Promocja - do 30 rat 0% na wybrane produkty

Lornetka Olympus 10x25 WP II

ID: 3938

olympus
cena 499 zł
eRaty 60 x 10 zł


Foto-Plus ekspert
kontakt z opiekunem produktu
zapytaj o produkt lub cenę

10x25 WP II 

Kompaktowe i wodoszczelne sportowe lornetki z wysokiej jakości optyką.
Lornetki z serii WP II oferują wyjątkową jakość działania i wspaniałą konstrukcję. Adresowane są przede wszystkim do miłośników plenerów, którzy podczas wędrówek, wspinaczki czy żeglowania lubią podziwiać otaczający krajobraz. Lornetki WP II oferują maksymalną jasność, kontrast i wierność kolorystyki zapewniając przejrzysty i wyrazisty obraz, a ich kompaktowa forma sprawia, że są wygodne w użytkowaniu. Warto też pamiętać, że są wodoszczelne!

Lornetka Olympus 10x25 WP II cena: 499 zł

pytaj o dostępność
Typ pryzmatu
dachowy
Powiększenie
x10
Średnica obiektywu
25 mm
Kątowe pole widzenia (rzeczywiste)
6,5°
Kątowe pole widzenia (pozorne)
65°
Liniowe pole widzenia w odległości 1000 m
114 m
Źrenica wyjściowa
2,5 mm
Jasność względna
6,3
Odległość dobrego widzenia
16 mm
Zakres regulacji dioptrii
±2 m-1
Minimalna odległość ogniskowania
3 m
Rozstaw okularów
35-73 mm
Waga
270g
Wymiary
114 x 115 x 45 mm
Gwarancja
2 lata.
  • pokrowiec, pasek do zawieszenia lornetki na szyi, zakrywki zabezpieczające obiektywy lornetki
  • 10-krotne powiększenie
  • Wodoszczelne
  • Pryzmat BaK-4 o wysokim indeksie zapewniający jasny i wyrazisty obraz
  • Składane i kompaktowe
  • Smukły i stylowy plenerowy design
  • Całkowicie wielokrotnie powlekane soczewki dla maksymalnej jasności obrazu i właściwego kontrastu
  • Fazowe powlekanie dla lepszej wierności kolorów
  • Najbliższy punkt ostrości 1.5m
  • Gumowe powlekanie dla wygodnego uchwytu
  • Wygodne centralne pokrętło ostrości dla łatwego ogniskowania
  • Wbudowana korekcja dioptrii, to możliwość dostosowania optyki do indywidualnej charakterystyki wzroku

Masz ten produkt?
Zachęcamy do zostawienia opinii o produkcie. Pomóż innym dokonać wyboru.

Brak opinii. Dodaj pierwszą opinię!

Masz pytania odnośnie do tego produktu?