczytywać skalę w tym samym czasie z różnych pozycji.
Oddychanie ostrości jest dobrze kontrolowane. Zmiana kąta widzenia podczas zmiany odległości ostrzenia jest praktycznie niezauważalne. Obiektyw dodatkowo jest parafokalny, co oznacza, że utrzymuje ostrość w danym punkcie podczas zmiany ogniskowej
Obiektyw waży zaledwie 2,5 kg i ma całkowicie metalową obudowę, dzięki czemu jest bardzo solidny.
Szczegóły takie jak otwór gwintowany 1/4'', podkładki do regulacji tylnej płaszczyzny ogniskowania itp. świadczą o tym, jak poważnie do swojej pracy podchodzi dział badawczo-rozwojowy.
W zestawie z obiektywem 28-85 mm znajduje się specjalnie zaprojektowany futerał. Spełniająca normę IP67 i wykonana ze stopu PP obudowa zapewnia pełną ochronę przed ekstremalnymi temperaturami, wodą, pyłem, uderzeniami itp.
Seria SIRUI Jupiter jest dostępna z natywnym mocowaniem PL/EF, kompatybilnym z wieloma profesjonalnymi kamerami kinowymi na rynku. Adaptery E-mount i RF-mount są oferowane do użytku z szerszą gamą popularnych pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.
Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.
Masz pytania odnośnie do tego produktu?